Kiusaaja, millä perustelit toimintasi?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No kun mulla oli paljon rankempi elämä kuin muilla. Jouduin laitokseen, sijaisperheeseen, vanhemmat eros... Tämmöstä hard staffii, mitä nössöt lellipennut ei ymmärrä.
😂
Vai oikein "hard staff", kova henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun mulla oli paljon rankempi elämä kuin muilla. Jouduin laitokseen, sijaisperheeseen, vanhemmat eros... Tämmöstä hard staffii, mitä nössöt lellipennut ei ymmärrä.
😂
Vai oikein "hard staff", kova henkilökunta.
Turpa kii älä ala kuule mulle
Vierailija kirjoitti:
Ne oli rumia, tyhmiä ja läskejä.
Meillä päin tämä päti enemmän kiusaajiin.
Oli pakko osoittaa muille kohde, etteivät olisi huomanneet minussa mitään omituista. En olisi itse kestänyt sitä homottelua.
Sai kavereita, oli suosittu.
Viihdyttävää ja hauskaa! Hurskastelijat voivat katsoa vaikka brttisketsejä. Kaikki huumori perustuu toisen "huonomman" pilkkaamiseen ja alistamiseen. Jopa lastenohjelmatkin lähtevät tästä asetemasta.
Olin todella nokkela suustani ja nero keksimään jäyniä. Parasta aikaa elämässäni.
Sittemmin ei olekaan mennyt niin hyvin ja kiusaamisen olen jättänyt taakseni.
No kai sitä voisi sanoa kiusaamiseksi, kun kostin kiusaajille. Kirjoitin nimettömän lapun, missä kerroin, että kiusaaja olisi nainut isänsä kanssa. En tiedä, mistä tuon keksin, olin siis teini tuolloin.
Hikipinkot ja opejen mielistelijät ärsyttivät. Varsinkin kun olivat liikuntatuntien jalkapallo- ja jääkiekkopeleissä vain tiellä ja niiden takia hävittiin.
On jo sanottu tässä.
Mutta kerta kiellon päälle. Eli oli hauskaa ja oli osa kovaa jengiä.
Olin kiusaamisporukassa kuitenkin se vähän toppuutteleva yksilö. Jos homma alkoi mennä överiksi, niin sanoin stop. Pikku kiusa paskapäille kantelijoille, mutta ei mitään kidutusta.
Tyttö vaikka olinkin, niin minua toteltiin kiusaajaryhmässä, joka koostui enimmäkseen pojista.
Vierailija kirjoitti:
Hikipinkot ja opejen mielistelijät ärsyttivät. Varsinkin kun olivat liikuntatuntien jalkapallo- ja jääkiekkopeleissä vain tiellä ja niiden takia hävittiin.
Minua taas harmitti liikuntatunneilla juuri tällaiset, jotka pilasi kaikkien tunnin omalla asenteellaan, suuttuivat häviöstä ja raivosivat muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin tämä päti enemmän kiusaajiin.
Missä päin?
Olen ollut kiusattu Helsingin kouluissa ja aina ne ovat olleet kauniita tyttöjä. Eivät kovin hyviä akateemisissa taidoissa, mutta eivät niin huonojakaan.
Olen käsitellyt tämän niin, että itse olin jotenkin ärsyttävä. Ei silti olisi saanut tehdä sitä, mitä minulle tehtiin. Mutta en totisesti uhriudu.
Kiusaajat ansaitsevat kaiken paskan elämässään. Ihan oikein niille, hah hah.
En yhtään ihmettele, että moni kiusaaja asuu laitoksessa tai sijoitettuna. Vanhempansakaan ei siis pidä heistä.
Vierailija kirjoitti:
On jo sanottu tässä.
Mutta kerta kiellon päälle. Eli oli hauskaa ja oli osa kovaa jengiä.
Olin kiusaamisporukassa kuitenkin se vähän toppuutteleva yksilö. Jos homma alkoi mennä överiksi, niin sanoin stop. Pikku kiusa paskapäille kantelijoille, mutta ei mitään kidutusta.
Tyttö vaikka olinkin, niin minua toteltiin kiusaajaryhmässä, joka koostui enimmäkseen pojista.
Reiällä saa kiusaajaporukassakin ostettua arvostusta.
Miksei ihmiset vain keskity omaan tekemiseen vaan alkavat kyttäämään muita?
Jotenkin vajaata kun joitain häiritsee jonkun reppu ja siitä sitten kiusataan? Tämä vajaus johtaa sitten siihen, että kiusaajan energia menee tähän toisarvoiseen kiusaamisprojektiin...ja siitä johtuvaan jonninjoutavaan tekemiseen.
Alkaisivat tekemää oikeita asioita, mutta rahkeet riittävät vain tähän hetkelliseen pinnallisuuteen...
Kiusaajien pitäisi opetella olemasn ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko osoittaa muille kohde, etteivät olisi huomanneet minussa mitään omituista. En olisi itse kestänyt sitä homottelua.
Joko olet sinut homoutesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ne haisi pahalle ja oli köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi oli rillipää ja toisella oli jäniksen hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paraniko asia kiusaamalla? Jos lapsesta huolehditaan huonosti, niin että tämä on pesemätön ja likaisin tai muuten sopimattomin varustein, eikö asia kuuluisi lapsen vanhemmille? Köyhyydenkään en usko kiusaamisella helpottuvan, ei aineellisen, saati kiusaajan henkisen.