Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies oelasti lapsen auton alta

Vierailija
13.07.2019 |

Nyt lapsen äiti aukoo miehelle päätä ja uhkaa nostaa syytteen lapseen luvattomasta koskemisesta. Lieneekä naisella se aika kuusta vai onko muuten noin lahopää. Olisi mäköjään naisesta ollut parempi että lapsi olisi jatkanut juoksemista ja jäänyt autonalle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jotain linkkiä tapaukseen vai keksitkö ihan itse?

Vierailija
2/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tilanteen silminnäkijä. Jos ois ollut mun lapsi kyseessä niin en lähtis raivolla hyökkäämän lapsen pelastaneen miehen kimppuun oli tämä tuntematon tai ei.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tilanteen silminnäkijä. Jos ois ollut mun lapsi kyseessä niin en lähtis raivolla hyökkäämän lapsen pelastaneen miehen kimppuun oli tämä tuntematon tai ei.

Ap

Eli keksit sen itse kun et voi laittaa linkkiä tähän uutiseen. Miksi ihmeessä sitten tulit tänne palstalle kun sinulla ei ole linkittää todisteita väitteittesi tueksi?

Vierailija
4/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osa ihmisistä reagoi oudosti säikähtäessään.

Vierailija
5/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli keksit sen itse kun et voi laittaa linkkiä tähän uutiseen. Miksi ihmeessä sitten tulit tänne palstalle kun sinulla ei ole linkittää todisteita väitteittesi tueksi?

Siksi kuuseen, uuvatti. Tämä on keskustelupalsta, ei oikeudenkäynti.

Vierailija
6/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis parempi jos olis jääny alle ni suomen geenipohja olis paremmalla pohjalla

Vierailija
7/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä ap pari viikkoa sitten tehnyt aloituksen siitä kuinka sun työpaikalla joku nainen otti nokkiinsa kun mies tuli samaan aikaan vessaan? Sama tilanne, olit vaan silminnäkijänä, et voi linkata mihinkään uutiseen tms., mutta nainen tässäkin oli se sekopää.

Vierailija
8/8 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen luvaton koskeminen

Joka koskettaa toisen lasta ilman kirjallista lupaa, on tuomittava lapsen luvattomasta kosketuksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme