Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea morkkis.. uusi mies ja alkoholi

Vierailija
13.07.2019 |

Se perinteinen, join illan mittaan liikaa. Valvottiin koko yö ja juteltiin, syötiin, kuunneltiin musiikkia ja oli kivaa. Mies on itse täysin raitis ja on sanonut ettei tykkää että hänen luonaan ryypätään. Hän ei kuitenkaan tuomitse jos juo kohtuudella ja hän olikin varannut viiniä minulle. En mielestäni ollut kovin humalassa, mutta mies tokaisi kauniisti seuraavana päivänä että olin ennen nukkumaanmenoa ollut silminnähden humalassa ja höpöttänyt joutavia. Ei siis mitään riidanhaastamista tms, ördäilyä tai kaatuilua, mutta että olin vain kännissä.

Tunnen itseni hirveäksi moukaksi että join noin paljon ihmisen luona, joka on aiemmin sanonut ettei tykkää siitä että ihmiset juovat liikaa hänen kotonaan koska ahdistuu siitä. Meillä oli muuten mukavat kaksi päivää. Mies sanoi että haluaa tavata ja että olen ihana ja että hänellä oli mukavaa kanssani. Olen nyt kotimatkalla ja tunnen suunnatonta häpeää moukkamaisesta käytöksestäni. Miksi piti juoda ollenkaan 😩 Kauhea olo. Mies varmaan pitää mua alkoholistina, ja varmaan sitä olenkin kun en näköjään osaa lopettaa ajoissa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisen suomalaisen ongelma, ei osaa ottaa nätisti, vaan pitää juoda humalaan... Onneksi mies sentään piti susta ja haluaa tavata uudelleen, joten pelisi ei ole menetetty.

Vierailija
2/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen syy kun osti sulle juotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi oksettava. Itse olisin potkinut tuollaisen vieraan pihalle. Et edes yrittänyt käyttäytyä kun menet vieraaseen paikkaan.

Vierailija
4/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikään mies ole vaan jokin abso piipertäjä joka yrittää olla muka parempi sillä ettei juo. Kimi räikkösellä on oikeanlainen ajatus. Ihminen joka ei juo ollenkaan ei ole luotettava.

Vierailija
5/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi yhen tähen... Mies on itse raitis, eikä tykkää seuralaisensakaan juovan (tai näennäisesti ehkä, mutta todellisuudessa ei), ni minkä ihmeen takia hän ostaa tälle viiniä, joka nyt kuitenkin on alkoholia? Ja sitten vielä jälkikäteen kettuilee, että olipa kumma ku humalassa olit... olis ostanu vaikka muumilimsaa...

Vierailija
6/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa miehestä enää mitään kuuluu. Onnittelut ap! Olet alkoholisti.

Vierailija
7/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies osti sulle viiniä, jos ei pidä siitä, että kotonaan juodaan alkoholia? Ihme touhua. Mies toivoi tuota, että pääsisi pätemään ja arvostelemaan. Ei jatkoon. Jätä se.

Vierailija
8/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuosta nyt on itseään moittia. Häpeässä piehtarointi ei paranna mahdollisuuksiasi miehen kanssa. Et voi muuttaa tapahtunutta, mutta ota tästä opiksesi. Älä juo miehen seurassa enää tai ota ihan oikeasti vain kaksi lasillista.

Vähän erikoista kuitenkin tuo, että mies osti sinulle viiniä ja halusi vielä kommentoida humalaasi, vaikka olit ilmeisesti käyttäytynyt ihan ok:sti. Jos on itse selvin päin, niin kyllä pieni hiprakkakin näkyy toisessa ihmisessä. Ihan luonnollista. Ja suurin osa ihmisistä nyt puhuu ja lässyttää enemmän juotuaan.

Vierailija
9/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu, unohda koko tapaus. Ensi kerralla viisaammin.

Vierailija
10/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies osti sulle viiniä, jos ei pidä siitä, että kotonaan juodaan alkoholia? Ihme touhua. Mies toivoi tuota, että pääsisi pätemään ja arvostelemaan. Ei jatkoon. Jätä se.

Saattoi sillä miehellä olla ihan käytännön taka-ajatus. Humala alentaa tunnetusti estoja ja mies ajatteli saavansa jotain sanotaan erikoisempaa seksiä.

Vierailija
11/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että miehellä on jotain traumoja tms. On ok olla absolutisti, mutta noin tuomitseva asenne muita kohtaan ei ole ok. Jättäisin sen sian: luultavasti on kontrollifriikkeys kyseessä, joka tulisi vain parisuhteessa pahenemaan.

Vierailija
12/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun tsemppaatte! Helpotti vähän oloa. Otan tosi raskaasti jos aiheutan jollekin pahaa mieltä. En siis ollut kuitenkaan käyttäytynyt huonosti, olin kai vaan sitten liian hilpeä tai jotain.

Mies on kontrollifriikki ja avoimesti sen myöntääkin. Hän ei esimerkiksi pysty matkustamaan tai kulkemaan julkisilla jos ei voi kontrolloida ympäristöään. Itse olen taas heittäytyjä joka on avoin ympäristölle ja ihmisille. Matkaseuraa en siis miehestä saa, mutta ei se mulle suuri ongelma ole. Mietin vaan että ylireagoiko mies vai minä tuohon alkoholijuttuun.

Ap

Vierailija
13/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun tsemppaatte! Helpotti vähän oloa. Otan tosi raskaasti jos aiheutan jollekin pahaa mieltä. En siis ollut kuitenkaan käyttäytynyt huonosti, olin kai vaan sitten liian hilpeä tai jotain.

Mies on kontrollifriikki ja avoimesti sen myöntääkin. Hän ei esimerkiksi pysty matkustamaan tai kulkemaan julkisilla jos ei voi kontrolloida ympäristöään. Itse olen taas heittäytyjä joka on avoin ympäristölle ja ihmisille. Matkaseuraa en siis miehestä saa, mutta ei se mulle suuri ongelma ole. Mietin vaan että ylireagoiko mies vai minä tuohon alkoholijuttuun.

Ap

Mies ylireagoi. Älä jatka juttua: kohta nimittäin asutte yhdessä ja sitten ehkä tuleekin jo nyrkistä. . En ymmärrä, mitä kuvittelet tuosta pitemmän päälle saavasi.

Vierailija
14/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo olet.

Vierailija
15/31 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi ottaa vieraan huomioon, mutta toivoi että vieras mielummin valitsisi selväpäisyyden?

En minä ainakaan näe tuossa mitään arvostelua, vain toteamuksen että vieras pääsi humaltumaan hieman.

Ap, teillä oli kuitenkin kivaa kaksi päivää. Mies ei suuttunut tai potkaissut pihalle, vaan otti sun juomisenkin huomioon ja hyväksyi sen. Kuulostaa ihan empaattiselta kaverilta.

Vierailija
16/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo Suomi!

Vierailija
17/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua huolestutti tämä” mies ei pysty matkustamaan julkisissa koska ei voi kontrolloida ympäristöään”..

onko sillä hieman ongelmia??

Vierailija
18/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on trauma alkoholista enkä voi ottaa kotiini ketään juopunutta. Enpä kyllä itse kenellekään vieraallekaan alkoholia kyllä ostaisi, ehkä mies halusi kontrollifriikkeyttään testata miten käyttäyt kyseisessä tilanteessa? Juotko kaiken kuten nyt teit vai siististi lasillisen vaiko sitäkään?

Vierailija
19/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullollinen viiniä on 4 lasillista.

Väittäisin ettet nyt ihan järkyttävässä humalassa ole ollut.

20/31 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joopajoo, onkos tää näitä provoja taas :D

Jos jostakin kantsii huolestua niin tuosta kontrollifiikkeydestä, olettaen ettet ime vinkkua kuin vauva tuttipulloa.

Aika harvoin itsekin otan alkomahoolia mutta kuvailemasi mukaisessa tilanteessa hyvinkin saattaisin varata pullon viiniä tai kaksi, eli ruuan kanssa yksi pullo ja sen jälkeen jälkkäriksi tai iltapuhteeksi toinen pullo, sopiva annos olettaen että molemmat ottavat.

Ihmisiähän on monenlaisia, saattaahan olla ettei alkomahooli vaan maistu, jos sinulle pullon varannut niin eihän hän mikään absolutisti ole ja suhde alkoholiin siten ei ole kielteinen.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan