Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nettikaverin kanssa vaan lopettaa viestittelyn?

Vierailija
13.07.2019 |

Yksi nettituttu on alkanut jotenkin olemaan epäilyttävä ja en haluaisi enää olla hänen kanssaan tekemisissä netissä. Hän puhuu itsestään kuin olisi ylempänä kaikkia ja mitenkä muut eivät ymmärrä hänen arvoaan. Tulee jotenkin vain todella kummallinen viba hänestä. Olemme jutelleet pari vuotta.

Mikä on korrektein tapa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varsinkin jos hän on vastenmielinen stalkkeri.

Vierailija
2/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on valittanut minulle, miten jotkut ovat kehdanneet katkaista hänen kanssaan välit ja analysoinut näitä tilanteita sekä sen jälkeen hän on laittanut useita tivaavia viestejä asiasta heille... Nämä vain ovat vahvistaneet omaa halua lopettaa yhteydenpito. Pelkään nyt, että joudun itse tuollaisen puheiden ja vihan kohteeksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä hyypiö.

Vierailija
4/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yikes.

Vierailija
5/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kyseinen henkilö oikean nimesi ym. yhteystietoja, onko hänellä sinusta valokuvia ym.? Jos kyllä, niin sitten ei kannata ghostata ihan tuosta vaan. Loukattu ihminen voi keksiä kaikenlaista ikävää kiusaa.

Kannattaa kertoa ihan rehellisesti, että alat väsyä hänen asenteeseensa ja siihen, ettei hän saman kaavan toistumisesta huolimatta näe, että ongelma voisi johtua myös hänestä itsestään.

Usein ihmiset reagoivat ikäväänkin selitykseen paremmin, kuin siihen että kadotaan ilman mitään selitystä.

Vierailija
6/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hän tietää nimeni. Yksi vaihtoehto olisi ottaa vähän etäisyyttä ja sitten selittää, miksi yhteydenpito loppuu. Tietenkin tämä jännittää minua itseäni.

Ap

Vierailija
7/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ottaa etäisyyttä ja kerro, että mielestäsi teillä ei oikeen oo tarpeeksi luontevaa puhuttavaa enää, tämä ei ole sellaista jota haluan ihmissuhteelta.

Jos haluat ensin vähän yrittää, niin tuo esille, että "miten sulla menee noin muuten, sulla vähän junnaa jutut paikallaan, ootko huomannut?"

Vierailija
8/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hän tietää nimeni. Yksi vaihtoehto olisi ottaa vähän etäisyyttä ja sitten selittää, miksi yhteydenpito loppuu. Tietenkin tämä jännittää minua itseäni.

Ap

Saatan olla kuvailemasi nettituttu. Voisitko antaa jonkun tuntomerkin joko itsestäsi tai minusta, jotta saan varmuuden. Kerro esimerkiksi ikäni.

Vierailija
9/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Minun nettikaveri ainakin lopetti niin. 

Tästä nyt on aikaa jo yli kymmenen vuotta ja vieläkin välillä palaa mieleen ja alkaa ärsyttämään.

Vierailija
10/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghostaaminen on inhottava temppu. mieluummin laita viesti jossa kerrot ettet halua jatkaa yhteydenpitoa. siitä ei tartte jatkaa eikä lukea vastauksia. mutta älä ghostaa.

Vierailija
11/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saatan olla kuvailemasi nettituttu. Voisitko antaa jonkun tuntomerkin joko itsestäsi tai minusta, jotta saan varmuuden. Kerro esimerkiksi ikäni.

Olet 34v ja tutkinto on kaupalliselta alalta.

Vierailija
12/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni valkoinen vale lienee kaikkein parasta tässä tilanteessa. Kerro että vanhan ystäväsi tai jonkun toisen nettitutun kanssa on suhde siirtynyt yllättäen vakavammalle tasolle ja haluat nyt katsoa tämän asian ensin. Perään pari valittelua ja vakuuttelua siitä että varmaan löydät jonkun toisen, vähintään yhtä kiinnostavan.

Näin ainakin minulle on tehty pari-kome kertaa etsiessäni kumppania netissä ja vaikka luultavasti kaikki keskustelukumppanit eivät aivan rehellisiä ole olleet viestissään, paljon parempi maku jää suuhun kuin ghostaamisesta. 

Vierailija
13/13 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet 34v ja tutkinto on kaupalliselta alalta.

En ollut nettituttusi, olen huomattavasti nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme