Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän kuvissa todella rumalta ja lihavalta :(

Vierailija
12.07.2019 |

Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Valehtelet.

Vierailija
2/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Peilistä katsoen olen ihan ok näköinen ja painoindeksikin on normaalin rajoissa, mutta kuvissa olen ruma läski.

Vierailija
4/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä katsoen tilanne ei näytä ihan yhtä pahalta.. Mikä lienee sitten totuus?

Ap

Vierailija
5/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilistä katsoen tilanne ei näytä ihan yhtä pahalta.. Mikä lienee sitten totuus?

Ap

Se totuus on katsojan silmässä.

Vierailija
6/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik kyllä minäkin nyt ihan uskon olevani tämän löysän hupparin kokoinen vaikka olen koko S tai XS.

Mikä lienee totuus, on vaikeaa.🤔

Vierailija
7/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva vääristää (painoindeksiä).

Vierailija
8/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jopa nuorena ja kauniina näyttänyt karsealta valokuvissa ! Kasvoilleni jähmettyy joku ihme irvistys, ilmeisesti hymyn tapainen? Kautta aikojen on ihmetelty, miten voin näyttää niin ei-itseltäni kuvissa ja nykyään tilanne vaan pahenee, kun paino on noussut ja kaksoisleuka valtaa alaa. Joskus joku on päässyt nappaamaan kuvan salaa ja niissä näytän ihan normaalilta, mutta pääsääntöisesti kun joku mainitsee sanan kamera tai valokuva, kasvoilleni leviää hullun sarjamurhaajan hymy 😆 Välttelen kuvaustilanteita parhaani mukaan.

Vierailija
9/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, en tykkää omista kuvistani. Tuttavapiirissä on myös huonoja kuvaajia, valitettavasti :( Kyllä minustakin saisi hyviä kuvia, kun miettisi kuvakulmaa ja valoa.

En sitä sano, etteikö painolla olisi osuutta asiaan.

Vierailija
10/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva todennäköisesti kertoo lihavuuden

osalta tilanteen paremmin kuin peili. Pelissä katsot itseäsi yläviistosta ja usein läheltä. Valokuvassa näkökulma on lähempänä sitä mistä perspektiivistä muut sinua katselevat.

Rumuuteen en ota kantaa, se kun on katsojan silmässä.

Vierailija
11/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena näytin kuvissa hyvältä, kun korkeat poskipäät ja pitkät hiukset. Ei ollut kaksoisleukaa, alleja tai mahamakkaroita.

Vierailija
12/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena näytin kuvissa hyvältä, kun korkeat poskipäät ja pitkät hiukset. Ei ollut kaksoisleukaa, alleja tai mahamakkaroita.

Kaikki hoikat nuoret ihmiset näyttävät kuvissa yleensä hyvältä. Nuoruuden raikkaus 😄

Oi niitä aikoja ennen digikameraa. Kuvat olivat aidompia, kun otettiin se 1-2 ruutua filmille ja se siitä. Nykyään räpsitään viisitoista kuvaa ja etsitään mahdollisimman hyvä kuva. Aitous katoaa.

Vierailija
13/39 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jopa nuorena ja kauniina näyttänyt karsealta valokuvissa ! Kasvoilleni jähmettyy joku ihme irvistys, ilmeisesti hymyn tapainen? Kautta aikojen on ihmetelty, miten voin näyttää niin ei-itseltäni kuvissa ja nykyään tilanne vaan pahenee, kun paino on noussut ja kaksoisleuka valtaa alaa. Joskus joku on päässyt nappaamaan kuvan salaa ja niissä näytän ihan normaalilta, mutta pääsääntöisesti kun joku mainitsee sanan kamera tai valokuva, kasvoilleni leviää hullun sarjamurhaajan hymy 😆 Välttelen kuvaustilanteita parhaani mukaan.

Minä taas olen kuvannut sen verran, että aavistan koska laukaisinta painetaan. En pysty olemaan yhtään luonnollinen kuvassa.

Usein räpsäytän silmätkin kiinni vielä.

Vierailija
14/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma rahikaisella. En tajua miksi peilistä katsoessani näytän ihan normaalilta mielestäni, en laihalta enkä lihavalta vaan normaalilta ja ihan kivan näköiseltä. Ja sitten kuvissa mun naama on sellainen tasainen pallo, silmiä ei näy laisinkaan, kasvot kiiltää... En ymmärrä. Eilen tätä viimeksi ihmettelin ja tein oikein testejä, katsoin ensin itseäni peilistä, että nyt näytän tältä, sitten otin kännykän ja otin monta kuvaa peilin kautta itsestäni, ja kaikissa kuvissa ihan sama mistä kulmasta otin oli kaksoisleuka ja naama kiilsi ja punoitti :D Ärsyttävää.

Vierailija
15/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuvat eivät onnistu ja näytän kyllä lihavammalta kuin mielestäni olen, mutta kuvassa se totuus taitaa olla, kun muut kuvassa olijat näyttävät ihan omalta itseltään.

Selfiet tai ryhmäselfiet (jos se on sen nimi) ei onnistu. Mulla on ihan ihme ilme.

Lisäksi on sellainenkin juttu, että mua harvoin pyydetään valokuviin. Näin on ollut nuoresta asti vaikka kaveriporukat on vaihtunut. Olin nuori 90-luvulla ja silloin valokuvat oli erityinen juttu, kun ne otettiin kameralla. Muistan, kun sitten katsottiin jotain bile/ripari kuvia, niin musta ei ollut yhtään kuvaa. Sama on toistunut usein myöhemminkin.

Vierailija
16/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Peilin edessä ollessa aina poseerataan (ei välttämättä tietoisesti) ja se on aina PEILIkuva, eli et oikeasti näytä siltä. Sitten kun näet valokuvan, jossa et olekaan peilikuvana, se näyttää erilaiselta.

Totuuden paljastaa valokuva, jonka ottoa et itse ole huomannut. Et siis ole ehtinyt vetää naamiota tai sitä väkinäistä hymyä tai kääntää sitä "parempaa" puolta naamastasi esille.

Vierailija
17/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytät todella rumalta ja lihavalta muutenkin.

Vierailija
18/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon

t. Finska Läski

Vierailija
19/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on kaunis ei tiedä sitä itse olevansa.😍

Vierailija
20/39 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonkuvat jakoon, nähdään mikä todellisuus on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi