Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL

Vierailija
13.07.2019 |

Kohta alkaa!

Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.

Kommentit (1464)

Vierailija
421/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja perustelu Marin ja Väpän jatkamiselle on se, että molemmat on niin samanlaisia toilailijoita että antavat toisilleen anteeksi ja pistävät kaiken lomaromanssien piikkiin.

Vierailija
422/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi taitaa tykätä enemmän pojista mutta Raamattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä Lance oikein jeesusteli iltanuotiolla miten hyvä ja kunnioittava hänen ja Viivin suhde on, kun tasan tarkkaan tiesi mitä on tullut puhuttua ja tehtyä. Ja ennakkoklipin perusteella sama meno jatkuu. Viivin kannattaisi lempata tämä mies ja ottaa joku kypsempi. Turhaan arvostelee Viivin painoa kun ei itsekään mikään unelmien prinssi ole ulkonäöltään saati luonteeltaan.

Oletko itse pdopositiivinen..hyllyykö maha?

Yritit ilmeisesti kirjoittaa sanaa ”kehopositiivinen”. Ei, en ole. Ylipaino on epäterveellistä ja itse koetan sitä välttää. Olen normaalipainoinen eikä maha hylly, hölskyä kyllä joskus voi, kiitos kysymästä. Tällaisten kommenttien takia tänne on tylsä kirjoitella kun tullaan heti veetuilemaan. Minun mielestä Lance nyt vaan kohtelee Viiviä huonosti ja tuntuu pahalta Viivin puolesta. Toisilla meistä on empatiakykyä.

Vierailija
424/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että Rebecca on jättänyt Viivin Instagrammiin kaksi viikkoa sitten kehuva, sydänemojilla varustetun kommentin ja Viivi on vastannut kommenttiin samaan tyyliin. Aika harva nainen on noin sydämellisissä väleissä oman miehensä "toisen naisen" kanssa. Mitäköhän Lancelle ja Rebecalle vielä tapahtuu?

Vierailija
425/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että Rebecca on jättänyt Viivin Instagrammiin kaksi viikkoa sitten kehuva, sydänemojilla varustetun kommentin ja Viivi on vastannut kommenttiin samaan tyyliin. Aika harva nainen on noin sydämellisissä väleissä oman miehensä "toisen naisen" kanssa. Mitäköhän Lancelle ja Rebecalle vielä tapahtuu?

Joku välirikko? Mä olen erittäin sydämellisissä väleissä eksäni eksän kanssa, koska eksä käyttäytyi yhtä paskasti kumpaakin kohtaan ja löydettiin toisemme vertaistueksi.

Vierailija
426/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Viivin Insta?

Vierailija
427/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Viivin Insta?

Se on vi_ivi 

Tosi nättejä kuvia, Viivi on hyvä poseeraamaan (ja käsittelemään kuvia). Tossa vois olla saumaa mainostajillekin.

Vierailija
428/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut pitämään tosta Väpästä! :D Tuo viihdearvoa ohjelmalle, hauskoine letkautuksineen.

Osa vaikuttaa vaan nukkuvan tuolla....

Vierailija
429/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teille muille ton Even Santerin kasvoista mieleen F1-kuski Sebastian Vettel? :D Voisivat olla veljeksiä.

Vierailija
430/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Vilma ja Juuso taas tonne.....?

Vierailija
431/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo twiitit on kyllä melkeen parempaa viihdettä ku itse ohjelma 😂 #jeesustulee

ne on suurin syy sille miksi katson kyseistä ohjelmaa.

Vierailija
432/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on ollut silmiä avaava. Kaikki miehet väittää ettei naisille kelpaa kuin jotkut alfa-urokset, mutta silti kaikki varatut miehet saa naisia helposti. Enkä usko sen olevan pelkästään ohjelman ansiota, vaan sinkkunaiset tosiaan ihastuu noihin heppuihin. Vaikka eivät tosiaan ole mitään alfoja. Sitten Viivi joka on ylipainoinen ei saa ketään miestä, vaikka kaikki kehopositiiviset väittävät täällä, että heillä on fitness-mies, vaikka itsellä ylipainoa +30kg. Kaikki sinkkumiehet puhuvat Viivistä kaverillisesti ja haluavat hänelle hyvää, mutta eivät suhdetta hänen kanssaan.

Siinä olen samaa mieltä, että Viivi ansaitsee miehen joka arvostaa häntä kiloineen kaikkineen.

Vierailija
433/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä Lance oikein jeesusteli iltanuotiolla miten hyvä ja kunnioittava hänen ja Viivin suhde on, kun tasan tarkkaan tiesi mitä on tullut puhuttua ja tehtyä. Ja ennakkoklipin perusteella sama meno jatkuu. Viivin kannattaisi lempata tämä mies ja ottaa joku kypsempi. Turhaan arvostelee Viivin painoa kun ei itsekään mikään unelmien prinssi ole ulkonäöltään saati luonteeltaan.

Oletko itse pdopositiivinen..hyllyykö maha?

Yritit ilmeisesti kirjoittaa sanaa ”kehopositiivinen”. Ei, en ole. Ylipaino on epäterveellistä ja itse koetan sitä välttää. Olen normaalipainoinen eikä maha hylly, hölskyä kyllä joskus voi, kiitos kysymästä. Tällaisten kommenttien takia tänne on tylsä kirjoitella kun tullaan heti veetuilemaan. Minun mielestä Lance nyt vaan kohtelee Viiviä huonosti ja tuntuu pahalta Viivin puolesta. Toisilla meistä on empatiakykyä.

Joku sinut silti triggeröi Viiviä puolustamaan....onko sinut hylätty hoikan ja kauniin takia?

Vierailija
434/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma on ollut silmiä avaava. Kaikki miehet väittää ettei naisille kelpaa kuin jotkut alfa-urokset, mutta silti kaikki varatut miehet saa naisia helposti. Enkä usko sen olevan pelkästään ohjelman ansiota, vaan sinkkunaiset tosiaan ihastuu noihin heppuihin. Vaikka eivät tosiaan ole mitään alfoja. Sitten Viivi joka on ylipainoinen ei saa ketään miestä, vaikka kaikki kehopositiiviset väittävät täällä, että heillä on fitness-mies, vaikka itsellä ylipainoa +30kg. Kaikki sinkkumiehet puhuvat Viivistä kaverillisesti ja haluavat hänelle hyvää, mutta eivät suhdetta hänen kanssaan.

Siinä olen samaa mieltä, että Viivi ansaitsee miehen joka arvostaa häntä kiloineen kaikkineen.

Ehkä Viivi nyt villiintyy ja ahdistaa jonkun sinkkumiehen nurkkaan bileiltana..

grrrrr..nau

Vierailija
435/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille muille ton Even Santerin kasvoista mieleen F1-kuski Sebastian Vettel? :D Voisivat olla veljeksiä.

Ei, mutta nuori vesa-matti Loiri kyllä...

Vierailija
436/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väpä muuten vastailee kommentoijille IG-tilillään, hyvin huomaavaista käytöstä tänä päivänä, kun useimmat diivailee ja on olevinaan niin suurta ettei viitsitä ihmisten kaa kommunikoida.

Peukkua ylös!

Vierailija
437/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta nuori vesa-matti Loiri kyllä...

Santeri

https://img.ilcdn.fi/4BFoWQj8XTN7E55hKWMko5VA5Qs=/full-fit-in/612x/img-…

Sebastian Vettel

https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/fe2dd850730419d7fc77a0f4cfaacedc

Nuori Loiri

https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/4268c52af1434f6998b55ff786f45a4d.j…

:D Nyt tulee vaan mieleen että onko nää kaikki 3 jotain sukua keskenään?! :D :D

Vierailija
438/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

grrrrr..nau

Onko sinkkumiesten pakko panna niitä saaren naisia?

Vierailija
439/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen Uuno Turhapuro... Eikä millään hyvällä tavalla.

Vierailija
440/1464 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

grrrrr..nau

Onko sinkkumiesten pakko panna niitä saaren naisia?

Luulen että eivät saa mu.naa pystyyn kun tietty henkilö pyllistää..pane siinä sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi