Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero miehen lapsen takia?

Vierailija
13.07.2019 |

Olen seurustellut reilut kaksi vuotta miehen kanssa, jolla yksi lapsi edellisestä suhteesta. Itselläni on kolme lasta aikaisemmasta suhteesta.

Ongelmakseni on muodostunut miehen lapsi, jota en siedä enää päivääkään. Lapsella ei ole mitään käytöstapoja, hän pieree, huutaa, riehuu, riekkuu ja kiusaa kaikkia kaiken aikaa. Pelien ääreen rauhottuu ja silloin kun lapsen vihdoin ja viimein saa nukkumaan on hiljaista ja rauhallista. Heti kun lapsi herää, alkaa taas se älämölö ja riehuminen.

Mies ei ohjaa lasta rauhoittumaan ja käyttäytymään hyvin, ja toistelee kuinka lapsi ei vielä osaa ja malta odottaa jne kun on niin kovin pieni. Lapsi on jo kuusi vuotta ja vie miestä kuin pässiä narussa... Tämä lapsi myös kiusaa lemmikkejämme, on repinyt nahasta ja jahdannut, huutanut ja möykännyt niillekin.

Minun lapset ovat jo lopen kyllästyneitä tuohon lapseen, koska he saavat oman osansa joka ikinen kerta. Lyömistä, läpsimistä, haukkumista ja muuta kiusaamista.

Mies ei olo ollenkaan johdonmukainen tuon lapsen kanssa, vaan viimeksi kun olimme kaupassa lapsi alkoi siellä riehua päättömästi niin mies sanoi että he menevät kaupan ulkopuolelle jäätelölle!

Itse saisin koko ajan olla pitämässä miehen lasta kädestä kiinni ja ohjaamassa häntä käyttäytymään hyvin, mutta kun lapsi ei ole minun! Minä kasvatan kolmea omaa lasta yhdessä heidän isän kanssa ja lapset käyttäytyvät hyvin, ovat fiksuja ja pärjäävät hyvin koulussa. Heidän kasvatukseen olemme panostaneet ja puhaltaneet aina yhteen hiileen.

Miten tätä asiaa ottaisi edes esiin miehen kanssa? En oikeasti kestä hänen lastaan enää hetkeäkään.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe ja kaikki tykkää!!! On nämä nykyajan siunauksia, kuka lie keksinytkin!!!

Vierailija
2/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset ovat ihania, muiden kakarat ovat hirviöitä.

Ihan kuin olisin kuullut tän joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsihan ei tässä ole syyllinen siihen että hänen vanhempansa on paska isä.

Joten kerrot miehelle niin kuin asia on. Että muuten olet ok mies, mutta isänä ihan kelvoton. Ja kerrot hänelle myös, että niin huonoa isyyttä et viitsi katsella.

Juu ero, ilman muuta. Ei miehen lapsen takia vaan miehen huonon vanhemmuuden takia.

Vierailija
4/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä kasvattaja kuin oletkin, et kuitenkaan osaa edes keskustella miehesi kanssa asiasta? Ja jos ette osaa asiasta puhua, ettenkä muuttaa toimintatapojanne, niin en mä näe yhtäkään hyvää syytä jatkaa suhdetta, jossa 4 ihmistä kärsii kahden vuoksi.

Vierailija
5/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lapsihan ei tässä ole syyllinen siihen että hänen vanhempansa on paska isä.

Joten kerrot miehelle niin kuin asia on. Että muuten olet ok mies, mutta isänä ihan kelvoton. Ja kerrot hänelle myös, että niin huonoa isyyttä et viitsi katsella.

Juu ero, ilman muuta. Ei miehen lapsen takia vaan miehen huonon vanhemmuuden takia.

Tämä.

Vierailija
6/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla ja lapsillasi on tämä yksi elämä. Miten aiot elää sen?

Miehen lapsi saa luultavasti jonkun diagnoosin, kun on aika mennä kouluun. Erityislapset on raskaita ja vielä raskaampia, jos eivät ole omia.

Vierailija
7/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti näitä uusperhekuvioita. Erotkaa, tai muuttakaa ainakin erilleen. lapsihan kärsii selvästi tuosta sekoilusta. Isäkin vielä aivan täys mato joka ei osaa kasvattaa lastaan, se on vähän niinkuin kirsikka kakun päälle kun uusperhekuvio on se kakku.

Miten ihmiset osaakin olla niin itsekkäitä? Lasten etu ensin!

Vierailija
8/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähteä elämään uusperheen arkea,jos ei siedä toisen lasta.Se lapsi kärsii siinä kaikista eniten.

