Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea morkkis.. uusi mies ja alkoholi

Vierailija
13.07.2019 |

Se perinteinen, join illan mittaan liikaa. Valvottiin koko yö ja juteltiin, syötiin, kuunneltiin musiikkia ja oli kivaa. Mies on itse täysin raitis ja on sanonut ettei tykkää että hänen luonaan ryypätään. Hän ei kuitenkaan tuomitse jos juo kohtuudella ja hän olikin varannut viiniä minulle. En mielestäni ollut kovin humalassa, mutta mies tokaisi kauniisti seuraavana päivänä että olin ennen nukkumaanmenoa ollut silminnähden humalassa ja höpöttänyt joutavia. Ei siis mitään riidanhaastamista tms, ördäilyä tai kaatuilua, mutta että olin vain kännissä.

Tunnen itseni hirveäksi moukaksi että join noin paljon ihmisen luona, joka on aiemmin sanonut ettei tykkää siitä että ihmiset juovat liikaa hänen kotonaan koska ahdistuu siitä. Meillä oli muuten mukavat kaksi päivää. Mies sanoi että haluaa tavata ja että olen ihana ja että hänellä oli mukavaa kanssani. Olen nyt kotimatkalla ja tunnen suunnatonta häpeää moukkamaisesta käytöksestäni. Miksi piti juoda ollenkaan 😩 Kauhea olo. Mies varmaan pitää mua alkoholistina, ja varmaan sitä olenkin kun en näköjään osaa lopettaa ajoissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvää ettei teistä tule paria. Jos sulle leppoisa muutama lasillinen on toisesta selkeästi liian päihtynyt, tämä on aika merkittävä asia, jos et aio alkaa itsekin absolutistiksi sekä luopua illanvietoista paikoissa, joissa joku toinen voi olla juopunut vaikka itse olisitkin selvinpäin.

Plus mies kuulostaa jotenkin mulkerolta.

Vierailija
22/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kovasti tää miehen syyttäminen. Itse ajattelin että hienoa kun halusi ottaa sinut huomioon ja varasi viiniä. Ei se tarkoita että pitää koko puolla kitata! Valitettavasti yksittäisiä viinilaseja kun on vähän vaikea ostaa!

Mielestäni sinun olisi myös pitänyt ottaa miehen toiveet huomioon ja pitäytyä siinä yhdessä lasissa.

Itse en juo eikä minua haittaa jos muut juo, olen tottunut olemaan ihmisten kanssa jotka juovat. Silti siinä on huima ero juoko lasillisen vai pullollisen viiniä. Mies varmasti olisi ollut ok sen kanssa jos olisit juonut kohtuudella, siksi varasi sinulle viiniä. Et kuitenkaan osannut, niin nätisti mainitsi että jos mahdollisesti seuraavalla kerralla ottaisit hänen toiveensa paremmin huomioon. Eli selkeästi antaa sinulle vielä toisen mahdollisuuden! Älä ole itsellesi liian ankara, mutta hänen seurassaan voisit miettiä juomistasi enemmän ja taas sitten omissa piireissäsi juoda kuten tapanasi on normaalisti juoda! Jos tämä on mielestäsi liian vaikeaa, ei mies ole oikea henkilö sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollifriikkeys ei ole hyvä. Saat turpaasi vielä, usko pois.

Vierailija
24/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitten pitää kotiinsa ostaa viiniä jos se niin ahdistaa? Tarjota sitä vieraalle ja vielä kuittailla jälkikäteen? Mä en tollasta kummallista äijää kattelis tollasen jälkeen.

Vierailija
25/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kovasti tää miehen syyttäminen. Itse ajattelin että hienoa kun halusi ottaa sinut huomioon ja varasi viiniä. Ei se tarkoita että pitää koko puolla kitata! Valitettavasti yksittäisiä viinilaseja kun on vähän vaikea ostaa!

Mielestäni sinun olisi myös pitänyt ottaa miehen toiveet huomioon ja pitäytyä siinä yhdessä lasissa.

Itse en juo eikä minua haittaa jos muut juo, olen tottunut olemaan ihmisten kanssa jotka juovat. Silti siinä on huima ero juoko lasillisen vai pullollisen viiniä. Mies varmasti olisi ollut ok sen kanssa jos olisit juonut kohtuudella, siksi varasi sinulle viiniä. Et kuitenkaan osannut, niin nätisti mainitsi että jos mahdollisesti seuraavalla kerralla ottaisit hänen toiveensa paremmin huomioon. Eli selkeästi antaa sinulle vielä toisen mahdollisuuden! Älä ole itsellesi liian ankara, mutta hänen seurassaan voisit miettiä juomistasi enemmän ja taas sitten omissa piireissäsi juoda kuten tapanasi on normaalisti juoda! Jos tämä on mielestäsi liian vaikeaa, ei mies ole oikea henkilö sinulle.

Mies ei ole oikea henkilö ap:lle eikä monelle muullekaan naiselle. Absolutistin kannattaa hakea toista absolutistia, jos kerran ei pysty olemaan naljailematta vaikka on itse tuonut tarjolle viiniä. Ja tuo kontrollin tarve kuulostaa aivan sairaalta. Yhdessä oleminen tämän miehen kanssa tarkoittaisi, että ap joutuisi luopumaan asioista, jotka hänelle tuovat iloa (viini, matkailu) ja uskallan veikata että lista tulee kasvamaan pikkuhiljaa.

Vierailija
26/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä harkitsisin haluanko itse enää tavata tuota miestä. Et haastanut riitaa, et hoiperrellut, mutta olit _ilmeisesti_ liian hilpeä? Mitä ihmettä? Miten kuivaa seuraa mies itse sitten on? Olen seurustellut 4 vuotta täysin absolutistin kanssa ja mies ei koskaan ole huomauttanut juomisestani tuohon, tai mihinkään muuhunkaan, sävyyn. 

Vierailija
27/31 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen syy kun osti sulle juotavaa.

Ja valtion syy kun saa myydä viinaa. Kieltolaki takaisin!

Vierailija
28/31 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oudolta mieheltä, ei jatkoon. Tuo kontrollifriikkeys etenkin nostaa niskakarvat pystyyn. Unohda mies ja etsi mukavampaa seuraa👍🏻

Vierailija
29/31 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan muita: mies huomaavaisuuttaan varaa sulle alkoholia, mutta salaa toivoo ettet joisi sitä. Selkeesti testasi sua ja tulee tekemään sitä jatkossakin. Ongelma on miehen kontrollintarve, ei suinkaan sun pieni humalatila.

Vierailija
30/31 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko joit ja muistatko selkeästi kaiken mitä tapahtui? Jos muistat niin miehen käytös kuulostaa aika oudolta. Jos hän on absolutisti niin hän on taatusti ollut tilanteissa joissa on itse selvä ja tietää miltä pari lasia ottanut vaikuttaa selvän silmissä.

Ja anteeksi, mutta mun on vaikea kuvitella tilanne, jossa normaali ihastunut mies valittaisi jälkeenpäin ihastuksensa käytöksestä illan jälkeen vaikka olisit tullut hieman humalaankin. Eli sorry, mielestäni mies joko ei ole ihastunut tai ei ole normaali (vaan kontrolloiva seko).

Vierailija
31/31 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä joka joskus vetää kännit, varsinkin hyvässä seurassa, sanon että JÄTÄ SE SIKA teillä ei ole yhteistä tulevaisuutta.

Luuletko ap oikeasti ettei tuo sinun jatkuva arvostelu ym. Tule jatkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi