Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL

Vierailija
13.07.2019 |

Kohta alkaa!

Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.

Kommentit (1464)

Vierailija
681/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Rassea dissataan enemmän kuin Joonaa, vaikka molemmat käyttäytyvät samalla tavalla? Toki Mari on fiksumpana huomannut, ettei Joonan kiinnostus ole syvää, mutta eihän Joona tätä ole Marille kertonut, vaan päättely on Marin omaa ansiota. Ärsyttääkö Rassessa erityisesti se, että ulkonäköero Eveen on niin suuri, kun taas Joona ja Mari ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti?

Rassessa ärsyttää se selän takana jauhaminen. Ei kauhean kunnioittavasti puhu esimerkiksi Evestä. Varsinkin ne puheet siitä miten Eve avaa haarat samantien kun hän sormia napsauttaa. Joo, ihan totta, mutta antaa kyllä itsestään aika moukan kuvan kun tollasilla kehuskelee.

Ja nyt puhun ihan vaan omasta puolestani, mutta mua myös ärsytti se Joskun tenttaaminen niissä bileissä. "Kun kaikki haluaa tietää!". Ei tuolla yhdelläkään varatulla ole mitään velvollisuutta jakaa koko mielenmaisemaansa tollasten hyeenojen iloksi jos ei itse sitä halua. Itse olisin varmaan käskenyt painumaan v*** jos joku tulisi kärkkymään avautumista. Tarviiko kaikkien tuolla itkeä 24/7 omia tuntemuksiaan.

Josefinista mä pidän, vaikuttaa aidolta ihmiseltä. On vaan ihan väärässä ohjelmassa.

Vierailija
682/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Rassea harmitti, kun oli joutunut Eveä hoitelemaan :D Ja tämä tyttöparka luulee tosissaan, että Rasse, tai kukaan, on hänestä fyysisesti viehättynyt..

https://www.is.fi/viihde/art-2000006306030.html Rassesta puheenollen. Tappelu tiedossa!

Rasse varmaan lähtee muiden sinkkunaisten toimesta vaikka Eve tahtoisi vissiin sen kaksnelosille.

Rasse voisikin lähteä, ei tarvi enää Even ja Viivin tapella siitä kumpi vie sen kaksnelosille. Rassea ei kumpikaan kiinnosta, kunhan haluaa pysyä saarella. Viiviä ei taida Rasse kylläkään romanttisessa mielessä kiinnostaa mutta vähän ihmetytti kun puhui siitä miten tarvitsee Rassen sinne henkiseksi tueksi jotta voi tälle avautua ennen Lancen kohtaamista. Öö Rasselle?? Rassehan on noista suunnilleen ilmeisin pelimies, en tajua miten toinen kuvittelee tämän olevan hänestä kiinnostunut ja toinen tämän olevan kiinnostunut jostain toisten parisuhdedraamoista. Mun mielestä Rasse ei ainakaan jaksojen perusteella edes ole esittänyt mitenkään erityisen herrasmiesmäistä, paistaa kilometrien päähän millanen on.

Rasse on ihan erilainen Even ja Viivin kanssa. Even kanssa vetää koko ajan jotain roolia. Viivin kanssa on paljon luontevampi, koska Viivi ei ahdista häntä ja kinua ja hinkuta. Näillä on selkeästi kaverilliset välit ja siksi Rasse uskaltaa olla oma itsensä, kun tietää, ettei Viivi jää roikkumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Rassea dissataan enemmän kuin Joonaa, vaikka molemmat käyttäytyvät samalla tavalla? Toki Mari on fiksumpana huomannut, ettei Joonan kiinnostus ole syvää, mutta eihän Joona tätä ole Marille kertonut, vaan päättely on Marin omaa ansiota. Ärsyttääkö Rassessa erityisesti se, että ulkonäköero Eveen on niin suuri, kun taas Joona ja Mari ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti?