Vierailija
9/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme asu yhdessä, emmekä aio yhteen muuttaa. Minä pidän meidän omasta rauhallisesta kodista ja lapseni myös. Minä en ala toisten lapsia kasvattaa, kiitos vaan siitäkin vinkistä. Joka toinen viikonloppu pitäisi tuota lasta sietää, mutta en pysty.

Ap

Vierailija
10/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme asu yhdessä, emmekä aio yhteen muuttaa. Minä pidän meidän omasta rauhallisesta kodista ja lapseni myös. Minä en ala toisten lapsia kasvattaa, kiitos vaan siitäkin vinkistä. Joka toinen viikonloppu pitäisi tuota lasta sietää, mutta en pysty.

Ap

Miksi pitää sietää? Miksi mies ei hoida lastaan silloin omassa kodissaan, ole sinä lastesi kanssa omassasi?

/7

Vierailija
11/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, ei, ei. Joka toinen viikonloppu sinä ja lapsesi elätte ja touhuatte keskenänne, eikä teistä kukaan kärsi!

Vierailija
12/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan olla erossa miehestä joka toinen viikonloppu. Ei pitäisi olla ongelma. Miksi tehdä elämä vaikeaksi, kun ei tarvitse.

Vierailija
13/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ole erillänne sitä miehen lapsiviikonloppua?

Missä vietätte aikaa, sinun luonasi? Kumman ne kiusatut lemmikit ovat? Jos lemmikit ovat sinun ja hän kiusaa niitä sinun kodissasi, sanopa nyt ihan ystävällisesti, mutta päättäväisesti, että mies viettää lapsiviikonloput omassa kodissaan lapsensa kanssa ja voitte tavata sitten taas, kun lapsi on äidillään.

Vierailija
14/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme asu yhdessä -------- Joka toinen viikonloppu pitäisi tuota lasta sietää, mutta en pysty.

Ap

Miksi pitäisi? Ettehän asu yhdessä. En nyt tajua tätä ongelmaasi yhtään.

Vierailija
15/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä käytännön ongelma, koska te ette asuyhdessä.

Siis oikeesti, miksi pitää sitten ängetä samaan asuntoon??

Ideaalitilanne teille ettekä käytä sitä. Miksi ette? Isä ja lapsi viettää yhdessä yhteiset viikonloppunsa omassa asunnossaan. Tai ainakin nukkuu siellä.

Ihan omissa käsissäsi on ratkaisu.

Tai sitten haluat vain vahvistusta halullesi erota .

Vierailija
16/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä että mies on sika ja teidän kaikkien pitäisi nyt haukkua miehiä!

Ap

Vierailija
17/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt ap, mikä tässä on se ongelma?

Ymmärsinkö oikein, että sinulla on lapsinesi ja lemmikkeinesi oma koti. Miesystävälläsi on oma koti. Miesystäväsi lapsi on joka toinen viikonloppu miesystäväsi luona.

Missä välissä hän pääsee terrorisoimaan ja kiusaamaan sinua, lapsiasi ja lemmikkieläimiäsi?

Vierailija
18/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että halveksit miesystäväsi tapaa kasvattaa lasta, et arvosta miesystävääsi, et pidä lapsesta ja haluat erota, et ratkaista tätä ongelmaa. No eroa, sillähän tuosta pääset. Jos et oikeasti halua erota, keksit ratkaisun tähän ongelmaan 15 sekunnissa.

Vierailija
19/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että sinulla on lapsinesi ja lemmikkeinesi oma koti. Miesystävälläsi on oma koti. Miesystäväsi lapsi on joka toinen viikonloppu miesystäväsi luona.

Missä välissä hän pääsee terrorisoimaan ja kiusaamaan sinua, lapsiasi ja lemmikkieläimiäsi?

Ymmärsit oikein, minulla ja lemmikillä on oma koti. Ongelma on se että mies pitää minun lapsista ja haluaa viettää aikaa heidän ja oman lapsensa kanssa myös samaan aikaan. En kehtaa sanoa etten siedä hänen lasta. Ap

Vierailija
20/46 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit oikein, minulla ja lemmikillä on oma koti. Ongelma on se että mies pitää minun lapsista ja haluaa viettää aikaa heidän ja oman lapsensa kanssa myös samaan aikaan. En kehtaa sanoa etten siedä hänen lasta. Ap

Voit ihan hyvin sanoa, että suojelet lapsiasi pakotetuilta ystävyyssuhteilta etkä halua sotkea heitä suhdekuvioihisi. Lisäksi voit tietysti mainita esimerkiksi siitä, että miehen lapsi kiusaa lemmikkejäsi jonka vuoksi hänellä on porttikielto asuntoosi. Mutta tosiaan pehmeämpikin keino on olemassa.

Olet tehnyt ongelman aivan tyhjästä.

/7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi