Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL
Kohta alkaa!
Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.
Kommentit (1464)
Missä näistä saa pilluu varmimmin
1. Tinderissä
2 baarissa
3.treffisivustolla
On tehty tutkimus että :baarissa.
Humalassa estot poistuvat ja ruma muuttuu kauniiksi
Vierailija kirjoitti:
1. Tinderissä
2 baarissa
3.treffisivustolla
Temppareissa saantiprosentti 80!
Onko Eve virolainen tai venäläinen? Outo aksentti on..
Naurattaa tuo Joskun tatuointi "Tu es aimé". Hän puhui jossain alkupään jaksossa, ettei hän mielestään ansaitse rakkautta tai että kukaan ei voi rakastaa häntä tms. Tuo tatuointi on tarkoittavinaan "olet rakastettu", mutta jos Josku haluaisi sen viittaavan itseensä, siinä pitäisi lukea "Tu es aimée", koska Josku tiettävästi on nainen. Aksentti e:n päällä näyttää myös epämääräiseltä, en ole varma onko se oikein päin ja oikeassa kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Eve virolainen tai venäläinen? Outo aksentti on..
Itse miettinyt tätä Rebeccasta.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo Joskun tatuointi "Tu es aimé". Hän puhui jossain alkupään jaksossa, ettei hän mielestään ansaitse rakkautta tai että kukaan ei voi rakastaa häntä tms. Tuo tatuointi on tarkoittavinaan "olet rakastettu", mutta jos Josku haluaisi sen viittaavan itseensä, siinä pitäisi lukea "Tu es aimée", koska Josku tiettävästi on nainen. Aksentti e:n päällä näyttää myös epämääräiseltä, en ole varma onko se oikein päin ja oikeassa kohdassa.
Mä ajattelin että se liittyy uskonnollisuuteen, tuohan on kristinuskon perusajatuksia, että Jumala rakastaa kaikkia, ja tuo lause löytyy varmasti ranskankielisestä Raamatusta. Niin ehkä se on vain yleismaailmallinen muistutus, jolloin kirjoitusmuoto on ihan oikein. Jos viittaa itseensä niin silloin toki aimée. Ja sitä en tiedä että miksi piti tatuoida ranskaksi.
No minä yritin katsoa, kun 45-vuotias setämies yllyttää tyttöjä ja poikia bileisiin ja panemaan. Tytöt ja pojat seisoo riveissä ja niistä valitaan. Ei oikein iskenyt. On outo moraali pienen tytön isällä, Kurosella. Ja ei tuota teinisekoilua jaksa kyllä telkasta katsoa, voi varmaan mennä johonkin pikkukaupungin amisbaariinkin katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja melko julkisella paikalla töissä, en tiedä miten kehtaa :D
Missä se on duunissa?
Perus "onks liittymäasiat kunnossa" -myyjä. Ilmeisesti Koskikeskuksen Telialla, mut itse ostin häneltä pari viikkoa sitten puhelinvermeitä Turtolan Cittarin toimipisteeltä. Hetki meni miettiessä, että mistäs tää on tutun näköinen. 😀
Nyt tiedät missä muualla sen näpit on olleet kuin sun puhelinvermeissä :D
Vastaisin kysymykseen että On, pidä näpit erossa mun liittymistä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin että se liittyy uskonnollisuuteen, tuohan on kristinuskon perusajatuksia, että Jumala rakastaa kaikkia, ja tuo lause löytyy varmasti ranskankielisestä Raamatusta. Niin ehkä se on vain yleismaailmallinen muistutus, jolloin kirjoitusmuoto on ihan oikein. Jos viittaa itseensä niin silloin toki aimée. Ja sitä en tiedä että miksi piti tatuoida ranskaksi.
En olisi varmaan kiinnittänyt siihen niin huomiota, ellei Josku olisi puhunut asiasta haastattelussa, missä hän kertoi, ettei aina ole tuntenut itseään rakastetuksi. Siksi luulisin tatuoinnin olevan hänelle itselleen muistutus siitä, että hän on rakastettu.
Joka tapauksessa on mielestäni outoa, että naisen kehoon tatuoidaan miehelle tarkoitettu muistutus. Jos hän haluaa julistaa olevansa jumalan oma, silloinkin se kannattaisi kirjoittaa feminiinissä.
Vierailija kirjoitti:
1. Tinderissä
2 baarissa
3.treffisivustolla
Ihku on mun Tinderi :D Eikä mun tarvi edes rumia valkata :)
Vierailija kirjoitti:
No minä yritin katsoa, kun 45-vuotias setämies yllyttää tyttöjä ja poikia bileisiin ja panemaan. Tytöt ja pojat seisoo riveissä ja niistä valitaan. Ei oikein iskenyt. On outo moraali pienen tytön isällä, Kurosella. Ja ei tuota teinisekoilua jaksa kyllä telkasta katsoa, voi varmaan mennä johonkin pikkukaupungin amisbaariinkin katsomaan
Muualla se menee niinpäin että varatut vonkaa sinkkuja eikä toisinpäin.
Tosin niin se alkaa olla kääntynyt Temppareissakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve on kyllä niin hukassa itsensä kanssa. Kieltää alussa Santeria panemasta ketään vaikka itse n*ssii toisia hänen nenänsä edessä. Vielä rikkoo pahiten sääntöjänsä ihastumalla korviaan myöten Rasseen jota ei kiinnostä pätkääkään.
Typerä keskenkasvuinen pikkulikka. Miten joku voi olla noin tiedostamaton itsestään? On vielä mustasukkainen Rassesta vaikka olevinaan on niin vapaamielinen ja kyseessä on kuitenkin sinkkumies.
Evellä on todennäköisesti joku harmaahiirulaisnörttitytön syndrooma ja sen takia yrittää esittää jotain muuta kuin oikeasti on. Tai hän on vain itsekäs, lapsellisen ja typerä.
Jos mä oisin Rasse ..niin ihan huvikseni melkein loppusuoralla lakkaisin huomioimasta Evee.
en pussais ..oisin vaan kylmän asiallanin.
Sanoisin kameroille et eve antaa kaikille jotka vähän lirkuttelee..oli liian helppo
Kaikki miehet huomio :Eveltä saa Pilluu!!!
Kaikki naiset huomio: Rasselta saa Patukkaa!!!!
Missäs kulmilla Rasse asuu..oon mitättömän näköinen rillipää ja panettais.
Onx tietoo???
Vantaal
mitä ihmeen jeesustelua tässä ketjussa kun katoilee kommentteja sinne sun tänne XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi varmaan kiinnittänyt siihen niin huomiota, ellei Josku olisi puhunut asiasta haastattelussa, missä hän kertoi, ettei aina ole tuntenut itseään rakastetuksi. Siksi luulisin tatuoinnin olevan hänelle itselleen muistutus siitä, että hän on rakastettu.
Joka tapauksessa on mielestäni outoa, että naisen kehoon tatuoidaan miehelle tarkoitettu muistutus. Jos hän haluaa julistaa olevansa jumalan oma, silloinkin se kannattaisi kirjoittaa feminiinissä.
Ahaa okei no sitten, multa on mennyt tuo haastattelu ohi. Ajattelin vaan että jos on suora sitaatti Raamatusta, ranskassahan käytetään käsittääkseni aina maskuliinia jos puhutaan isosta joukosta tai jos sukupuolta ei tiedetä.
Mutta helppohan se olis korjata jos haluaa, toinen e vain perään...
Vierailija kirjoitti:
Siis siinä rivissä valitaan treffeille, ei sänkyyn. Toiseksi, nämä ovat ihan täysi-ikäisiä kaikki ja Kuronen kyllä ripittää heitä toilailustaan. Joten mikähän ongelma tässäkin taas oli? Miten Kurosen juontohomma eroaa nyt vaikkapa Napakympin tai Ensitreffit alttarilla -ohjelman juontamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve on kyllä niin hukassa itsensä kanssa. Kieltää alussa Santeria panemasta ketään vaikka itse n*ssii toisia hänen nenänsä edessä. Vielä rikkoo pahiten sääntöjänsä ihastumalla korviaan myöten Rasseen jota ei kiinnostä pätkääkään.
Typerä keskenkasvuinen pikkulikka. Miten joku voi olla noin tiedostamaton itsestään? On vielä mustasukkainen Rassesta vaikka olevinaan on niin vapaamielinen ja kyseessä on kuitenkin sinkkumies.
Evellä on todennäköisesti joku harmaahiirulaisnörttitytön syndrooma ja sen takia yrittää esittää jotain muuta kuin oikeasti on. Tai hän on vain itsekäs, lapsellisen ja typerä.
Jos mä oisin Rasse ..niin ihan huvikseni melkein loppusuoralla lakkaisin huomioimasta Evee.
en pussais ..oisin vaan kylmän asiallanin.
Sanoisin kameroille et eve antaa kaikille jotka vähän lirkuttelee..oli liian helppo
Kaikki miehet huomio :Eveltä saa Pilluu!!!
Kaikki naiset huomio: Rasselta saa Patukkaa!!!!
Missäs kulmilla Rasse asuu..oon mitättömän näköinen rillipää ja panettais.
Onx tietoo???
Vantaal
Sen instassa lokaationa ollu Martinlaakso et martsarissa joko asuu tai muuten hengailee. Sinne vaan kytikselle!
Ja jos irtoo niin tii tänne kertomaan. Täällä toinen mitättömän näköinen rillipää ja tekis mieli..
En kyllä noista varatuista miehistä ottais kerääm vaikka maksettais...
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tinderissä
2 baarissa
3.treffisivustolla
Humalassa estot poistuvat ja ruma muuttuu kauniiksiTemppareissa saantiprosentti 80!
Varatut naiset antavat niin helposti sinkkumiehille. Onks tämä kausi sellainen jossa mitataan kuka varatuista naisista on saanut eniten melaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väpä ja Marihan ovat hyvä ja toisilleen sopiva pari. Molemmat helpottuneita miten toinen laittanut menemään ja Väpä oikein harmitteli miten Joona ei päässyt pukille. Väpän one-linerit ovat kauden ainoita hauskoja hetkiä.
Niinpä. Väpä ja Mari sekä Eve ja Santeri on luotuja toisilleen. Lance haluaa selvästi eroon Viivistä. Kuinkahan monen ylipainoisen naisen elämä on tuollaista, että mies salaa haaveilee hoikasta naisesta ja humalassa sitten sanoo sen ilkeästi. Surullista, mihin naiset suostuu.
Unohdit tärkeän asian. Lance on halunnut suhteesta aikaisemmin pois. Viivi on saanut käännettyä hänet. Ehkä ymmärsit mitä sinkkunaiset ovat sanoneet Lancelle ettei hekään ymmärrä Viivin vaatimuksia ja yms. heidän suhteessaan. Säälittävää on miten myöhään mies uskaltaa sanoa ei.
Onx tietoo???