Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamun makeat naurut Iltalehden katkerat papat vauhdissa

Vierailija
14.07.2019 |

Alan epäillä, että lehti on palkannut nämä marisijat. Joka päivä, aihe kuin aihe, kommentit ovat katkeria ja kateellisia.
Petettyä,jätettyjä naisten vihaajia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sellaisia. Ei ole kyse mistään pettämisistä tai jättämisistä. Ei myöskään palkatuista marisijoista. Miesten luonne vain on sellainen. Jos nainen käyttäityisi samalla tavalla, häntä pidettäisiin luonnevikaisena.

Vielä ikävämpi asia on naisiin kohdistuva sensurointi. Miehiä paapotaan ja hyysätään. Olen monesti yrittänyt kirjoittaa miehistä samanlaisia viestejä, mitä naisistakin kirjoitetaan. Viestejäni ei julkaista, tai jos julkaistaan ne poistetaan pian. Naisviha jyllää päivästä toiseen, mutta totuuttaa miehistä ei saa sanoa.

Vierailija
2/3 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sellaisia. Ei ole kyse mistään pettämisistä tai jättämisistä. Ei myöskään palkatuista marisijoista. Miesten luonne vain on sellainen. Jos nainen käyttäityisi samalla tavalla, häntä pidettäisiin luonnevikaisena.

Vielä ikävämpi asia on naisiin kohdistuva sensurointi. Miehiä paapotaan ja hyysätään. Olen monesti yrittänyt kirjoittaa miehistä samanlaisia viestejä, mitä naisistakin kirjoitetaan. Viestejäni ei julkaista, tai jos julkaistaan ne poistetaan pian. Naisviha jyllää päivästä toiseen, mutta totuuttaa miehistä ei saa sanoa.

Näinhän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeat naurut tuskin ovat totta. Ärsytyskynnys pikemminkin ylitetty.

Minulle ainakin makeat naurut ovat iloinen asia.