Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö Liettuaan?

Vierailija
13.07.2019 |

Lähtisitkö? Miksi? Miksi ei?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilna kuulostaa kivalta. Voisin joskus vierailla.

Vierailija
2/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilna ja Kaunas nähty. Molemmat kivoja pienempiä kaupunkeja, joissa kauniita rakennuksia ja matala hintataso. Vaikka viikinloppuressulle oikein sopivia, pitemmäksi aikaa ehkä turhan vähän tekemistä. Kyllä ihan mielelläni menisin uusintareissulle ja melko aliarvostettuja kohteita minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. En menisi uudestaan. Huijareita, korruptiota ja mafiamiehiä.

Vierailija
4/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liettua on ihan kiva maa ja sen verran lähellä, että onnistuu myös pidennetty viikonloppu. Matka myös edullinen, esimerkiksi Tallinnasta pääsee bussilla noin 10 euroa/hlö/suunta. Edullinen hintataso ja varsinkin kesäaikaan tosi kiva. Tuo vaihtelua myös Tallinnalle. Kaksi kertaa olen käynyt Vilnassa.

Vierailija
5/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran nuorempana Vilnassa ja mielestäni aika tylsä kohde. Jos etsit edullisia kohteita, niin mun mielestä paljon kivempia ovat Riika, Puolan Varsova, Praha tai Budapest.

Toki riippuu mistä on kiinnostunut ja minkä tyyppistä matkaa odottaa ja millaisia muita matkaajia tulossa mukaan.

Vierailija
6/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen ollut monta kertaa Vilnassa ja kylpylöissä

Vierailija
7/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissulla Vilnassa kerran. Suloinen pieni kaupunki. Edullinen hintataso ja ystävällinen palvelu. Parin päivän reissukohteeksi ihan mahtava.

Vierailija
8/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, etenkin näin kesäsellä.

Vierailija
9/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Käynyt Kaunaassa ja Vilnassa, voisin käyä uuestaan kummassakin. Myös Memeliin ("Klaipeda") voisin mennä ja käydä Kuurinkönkään hietadyyneillä. Kaunas mielestäin kivempi kaupunki kuin Vilna. Trakai myös ok. Kiva hintataso, Vilnassa onneksi vähän venäläisiä, silti liikaa - kaljuja nahkatakkisia ketjupolttavia "mafiosoja".

Vierailija
10/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä aamuisin kun menee pääkadun terassille istumaan, niin on miehille silmäniloa. Siellä painelee toinen toistaan kauniimpia hoikkia pitkiä naisia, minimekoissaan ja stayup sukissaan toimistoihin töihin. Ihan kuin olis ollut Amsterdamissa punalyhtykadulla, erona vaan että "nähtävyydet" olivat liikkeellä aamupäivällä eikä yöllä.

Vierailija
11/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja voisin mennä uudestaankin.

Vierailija
12/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksi kertaa Vilnassa, toinen pitempi työreissu ja toinen muuten vaan. Silloin tosin elettiin 90-lukua, mutta vaikutti hyvin persoonalliselta, viehättävältä paikalta. Liettualaisessa kulttuurissa on jotain omanlaistaan, sen perusteella mitä tiedän. Varmaan joskus käyn uudestaan.

Vierailija
13/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattuna muihin itäblogin maihin , Liettuassa on äärettömän hyvä asiakaspalvelu ja ahkera työmoraali.

Sinne saa tälläkin hetkellä todella edullisia lentoja. Kaunas on mukava vehreä kaupunki. Pidin enemmän kuin Riiasta .

Vierailija
14/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Huonot kokemukset (tosin 10 vuotta sitten, ja tilanteet muuttuu). 

-Asiakaspalvelu taattua itäblokkia

-Ruoka vielä mauttomampaa kuin Suomessa. Edes mäkkäriä ei löytynyt Kaunasista?

-Ankeaa soista heinämaata

-Yleensä ottaen matkan paras hetki oli, kun paikallinen spuke tuli pummimaan pari kolikkoa "bussilippuun", sain treenata venäjän kieltä ystävällisen ihmisen kanssa (vaikka ystävällisyys johtuikin hänelle kustantamastani kaljasta)

No, hyvää on halvat hinnat ja suuri museotarjonta. 

Mutta kyllä Viro on Balttian matkailuhelmi minulle edelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi