Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehellä vikana?

Vierailija
13.07.2019 |

Mulla on uusi poikaystävä, ollaan molemmat noin 25 vuotiaita. Kun suudellaan niin mies on aivan kovana, samoin kun antaa mulle suuseksiä tai sormettaa. Mutta kun tulee mun vuoro vaikka ottaa suihin niin hänellä melkein saman tien menee pehmeäksi ja yhdyntäkään ei meinaa onnistua. Miestä harmittaa ja poistuu sängystä murjottamaan tai lähtee lenkille. Ei osaa selittää mistä johtuu. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä, kokemattomuutta, suorituspaineita, aiemman epäonnistumisen aiheuttamaa pelkoa. Miehellä on erilaiset suorituspaineet kuin naisella. Kokeilkaa jäädä pötköttelemään alasti vierekkäin hyväksyvässä ilmapiirissä. Tarjoa vaikka nakuhierontaa. Rennossa olotilassa homma voi yllättäen jatkuakin.

Vierailija
2/3 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua esim. suoritus pelosta ja pelosta/jännityksestä yleensäkin. Ajatukset harhautuu ja tilanteesta tulee helposti ahdistava ja lisää ongelmaa ruokkiva tilanne.

Pitäisi rauhoittua ja ottaa aikaa tilanteessa, lähekkäin olo, juttelu yms. kaikessa rauhassa, fyysinen puoli on kuitenkin kunnossa, henkisen puolen "lukon" kanssa joutuu tekemään työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suihin ottaessa pehmenee, asia korjaantuu voimistamalla imua. Samaan tyyliin kalu kovenee ja pullistuu normi erektiota turpeammaksi penispumpulla, veri pakottuu paisuvaiskudokseen. Testaapa ensi kerralla, kun hän huomaa, että erektio voimistuu suussasi, ehkä liika jännityskin samalla vähenee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä