Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL

Vierailija
13.07.2019 |

Kohta alkaa!

Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.

Kommentit (1464)

Vierailija
561/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eve on kyllä niin hukassa itsensä kanssa. Kieltää alussa Santeria panemasta ketään vaikka itse n*ssii toisia hänen nenänsä edessä. Vielä rikkoo pahiten sääntöjänsä ihastumalla korviaan myöten Rasseen jota ei kiinnostä pätkääkään.

Typerä keskenkasvuinen pikkulikka. Miten joku voi olla noin tiedostamaton itsestään? On vielä mustasukkainen Rassesta vaikka olevinaan on niin vapaamielinen ja kyseessä on kuitenkin sinkkumies.

Evellä on todennäköisesti joku harmaahiirulaisnörttitytön syndrooma ja sen takia yrittää esittää jotain muuta kuin oikeasti on. Tai hän on vain itsekäs, lapsellisen ja typerä.

Jos mä oisin Rasse ..niin ihan huvikseni melkein loppusuoralla lakkaisin huomioimasta Evee.

en pussais ..oisin vaan kylmän asiallanin.

Sanoisin kameroille et eve antaa kaikille jotka vähän lirkuttelee..oli liian helppo

Kaikki miehet huomio :Eveltä saa Pilluu!!!

Kaikki naiset huomio: Rasselta saa Patukkaa!!!!

Evehän se tässä fiksu on.

Saa nauttia adoniksen huomiosta kuukauden päivät.

Moniko saa tuommoista kokea koskaan?

Voipi olla täysin tietoinen leikin luonteesta ja Ranea viedään kuin pässiä palleista.

En kyllä näe tuossa pienintäkään mahdollisuutta, että Eve liidaisi tilannetta. Mutta tuo Rasse on kyllä ällö. Näkee kilometrin päähän, ettei kiinnosta pätkääkään, mutta silti latelee noita mielisteleviä vuorosanoja ja on valmis panemaankin. "Mä niin tykkään olla keskipisteenä, tosi kiihottavaa kun sanot noin." Puistatus. 

Ymmärrän hyvin miten Eve voi kuvitella Rassen olevan myös kiinnostunut hänestä, koska eilen ainakin puhui just noin ja sanoi vielä että olisi murtunut jos Eve ei enää osoittaisi huomiota. Tietysti monet naiset tunnistaa tuollaisen playerin kilometrien päähän, mutta Eve vaikuttaa aika naiivilta. 

Vierailija
562/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eve on kyllä niin hukassa itsensä kanssa. Kieltää alussa Santeria panemasta ketään vaikka itse n*ssii toisia hänen nenänsä edessä. Vielä rikkoo pahiten sääntöjänsä ihastumalla korviaan myöten Rasseen jota ei kiinnostä pätkääkään.

Typerä keskenkasvuinen pikkulikka. Miten joku voi olla noin tiedostamaton itsestään? On vielä mustasukkainen Rassesta vaikka olevinaan on niin vapaamielinen ja kyseessä on kuitenkin sinkkumies.

Evellä on todennäköisesti joku harmaahiirulaisnörttitytön syndrooma ja sen takia yrittää esittää jotain muuta kuin oikeasti on. Tai hän on vain itsekäs, lapsellisen ja typerä.

Jos mä oisin Rasse ..niin ihan huvikseni melkein loppusuoralla lakkaisin huomioimasta Evee.

Sanoisin kameroille et eve antaa kaikille jotka vähän lirkuttelee..oli liian helppo

ookoo. Miten tämä viestitetään esim. baarissa (tai missä vaan) sille vastapuolelle, että nyt olis tässä vähällä käytöllä ollut nainen. Pitääkö askarrella joku kyltti, jossa on tilastot mainitsemistasi asioista? Tyyliin 'seksikumppanit 3, yhden yön jutu 0, tatuoinnit 0'.

Seksikumppanit eri kerroilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella ei ainakaan sinkkujen eikä varattujen ulkonäöillä juhlita.

Eve ja Marikin sen näköisiä mimmejä että ei ainakaan ulkonäöllä miehiä saa, mutta kun vähän antaa ymmärtää että olis p****** tarjolla niin hölmöimmät on jo jonossa.

Mari voisi olla ihan nätti eri tyylillä ja luonnollisen värisillä hiuksilla. Se keltaoranssi pehko tyvikasvulla on järkyttävä.

Ja ilman mustia kulmia.

Vierailija
564/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Rasse edellisten kausien Jegun kaksoisveli?

Onko joku ollut useamman kierroksen tississä?

Vierailija
565/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla täysin tietoinen leikin luonteesta ja Ranea viedään kuin pässiä palleista.

En kyllä näe tuossa pienintäkään mahdollisuutta, että Eve liidaisi tilannetta. Mutta tuo Rasse on kyllä ällö. Näkee kilometrin päähän, ettei kiinnosta pätkääkään, mutta silti latelee noita mielisteleviä vuorosanoja ja on valmis panemaankin. "Mä niin tykkään olla keskipisteenä, tosi kiihottavaa kun sanot noin." Puistatus. 