Rassessa ärsyttää se selän takana jauhaminen. Ei kauhean kunnioittavasti puhu esimerkiksi Evestä. Varsinkin ne puheet siitä miten Eve avaa haarat samantien kun hän sormia napsauttaa. Joo, ihan totta, mutta antaa kyllä itsestään aika moukan kuvan kun tollasilla kehuskelee.

Ja nyt puhun ihan vaan omasta puolestani, mutta mua myös ärsytti se Joskun tenttaaminen niissä bileissä. "Kun kaikki haluaa tietää!". Ei tuolla yhdelläkään varatulla ole mitään velvollisuutta jakaa koko mielenmaisemaansa tollasten hyeenojen iloksi jos ei itse sitä halua. Itse olisin varmaan käskenyt painumaan v*** jos joku tulisi kärkkymään avautumista. Tarviiko kaikkien tuolla itkeä 24/7 omia tuntemuksiaan.

Josefinista mä pidän, vaikuttaa aidolta ihmiseltä. On vaan ihan väärässä ohjelmassa.

No kyllä minä tuota Joskuakin vähän ihmettelen. Ovat kuitenkin tv-ohjelmassa, jossa kamerat kuvaavat koko ajan ja ollaan samassa resortissa 24/7. Mutta sitten ahdistaakin, jos joku tulee juttelemaan tai jos joku vaikka saa tietää, mitä hän ajattelee. Joonakin sanoi, ettei halua hakeutua Joskun seuraan, ettei häntä ahdista. Mitä ihmettä? 

Vierailija
684/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real talk: onko toi Väpä jotenkin vajaaälyinen?

Vierailija
685/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, mikä tuossa Joskussa noita miehiä viehättää. Silmät pyörii päässä ja puhe on puuroa ja hädin tuskin näyttää pysyvän hereillä. 

Vierailija
686/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä tuota Joskuakin vähän ihmettelen. Ovat kuitenkin tv-ohjelmassa, jossa kamerat kuvaavat koko ajan ja ollaan samassa resortissa 24/7. Mutta sitten ahdistaakin, jos joku tulee juttelemaan tai jos joku vaikka saa tietää, mitä hän ajattelee. Joonakin sanoi, ettei halua hakeutua Joskun seuraan, ettei häntä ahdista. Mitä ihmettä? 

Mä taas ymmärrän täysin, muakin ahdistaisi olla tuolla jatkuvasti jonkun tentattavana. Kaikki olettaisi että pitää jatkuvasti olla avautumassa. Ja onhan noi tuolla vähän pellen asemassa, ihmiset katsovat ja toivovat mahdollisimman paljon draamaa ja mitä enemmän jonkun mielenterveys rakoilee niin sitä parempi. Mutta siis onhan se ohjelman idea joten herää toki kysymys miksi on tuonne lähtenyt jos tuo meno ahdistaa.

Vierailija
687/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Väpän ja Marin suhde vaikuttaa ihanan terveeltä.

Vierailija
688/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö kettu jo pyllyssä?

Vierailija
689/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt myös tota Kurosta "hahmona", meneekö se tuolla iltanuotiolla ns omien mielipiteidensä mukaan vai onko sillä joku selvä sävel miten sen kuuluu ketäkin grillata?

Kummastuttaa tuo minkä oon huomannut edellisilläkin kausilla, Kurosella selvät suosikit ja erikseen ihmiset joita "roustaa" enemmän. Josefin on selvästi inhokki, tämänkin illan jaksossa selvästi vihjaili tämän pakottaneen Leeviparan saarelle. Maria taas tsemppasi, aivan kuin Väpä olisi yksinään sekoilut vaikka Marihan on temmeltänyt vähintään yhtälailla. Marin itsesyytöksetkin käänsi Väpän syyksi. Eikä tuolla saa pohtia omaa käytöstään koska se vähentää draamaa?

Eniten kuitenkin ihmetyttää Viivin ja Lancen kohdalla. Lance on kauden mega-mulkku mutta ei Lancen tarkoitusperiä epäillä iltanuotioilla, päinvastoin, tämäkin käännetään niin että ei kai Viivi vaan ole pakottanut miesparkaa parisuhteeseen. Ihan kun aikuinen ihminen ei osaisi itse päättää onko suhteessa vai ei (tai osallistuuko temppareihin vai ei). Viivi sanoikin fiksusti että vaikka hänellä omasta mielestäänkin on ihan tyydyttävät puhelahjat, ei hänelläkään sellaista voimaa ole joka toisen sitoisi väkisin parisuhteeseen kahdeksi vuodeksi.

Luulisi kyllä että tähänkin on joku tuotannollinen selitys, herättää enemmän mielipiteitä kun on vähän puolueellinen.

No, nyt näytti klipin perusteella siltä että Viivi pistää tuulemaan, pääsee Kuronen ja Lance tavoitteeseensa, Viivi saadaan näyttämään syylliseltä tulevaan eroon.

Vierailija
690/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ymmärrän täysin, muakin ahdistaisi olla tuolla jatkuvasti jonkun tentattavana. Kaikki olettaisi että pitää jatkuvasti olla avautumassa. Ja onhan noi tuolla vähän pellen asemassa, ihmiset katsovat ja toivovat mahdollisimman paljon draamaa ja mitä enemmän jonkun mielenterveys rakoilee niin sitä parempi. Mutta siis onhan se ohjelman idea joten herää toki kysymys miksi on tuonne lähtenyt jos tuo meno ahdistaa.

Niinpä, eikös Josku on nimenomaan ollut se, joka on tuonne halunnut. Vai kuka hänet sinne pakotti? 

Vierailija
691/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Eve on kuin joku pikkulapsi tai sarjakuvahahmo, kun lässyttää suu mutrussa silmät lähes kiinni iltanuotion jälkeen. 

Vierailija
692/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tulleet Ville ja Jyri sekä Jeppe ehdottomasti parhaimman näköiset miehet tuolla, vaikuttavat myös fiksuimmilta, etenkin Jeppe.

Vierailija
693/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt myös tota Kurosta "hahmona", meneekö se tuolla iltanuotiolla ns omien mielipiteidensä mukaan vai onko sillä joku selvä sävel miten sen kuuluu ketäkin grillata?

Kummastuttaa tuo minkä oon huomannut edellisilläkin kausilla, Kurosella selvät suosikit ja erikseen ihmiset joita "roustaa" enemmän. Josefin on selvästi inhokki, tämänkin illan jaksossa selvästi vihjaili tämän pakottaneen Leeviparan saarelle. Maria taas tsemppasi, aivan kuin Väpä olisi yksinään sekoilut vaikka Marihan on temmeltänyt vähintään yhtälailla. Marin itsesyytöksetkin käänsi Väpän syyksi. Eikä tuolla saa pohtia omaa käytöstään koska se vähentää draamaa?

Eniten kuitenkin ihmetyttää Viivin ja Lancen kohdalla. Lance on kauden mega-mulkku mutta ei Lancen tarkoitusperiä epäillä iltanuotioilla, päinvastoin, tämäkin käännetään niin että ei kai Viivi vaan ole pakottanut miesparkaa parisuhteeseen. Ihan kun aikuinen ihminen ei osaisi itse päättää onko suhteessa vai ei (tai osallistuuko temppareihin vai ei). Viivi sanoikin fiksusti että vaikka hänellä omasta mielestäänkin on ihan tyydyttävät puhelahjat, ei hänelläkään sellaista voimaa ole joka toisen sitoisi väkisin parisuhteeseen kahdeksi vuodeksi.

Luulisi kyllä että tähänkin on joku tuotannollinen selitys, herättää enemmän mielipiteitä kun on vähän puolueellinen.

No, nyt näytti klipin perusteella siltä että Viivi pistää tuulemaan, pääsee Kuronen ja Lance tavoitteeseensa, Viivi saadaan näyttämään syylliseltä tulevaan eroon.

Ja sen siis ymmärrän että ohjelman ideaan kuuluu se että nuotioilla heitetään vähän bensaa liekkeihin. Eihän siinä olisi järkeä jos Kuronen toteaisi että eihän tuo Väpän meno kovin paha ole. Itsestäni vaan olisi mielenkiintosempaa jos jokainen saisi itse jäsennellä ajatuksiaan eikä niin että ohjelman juontaja laittaa sanoja toisten suuhun.

Vierailija
694/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua tuota Lancea ollenkaan. Luuleeko hän tosiaan olevansa joku taivaan lahja naisille, että on varaa käyttäytyä noin. Eiköhän tuo Rebeckakin tuosta liukene, kun kamerat sammuvat. Viivi löytää kyllä miehen helposti, koska on oikeasti hyvä ihminen. 

Vierailija
695/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Josefin on niin raskas ihminen, tuo jatkuva unelias, hampaat yhdessä sönkötys alkaa käydä hermoille.

Ja Lance uusimmissa Ruutu+ jaksoissa, mitä hittoa? Jätkä yrittää maalailla itsestään jotain uhria ja oli niin loukkaantunut kun Viivi oli kehdannut mennä "henkilökohtaisuuksiin" koska sanoi ettei Lance ole kypsä olemaan suhteessa ym ja muutenkin ihan syystä tylytti tätä. Siis Lance itse on käyttäytynyt sikamaisesti, haukkunut puolisoaan, pettänyt tätä useamman kerran ym ja sitten koittaa oikeuttaa tekojaan viimeisimpiä ällöttäviä tekojaan koska "nyyh Viivi arvostelee mua vaikka en edes halua olla tässä suhteessa". What?

Vierailija
696/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toi Josefin on niin raskas ihminen, tuo jatkuva unelias, hampaat yhdessä sönkötys alkaa käydä hermoille.

Ja Lance uusimmissa Ruutu+ jaksoissa, mitä hittoa? Jätkä yrittää maalailla itsestään jotain uhria ja oli niin loukkaantunut kun Viivi oli kehdannut mennä "henkilökohtaisuuksiin" koska sanoi ettei Lance ole kypsä olemaan suhteessa ym ja muutenkin ihan syystä tylytti tätä. Siis Lance itse on käyttäytynyt sikamaisesti, haukkunut puolisoaan, pettänyt tätä useamman kerran ym ja sitten koittaa oikeuttaa tekojaan viimeisimpiä ällöttäviä tekojaan koska "nyyh Viivi arvostelee mua vaikka en edes halua olla tässä suhteessa". What?

En ole nähnyt Ruutu+-jaksoja, mutta arvasin tämänpäiväisen jakson lopusta, että jotain tällaista siinä tapahtuu. Jos Viivi vihdoin alkaakin päästä jaloilleen ja hyväksymään, ettei tuosta enää mitään tule, se voikin olla tälle poikaparalle kova paikka, kun Viivi ei enää olekaan itsestäänselvyys. Ja pitäähän niitä sympatiapisteitä kerätä, että on jotain mitä kertoa sinkkutytöille. Ehkä hoksasi, että on ollut täysi m*lkku ja nyt vielä yrittää pelastaa kasvonsa leikkimällä uhria. 

Oli syy mikä tahansa, sanoisin, että äärettöän munaton mies. 

Vierailija
697/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääs naiset mihin Väpän charmi perustuu?

Tuntuu, että kaikki akat on lääpällään siihen.

Vierailija
698/1464 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä BB on paljon parempi tositv sarka kuin tää on.

Vierailija
699/1464 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko lukeneet Seiskasta Rovaniemeläisen sinkku-Villen kommentit varatuista naisista saarella? Olen samaa mieltä. 😊

Vähän kyllä nauratti se kommentti että Eve on parhaimmillaan kun nukkuu tai sukeltaa eli kun ei puhu. 😀

Josku kelpaisi hetken heilaksi ja Viivin veisi vihille kun on niin hyvä tyyppi.

Vierailija
700/1464 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh mitä lapsia tällä kaudella, Viivi vaikuttaa kyllä ihanalta ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän