Varattu mies lähettää ihastukselle pariskuntakuvan
Eli miten pitää suhtautua, jos on ollut varatun miehen kanssa flirttiä, ja tämä lähettää lomalta kuvan jossa myös miehen vaimo? Flirtti jatkuu entiseen malliin... :O
Olen hämmentynyt.
Mitä tämä tarkoittaa?
Kommentit (55)
Älä näytä että olit koskaan kiinnostunut. Lähetät vaan viestiä, että kiva kuva. Annat ymmärtää että tämä oli puolestasi kevyttä flirttiä, eikä mitään ihastusta koskaan ollut. Parhaiten tämä onnistuu sillä, että leikit mukana ja toivottelet mukavaa lomaa "teille molemmille".
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli suhde varattuun mieheen aikanaan jota tietysti kadun jälkikäteen. Mutta miehellä ei ollut omassa parisuhteessa ilmeisesti mitään vikaa. Hän rakasti kumppaniaan, arvosti ja kehui. Jostain syystä meillä oli lyhyt suhde mutta mies teki jo alussa tavallaan sanoillaan selväksi että hyvinkin tyytyväinen elämäänsä kumppaninsa kanssa. He olivat olleet nuoresta asti yhdessä ja menivät myöhemmin naimisiin ja saivat lapsia.
Ehkä kyse oli vain pienestä mielenpiristyksestä ja jännityksen hakemisesta tuon miehen elämässä. Jotenkin tuli tuosta kuvajutusta tuon tyylinen mieleen.
Arvosti? Sitäkö pettäminen on 🤣
Vierailija kirjoitti:
Älä näytä että olit koskaan kiinnostunut. Lähetät vaan viestiä, että kiva kuva. Annat ymmärtää että tämä oli puolestasi kevyttä flirttiä, eikä mitään ihastusta koskaan ollut. Parhaiten tämä onnistuu sillä, että leikit mukana ja toivottelet mukavaa lomaa "teille molemmille".
Näin tein.
Ap
Ap tässä.
Luin ketjun vielä läpi. Muutama puhuu siitä, että tuolla tyypillä on iso ego... no kieltämättä; kun mietin tätä kesää;
-minä kyselin useimmiten kuulumiset
-hän ei kertaakaan kysellyt miten nilkkakipuni jaksaa kun loukkasin jalkani
-minä toivotin hyvää syntymäpäivää / matkaa / viikonloppua
Hän kyllä vastaili auliisti ja aloitti viestejä kertomalla omista kuulumisistaan...
Onko nämä ison egon omaaville ominaisia tunnusmerkkejä..?
Ap
Hitsi sä olet ap tyhmä. Mikä hitto sut on saanu noin kovasti kiinnostumaan _varatusta_ miehestä ( ja vieläpä noin typerästä!), vaikka vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon?! Haloo!? Herätys nyt hyvä nainen ja unohda tuommoinen mies. Ei se taida olla susta tippaakaan kiinnostunut, kunhan pönkittää omaa egoansa kun on huomannut että saa sut innostumaan.
Kysy siltä mieheltä suoraan että mitä tarkoittaa.
Näin taisi käydä ja seuraavaksi Ap saa muutaman jäätävän viestin vaimolta. Miehestä ei kuulu enää mitään. Ihastukset on ohimeneviä:)