Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen valmis jättämään tämän kaiken kesken

Vierailija
13.07.2019 |

Minusta ei ole tähän. Ei koskaan ollut. Liikaa pahaa eikä edes yhtä kaunista hetkeä. Vain itkun verhoamia muistoja. Isä olen pahoillani, että en pystynyt auttamaan sinua. Taistelin vuosia, jotta minusta olisi siihen. Mutta minusta ei ollut siihen. Äiti olen pahoillani, että en ollut vahva. Etten ollut sitä sinunkin puolestasi ja ottanut taakkaa hartioiltasi, vaikka yritin. Muserruin vain sen alle. Kiitos 1, että olit aina tukena. Sinun takiasi uskoin kaikkeen hyvään. Sinä autoit jaksamaan. Sinä olit kuin äiti ja isä niin kuin he kuuluisiva lapselle olla. He, joita minulla ei ollut. Oi 2, löydä vielä elämäsi. Raapi läpi kaiken, minkä minä en pystynyt. Jos voisin niin antaisin sinulle kaikki vastaukset ja kulkisin piikkipolut puolestasi. Mutta en voi. Minuun sattuu, kun sinuun sattuu. Kunpa olisin voinut ottaa sinunkin iskusi. Olit aina niin paljon rohkeampi, vaikka olit pienempi! Minun olisi pitänyt suojella sinua. Siitä olen eniten pahoillani, että en ollut sinulle sitä mitä minun roolini odotti. Kuten äiti tai isä ei ollut minulle. Voisinpa kuivata kyyneleesi vielä haudan takaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta päiväkirja.

Vierailija
2/7 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta päiväkirja.

En aio jättää siivottavaa jälkeeni. Ainakaan mitään materiaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitko siivouskaveria tai jottai?

Vierailija
4/7 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollaanhan kuitenkin meni miten meni niin miksi et olisi utelias miltä tuntuu nousta pohjasta ylös ja kurkistaa pintaan? Siellä paistaa aurinko. Kerro lisää meill kirjoitit niin koskettavasti.

Vierailija
5/7 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuollaanhan kuitenkin meni miten meni niin miksi et olisi utelias miltä tuntuu nousta pohjasta ylös ja kurkistaa pintaan? Siellä paistaa aurinko. Kerro lisää meill kirjoitit niin koskettavasti.

En ole nousemassa. Ei ole parempaa huomista. Sitä päivää ei koskaan tule. Kaikki on vain pitkittynyttä kärsimystä ja täysin turhaan.

Vierailija
6/7 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nousemassa. Ei ole parempaa huomista. Sitä päivää ei koskaan tule. Kaikki on vain pitkittynyttä kärsimystä ja täysin turhaan.

Ei ole. Susta tuntuu siltä. Mutta kaikki järjestyy, se on itsestä kiinni.

Aina on vaihtoehtoja ja yksi niistä valitettavasti on luuserin tapa. Sinä päätät.

Vierailija
7/7 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoo: Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun tulee kunnioittaa minua.