Löytääkö teinit Pasilasta Lintsille?
Kaksi pikkukaupungin teiniä matkustaisi keskenään Lintsille. Onko reitti Pasilan asemalta yhtä selkeä, kuin Googlesta katsomalla näyttäisi?
Ja onko reitti kohtuullisen turvallinen, jos juna kotiinpäin lähtee n. kahdeksan maissa?
Kommentit (29)
Meillä 12 v tytöt menivät yksin tuon matkan.
Häkellyttäviä nämä pätemään pääsevät stadimammat, jotka hokevat uusavuttomuuden olevan huipussaan tämän myötä. Kysymys on oikein asiallinen, mistä ap:n pitäisi tietää missä Linnanmäki tarkalleen on, vaikka tietääkin sen olevan Pasilan aseman lähellä. Ja mistä ihmeestä hänen tulisi tietää, että siellä on suuret nuolet yms. Ehkä ap:n porukkaa kulkee enemmän ulkomailla tai Helsingissä käydessään mielummin taidenäyttelyissä. Ja hyvä, että kysyy eikä jätä lapsiaan oman onnensa nojaan.
Valoisaan aikaan kahdeksalta illalla, kun eivät edes ole yksin, turvallista.
No, ei löydä teinit on niin tyhmiä
Jos lapsia tai vanhempia kauheasti jännittää, että löytääkö lapset perille Pasilan asemalta, niin voi antaa extra rahaa siihen, että matkustaa Lintsille taxilla tai sitten matkustaa junalla ihan Hgi :n päärautatieasemalke ja sieltä ratikalla Lintsille.
Kun minun pikkukaupungissa asuva 8 vuotta nuorempi siskopuoleni oli käymässä tätinsä luona Helsingissä, isäni ei antanut siskopuoleni matkustaa yksin 10min matkaa lähijunassa Pasilasta Kannelmäkeen, vaikka hänet olisi saatettu oikeaan junaan ja täti olisi tullut Kannelmäessä vastaan.
Jotkut lintsin laitteet esim Ukko on niin korkeita, että varmaan näkyy puiden latvojen ylikin.
Vaatteeksi joku missä on vetoketjullinen tasku, niin pysyy tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusavuttomuus huipussaan jos ei, sitäpaitsi siellä on SUURET nuolet jotka ohjaa lintsille.
Mistä ihmeestä minä tietäisin, että siellä on suuret nuolet Lintsille, jos en olisi paikallinen?
Älä välitä. En minäkään tiennyt mistään suuren suurista nuolista, vaikka olen paikallinen. 😁
Kristiina xx kirjoitti:
Kun minun pikkukaupungissa asuva 8 vuotta nuorempi siskopuoleni oli käymässä tätinsä luona Helsingissä, isäni ei antanut siskopuoleni matkustaa yksin 10min matkaa lähijunassa Pasilasta Kannelmäkeen, vaikka hänet olisi saatettu oikeaan junaan ja täti olisi tullut Kannelmäessä vastaan.
Edit: siskopuoleni oli tuolloin 15-vuotias
Kyllä me ainakin yläasteikäisinä ihan hyvin löydettiin paikalle. Ei siis kukaan meistä ollut aikaisemmin käynyt kuin vanhempien kanssa pienempänä autolla. Luonnollisesti menee vain siihen suuntaan missä näkyy maailmanpyörä 😅😅 se oli ihan hauskaakin suunnistaa kun päätettiin vielä että kartta-apua ei sitten käytetä.