Miksi ulospäinsuuntautuneista ihmisistä ei lanikaan pidetä?
Kaikki vain vittuilee ja näyttää keskisormea. Sad life.
Kommentit (26)
Ei vaan jaksa kuunnella sitä loputonta lörpötystä.
Oli asia mikä tahansa, niin mielipiteitä ja puhetta piisaa, ja suurin osa puheesta pelkkää hölynpölyä.
Rasittavia ihmisiä.
Miten niin ei pidetä? Sellaisillehan menee lähes kaikki työ- ja opiskelupaikat. Sisäänpäinsuuntautuneet ihmiset nähdään jotenkin tyhminä ja outoina. Ainakin naisten kohdalla.
Se huomionhakuisuus ja minä-minä on niin raskasta.
Niille ihmisille on usein sama kenen kanssa ovat tai höpöttävät..Kun saavat vain puhua.
Ehkä heistä voitaisiin pitää enemmän, jo välillä pitäisivät suuren suunsa kiinni, ja antaisivat muillekin puheenvuoron.
Miksi heidän pitää aina saada ikäänkuin esiintyä, ja olla pääosassa joka paikassa.
Vie keskustelun ilon ja halun muilta ihmisiltä.
Riippuu siitä, miten tämä ulospäinsuuntautunut käyttäytyy. Päälle puhuvista, tungettelevista, epähienotunteisista ja itsekeskeisistä ihmisistä ei yleensä pidetä, koska he eivät osaa tai halua ottaa muita huomioon ja heidän tapansa ilmaista itseään on kiusallinen ja epäkohtelias. Aidosti mukavat ja muista ihmisistä pitävät ovat sitten itsekin lähtökohtaisesti tykättyjä ihmisiä, koska muut voivat luontevasti olla heidän seurassaan ja tulevat itsekin kuulluiksi. Valitettavasti aika moni ulospäinsuuntautunut kuuluu tuohon ensimmäiseen ryhmään. Olen itsekin ulospäinsuuntautunut mutta samalla pyrin pitämään hienotunteisuuden ja tilannetajun matkassa. Nuorempana tämä ei aina oikein onnistunut ja olen jälkeenpäin ymmärtänyt, miksi kovin moni ihminen ei jaksanut seuraani.
Kaikki yltiöpositiiviset aina iloiset optimistit voisi heivata.
Miksi sisäänpäin kääntyneet eivät pidä ulospäin suuntautuneista? Muut heistä pitävät ja kaikki ovet ovat heille nykyään auki
Introvertti olen itsekin, mutta ei mulla ole mitään tarvetta parjata ekstroverttejä.
Kyllä minä pidän. Olen itse sisäänpäinkääntyneempi ja puheliaamman ihmisen seurassa on helppo olla. Rohkaistun itsekin puhumaan uudessa seurassa, jos toinen on vähän aloitteellisempi.
Ekstroverteistähän juurikin pidetään. He ovat aina hauskaa seuraa. He vetävät huomion puoleensa. Heidän seurassaan ei ole vaivautunutta hiljaisuutta. Heihin on helppo tutustua. Heihin on miesten helppo ihastua. Heidän seurassaan on helppo olla, ei tarvitse miettiä, että mitähän tuo ajattelee.
Toki heissä on niitä, jotka ovat tavattoman itsekeskeisiä ja siksi rasittavia. Mutta tunnen myös muut huomioivia, ihmisrakkaita, lämpimiä ekstroverttejä.
Ambivertti
On niitä tosi mukaviakin ulospäinsuuntautuneita puheliaita ihmisiä. Joskus on jopa raskaampaa olla hiljaisen hiirulaisen ystävä kun niistä ei oikein saa mitään irti, näillä ei ole juuri mitään omia mielipiteitä mistään ja tuntuu, että ne tuomitsee sut. Itse olen ambivertti.
Kerro Ap ensiksi että miksi heistä pitäisi pitää?
Naiset eivät tykkää toisista naisista jos he ovat ekstroverttejä. En tiedä johtuuko tämä mustasukkaisuudesta vai kateellisuudesta.
Vastakkaisten sukupuolten välillä ekstrovertti on yleisesti aika positiivinen asia (paitsi saattaa aiheuttaa liiallisessa määrin mustasukkaisuutta kumppanissa). Ja varsinkin minulle miehenä joka on introvertti toivon että löydän kumppanin joka olisi ekstrovertti.
Niin ja tietenkin miesten keskuudessa ekstrovertti on myös positiivinen asia kun ne kasvattavat porukkaa isommaksi jne.
-M38
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yltiöpositiiviset aina iloiset optimistit voisi heivata.
Minulla on ulko-oven eteen piilotettu karhunrauta heitä varten. Jos uskaltautuvat tulemaan ovelle niin naps!
Koska ollaan kivoja ja sanotaan asioita osataan puhua. Mut on maita missä sun puhumista ei ihmetellä mut ihmetellään niitä jotka ei puhu ja on koko ajan vihasia
Vierailija kirjoitti:
Koska ollaan kivoja ja sanotaan asioita osataan puhua. Mut on maita missä sun puhumista ei ihmetellä mut ihmetellään niitä jotka ei puhu ja on koko ajan vihasia
Just näin laadukasta ajatuksenvirtaa sitten saa kuunnella päivät pääksytysten. Kiitos siitä.
Ne ovat raskasta seuraa.