Olen huomannut että naiset haluavat kitkeä kaiken etäisestikin seksiin viittaavan työ- ja kaverisuhteista
Eli turha toivo, että heittäisit koskaan eroottista vähän kaksimielistä läppää työ- tai muiden naispuoleisten kaveriesi kanssa. Kaikki kommunikointi on hyvä olla sillä turvallisella alueella minkä pikkukakkosessakin voi näyttää.
Kommentit (39)
Sulla on varmasti aika ahdistavat jutut.
Eipä kiinnosta pätkän vertaa kuunnella jotain limaista läähätystä joltain työkaverilta nii hyvä vaan.
Mun kanssa saa heittää läppää :)
Nainen
Minusta pieni flirtti on aina paikallaan ja piristää päivää. Omaan myös aika roisin huumorintajun, joten puhun aika karskeja ja säikytän monesti miehet - naisista puhumattakaan. Teot eivät sitten kylläkään kohtaa sanoja lähimainkaan.
Mä en tarvii mitään jännitystä kun kotona on oman ukon kanssa panohommat kohillaan. Töissä kukaan puolvillanen työkaveri tod sytytä
Öö miks kuuntelisin kaverilta seksististä läppää jos se ei tajua antaa kuitenkaan?
Ja kun kiltisti hihittelee niille teidän "hyville", seksistisille jutuille niin kohta saakin hätistellä limaisia sormia pois perseeltä ja rinnoilta.
Kun te ette ymmärrä pelkkää läpän heittoa vaan tulkitsette sen flirtiksi.
Tarkoitin ihan sellaista mietoa seksiaiheista läppää. Ei mitään rivoilua.
ap
No, mulla on kiva työkaveri jonka kanssa on puhuttu kaikenlaisia, mutta ei hirveästi aikoinaan petettynä nappaa se seksuaalisen jännitteen virittely kun samalla tiedän että kotona työkaverilla on vaimo ja sairaat lapset.
Exä teki aikanaan ajolähdön, oli töistä pedannut itselleen muijan. En itse voisi koskaan olla se toinen nainen.
Kyse ei ole siitä ettäkö olisin joku miesten moraalinvartija, vaan enemmän alkaa ilettää se sen ihmisen petturuus kui ikinä vois kukaan työkaveri kiinnostaa siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin, oli mitä oli, mutta jos naiset kategorisesti suhtautuvat siihen kielteisesti, niin varmasti et tajua yhtään sopivaisuuden rajoja ja omasta mielestä miedot läppäsi ovatkin ahdistavia. Helppoahan se on toki aina toisia syyttää kaikesta.
Ihan helvetin ällöttävää se miesten tarve tulla iholle. Vaikka mitä tekosyitä on tullut kuultua että jotenkin pääsisi lääppimään tai sais mut lääppimään. Jos ei olla suhteessa niin älä koske. Sama koskee naisia. Ei tartte halia eikä lääppiä. Etäisyys.
Flirttihän ei myöskään tarkoita välttämättä sitä, että ollaan heti valmiit tositoimiin. Haloo!! Kyllä sitä muutenkin voi huomioida toista positiivisesti, sanoa jotain kivaa, kehaista tms. Pieni itsetunnon kohotus ei tee kenellekään pahaa. Eikä sen tarvitse merkitä, että pitäisi aloittaa suhde saman tien ja siirtyä kopiohuoneeseen tunkemaan kieltä toistensa kurkkuun.
Kyllä, hyvin suuri osa naisista haluaa olla rauhassa elämässään, ilman että jatkuvasti tarvitsee kestää häirintää. Miksi se on huono asia, ap?
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin kauan kuin molemmille osapuolille on selvää missä menee läpän ja todellisuuden rajat, niin homma toimii. Kaikki eivät vaan osaa tätä ja pitää omata hyvä tilannetaju, että tietää kenen kanssa voi heittää rankempaa juttua ja kenen kanssa taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun kiltisti hihittelee niille teidän "hyville", seksistisille jutuille niin kohta saakin hätistellä limaisia sormia pois perseeltä ja rinnoilta.
Kun te ette ymmärrä pelkkää läpän heittoa vaan tulkitsette sen flirtiksi.
Kiltit miehet ei käy peppuun käsiksi vaikka tuhmia puhuttais.
T. Kilttis 33 v
Häirinnäksi koetaan nykyään aika moni turhakin asia eikä se ole mielestäni hyvä juttu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii mitään jännitystä kun kotona on oman ukon kanssa panohommat kohillaan. Töissä kukaan puolvillanen työkaveri tod sytytä
Ap:han puhuu "läpän heitosta" eli tarkoitus ei olekaan syttyä. Läppä on läppää. Ei sitä ole tarkoitus ottaa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Häirinnäksi koetaan nykyään aika moni turhakin asia eikä se ole mielestäni hyvä juttu.
ap
Ihmiset kokee asiat yksilöllisesti. Et sä voi päättää mikä on toisen mielestä häirintää ja mikä ei. Ja vaikka kyseessä ei olisikaan häirintä, jotkut ihmiset haluaa keskustella neutraaleista asioista eikä flirttailla jatkuvasti. Ja heillä on oikeus elää näin.
Vierailija kirjoitti:
ap
Nii mistäköhän johtuis...
Just. En oo huomannut samaa.