Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen on ihastunut sinuun?
Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen (ei välttämättä oma) on korvia myöten ihastunut/rakastunut/hulluna sinuun?
Kommentit (226)
Miehelläni on työpaikallaan tuollainen nainen. Ei kuulema hirveästi tee töitään, vaan tuijottaa miestäni. Mieheni kokee sen erittäin ahdistavana, eikä osaa edes nauraa tilanteelle. Kannattaisiko mieheni mennä puhumaan esimiehelleen? Olen tätä jo ehdottanut.
miten tuo ilmenee. miten tuon tunnistaa?
Minulle tuo on lähes joka päivästä kauraa. Siitä kun täytin 18 vuotta olen saanut kuulla naisilta melkoisia kohteliaisuuksia.
Tämä on niin inhottavaa. Olen nainen ja kokenut ihan riittävän monesti sen, kun mies ihastuu ja hetken kuluttua se kääntyy vihaksi. Olin aikoinaan peruskoulussa 2 vuotta koulukiusattuna, kun annoin pakit pojalle, joka oli ihastunut minuun ja hän suivaantui saamistaan rukkasista. Poika sai kahdessa vuodessa mukaansa kiusaamiseen melkein koko luokan. Nyt työpaikalla on samoja tilanteita, että ei siltä vihalta edes aikuisuus ja ikääntyminen pelasta. Yhtä paha tai vielä pahempaa on, kun huomaa asiakkaan ihastuneen. Olen kauhusta jäykkänä, jos huomaan viitteitä sellaiseen.
Millä aloilla ihmiset oikein ovat töissä, että riittää aikaa ihastua? Kuulostaa joiltakin amiksesta valmistuneiden työpaikoilta, joissa keskitytään lähinnä lorvimiseen.
Naimisissa1989 kirjoitti:
Miehelläni on työpaikallaan tuollainen nainen. Ei kuulema hirveästi tee töitään, vaan tuijottaa miestäni. Mieheni kokee sen erittäin ahdistavana, eikä osaa edes nauraa tilanteelle. Kannattaisiko mieheni mennä puhumaan esimiehelleen? Olen tätä jo ehdottanut.
Parempi jos puhuu suoraan tuolle naiselle. En ainakaan itse esimiehenä arvostaisi, jos alaiseni tulisi kertomaan, että joku katselee häntä. Eri asia sitten seksuaalinen ahdistelu ja työpaikkakiusaaminen, joihin työnantajan tulee puuttua.
Erittäin epäuskoinen. Tuntuu siltä että minua yritetään nyt vedättää jollain monimutkaisella kuviolla.
Vierailija kirjoitti:
Millä aloilla ihmiset oikein ovat töissä, että riittää aikaa ihastua? Kuulostaa joiltakin amiksesta valmistuneiden työpaikoilta, joissa keskitytään lähinnä lorvimiseen.
Ihan toimistotöissä ainakin itse.
Vierailija kirjoitti:
Miten se Jukka Hyttinen ja Anni Törn, vakuutusyhtiön amisteinejä.
En kyllä tiedä mitään "vammaisempaa" asiaa, kuin "työpaikkaromanssi"
Ei ole ihmekään, että Suomi on suossa taloudellisesti, kun työpaikoilla vedetään kauniita ja rohkoita kunnon teinimeiningillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Meillä ainakin 2 virallista pariskuntaa jotka siellä töissä tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihmekään, että Suomi on suossa taloudellisesti, kun työpaikoilla vedetään kauniita ja rohkoita kunnon teinimeiningillä.
Kovin katkeralta kuulostaa, et ole saanut työkaverin kiinnostusta osaksesi koskaan?
Työpaikkaihastumiset = wt-porukan puuhia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin päättyi sekin työpaikkaromanssi. Taisi kumpikin olla vähän erilaisia siviilissä kuin töissä, jossa ihmisestä näkee vain sen työminän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Meillä ainakin 2 virallista pariskuntaa jotka siellä töissä tavanneet.
Meilläkin oli. Ovat jo ehtineet erota ja vaihtaa työpaikkojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin katkeralta kuulostaa, et ole saanut työkaverin kiinnostusta osaksesi koskaan?
Keskityn töihin ja ihastun vapaa-ajalla. Näin voisivat muutkin tehdä. Ei palkkaa makseta jostakin ala-asteen tasoisista tykkääks toi must jos vinkkaan silmää jutuista.
Ei ole kokemusta naisten ihastumisista, joskus kun kerroin eräälle naiselle ihastumisesta, lähti juoksujalkaa kauhistunut ilme kasvoillaan pois.
Mahtaakohan tulevaisuudessa robotit ihastua töissään, kun kaikki amisten suorittavat työt häviävät?
Mitä singnaaleja? Kyllä te naiset tunnutte ajttelevan, että miehet on niitä ajatustenlukijoita.