Ymmärrän hyvin miten Eve voi kuvitella Rassen olevan myös kiinnostunut hänestä, koska eilen ainakin puhui just noin ja sanoi vielä että olisi murtunut jos Eve ei enää osoittaisi huomiota. Tietysti monet naiset tunnistaa tuollaisen playerin kilometrien päähän, mutta Eve vaikuttaa aika naiivilta. 

No näinpä. Evestä saa vähän sen vaikutelman, ettei ole ollut itse pokailun kohteena vaan on aina ollut se joka pokailee miehiä (ja tekee sen seksin tarjoamisella). Tämän vuoksi sitten joku pelimies-Rasse käyttää niin kuluneita temppuja ja repliikkejä, mutta ne silti uppoavat Eveen täysin. Vähän surullista, varsinkin siksi että koko toilailu näytetään Suomen kansalle. Itse sai silloin nuorena oppia tällaiset asiat ihan yksityisesti.

Vierailija
566/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rassehan oli paratiisihotellissa ja kun viime (?) kaudella oli temppareissa se Jegu, katsoin, että muistuttaa jotakuta. Ja nythän Rasse on itse temppareissa. Ihmettelin silloin, ettei muut tuntuneet huomaavan tätä yhdennäköisyyttä, mutta ilmeisesti porukka ei vain ollut katsonut paratiisihotellia. 

Vierailija
567/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toihan on vähän niinku Rassen homma ja rooli, miten tätä formaattia ei tajuta ollenkaan?

Vierailija
568/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läääänssi on todella kuvottava. Kun Jassu kysyy tai toteaa, että olette ainakin tällä hetkellä lähdössä pois täältä yhdessä, niin mies ei voi siihen vastata suoraan, "Mmm.... Matka on vielä kesken".

Vätys pelaa selkeästi eroa.

Vierailija
569/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kuka se ällö sormettaja on siis? Ja missä työskentelee?

Vierailija
570/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toihan on vähän niinku Rassen homma ja rooli, miten tätä formaattia ei tajuta ollenkaan?

Formaatti ei velvoita ketään harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, jota pitää vastenmielisenä. Kerro toki, jos sinulla on tästä parempaa tietoa. 

Vierailija
571/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari viehttävänä tissit paljaana sängyllä: "Mä oon niin kännissä etten osaa pukee"

Joona: *peittää Marin liinalla*

😂😂

Joona ei herrasmiehenä polkaise tajutonta naista 😂

Vierailija
572/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rassehan oli paratiisihotellissa ja kun viime (?) kaudella oli temppareissa se Jegu, katsoin, että muistuttaa jotakuta. Ja nythän Rasse on itse temppareissa. Ihmettelin silloin, ettei muut tuntuneet huomaavan tätä yhdennäköisyyttä, mutta ilmeisesti porukka ei vain ollut katsonut paratiisihotellia. 

Mulla on huono kasvomuisti ja mähän menin ihan sekaisin, että mitä ihmettä, kun mun mielestä se oli Jegu. Sitten se esiteltiin Rassena. Sit oon katsonut vanhoja pätkiä Jegusta ja valokuvia ja vertaillut. Oon sit saanut itseni jotenkuten puhuttua ympäri, että ovat kaksi eri henkilöä, mutta siis eikö noi vähintään ole broideja? Voisko joku muukin tsekkailla niin saan mielenrauhan! (Rasse on hieman rauhallisempi kun taas Jegu oli flirtimpi. Sen verran olen eroa nähnyt.)

Vierailija
573/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä avuksi sille ihanalle joka viitsi näitä vertailuja tehdä ja takoa mun päähän järkeä, niin Jegu oli viime tuotantokaudella sinkku ja lähtettiin viidentenä kotiin. Wikipedian mukaan Evgeni “Jegu” Ylänne (25), Helsinki, Rasmus "Rasse" Sarre (26), Vantaa. Ja nehän sopis iän puolesta kaksosiksi kun vuosi on kulunut. (Sukunimet nyt voi suht helposti sisaruksilla vaihdella.)

Vierailija
574/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tääl jo ollut, että kenet varatuista ottaisit vai onko liian mautonta vauva-sivuille? Miehistä en voi sietää Väpää (murre, puhevika, naaman vääntelyt, aivottomuus) enkä Santeria (astetta parempi mutta häiritsee ne pakkoliikkeet naamassa ja on sekin vähän aivoton välillä). Aluks aloin lämmetä Lancelle mutta viime aikoina vähemmän. Leevi vaikutti aluks joltain baby-avaruusoliolta (onko sillä edes silmäripsiä tai ihokarvoja?), mutta paremmin istuu silmään koko ajan. Huono valikoima, ehkä ottaisin Lancen sitten kuitenkin. Jos tykkäisin tytöistä, niin Josku totta kai on kaunis, Mari on mun suosikki ja kaunis, Eveä ja Vilmaa en kelpuuttais (toinen kierosilmäinen ja liian nörttimäinen olemus, toinen liian päällekäyvä ja lihava, sori...itekin oon lihava). No niin tää oli tyhmä puheenvuoro tyhmään ohjelmaan. Ja silti katson!

Vierailija
575/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tääl jo ollut, että kenet varatuista ottaisit vai onko liian mautonta vauva-sivuille? Miehistä en voi sietää Väpää (murre, puhevika, naaman vääntelyt, aivottomuus) enkä Santeria (astetta parempi mutta häiritsee ne pakkoliikkeet naamassa ja on sekin vähän aivoton välillä). Aluks aloin lämmetä Lancelle mutta viime aikoina vähemmän. Leevi vaikutti aluks joltain baby-avaruusoliolta (onko sillä edes silmäripsiä tai ihokarvoja?), mutta paremmin istuu silmään koko ajan. Huono valikoima, ehkä ottaisin Lancen sitten kuitenkin. Jos tykkäisin tytöistä, niin Josku totta kai on kaunis, Mari on mun suosikki ja kaunis, Eveä ja Vilmaa en kelpuuttais (toinen kierosilmäinen ja liian nörttimäinen olemus, toinen liian päällekäyvä ja lihava, sori...itekin oon lihava). No niin tää oli tyhmä puheenvuoro tyhmään ohjelmaan. Ja silti katson!

Josefinin ottaisin jos saisin! Hyvänä pitäisin ja vihille veisin! Varatuista naisista ehkäpä ainoa. Eve vaikuttaa liian tyhjäpäältä makuuni. Mari vois olla ihan hyvä, vaikuttanu ihan järkevältä tyypiltä. 

Viivi on ihan ok muttei itseäni hirveästi sytytä. Naama nätti, mutta jutut vähän liian teinimäisiä.

Vierailija
576/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella ei ainakaan sinkkujen eikä varattujen ulkonäöillä juhlita.

Eve ja Marikin sen näköisiä mimmejä että ei ainakaan ulkonäöllä miehiä saa, mutta kun vähän antaa ymmärtää että olis p****** tarjolla niin hölmöimmät on jo jonossa.

Mari voisi olla ihan nätti eri tyylillä ja luonnollisen värisillä hiuksilla. Se keltaoranssi pehko tyvikasvulla on järkyttävä.

Mari näyttää jotenkin tahmaiselta. Ei välttämättä värien peseminen auttais.

Vierailija
577/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josefinin ottaisin jos saisin! Hyvänä pitäisin ja vihille veisin! Varatuista naisista ehkäpä ainoa. Eve vaikuttaa liian tyhjäpäältä makuuni. Mari vois olla ihan hyvä, vaikuttanu ihan järkevältä tyypiltä. 

Viivi on ihan ok muttei itseäni hirveästi sytytä. Naama nätti, mutta jutut vähän liian teinimäisiä.

Josku joo jos ulkonäkö ainoa kriteeri. Mutta onhan Joskussa jotain outoa, välillä puoliunessa olevan näköinen, lauseenmuodostus välillä samaa nopeutta kun Paavo Lipposella aikoinaan. Ei taida kone käydä koko ajan ihan kaikilla pytyillä.

Vierailija
578/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ketään. Ulkomuodoltaan Väpä, mutta muuta siedettävää hänessäkään ei ole.

Leevi on pikkupoika. Lance pitkä löysä mato, naama samaa mallia. Santerin ulkonäkö muuten melko ok, mutta tiksit, hampaat, tihrusilmät, kapeat huulet, hrrr.

Juu en ole täydellinen itsekään, vanhempi ja lihavampi, mutta komeampaa/laadukkaampaa seuraa kyllä saanut. Myös tähän "adonis" Rasseen verrattuna.

Vierailija
579/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rassen pippelillä on rassatu jakorasiaa.

Klamydia tarttuu vaikka käyttäis kortsuu..yööök....

Ihmisen menneisyys kertoo ihmisestä ja naisilla miesten korkea luku edellisissä kumppaneissa on selkeä riski seksuaaliterveydelle ja lisääntymiselle. Herää kysymys myös siitä, kykeneekö ihminen olemaan uskollinen pitkässä parisuhteessa, joka edelleen on riski tautien kannalta. Olisi ihan kamalaa päätyä lapsettomaksi seksitaudin takia, joka on tullut naiselta ,joka jakaa kaikille

Mitä hemmettiä te horisette? Klamydia tarttuu kumin läpi? Aika ummehtuneita ja konservatiivisia ajatuksia. Seksi on iso osa elämää ja oikein tehtynä täysin turvallista. 

Räsänenkö siellä kirjoittelee?

Klinikalla sanoivar, että hyvin mahdollista, että tarttuu myös käsien kautta. Eka hyväilee toista ja samantien itseään tai päinvastoin...

Se yks sormettaja siel saarel on tautipesä..yöök

Ja melko julkisella paikalla töissä, en tiedä miten kehtaa :D

Siis se porkkanapää joona?

Tampereella erään kauppakeskuksen aulassa. Ainakin joku aika sitten, tai sitten kaksoisolento.

Vierailija
580/1464 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari tai Josku. Miehistä en ketään. Väpä on ihan kirjaimellisesti väpä, Lance on kuin keitetty spagetti pystyyn nostettuna, Leevi on sellainen nätti poika, eikä yhtään mun tyylinen ja Santerista en pidä muutenkaan.