Näyttää olevan nykyään vaikeeta löytää naista, jolla ei olisi kuvottavia tatuointeja kehossaan....
Voi helvetti että ottaa päähän. Vaikka miten mukava ja seksikäs nainen olisi niin sitten kun alkaa paljastumaan niitä tatskoja, niin täytyy heti viheltää peli poikki. Mikä teitä 20-30-vuotiaita naisia oikein vaivaa? Ne on saatana rumia tuherruksua, eikä niitä saa ikinä pois... Ja lävistykset on myös ihan yhtä hirveitä.
MIES
Kommentit (17)
Täällä olisi yksi tatuoinneista vapaa nainen. Juurikin 25v. Missä päin Suomea aloittaja on?
Se on valitettavasti nykyajan muoti-ilmiö, joka on myös sieltä rapakon takaa tänne rantautunut. Rumaahan se kyllä on. Onneksi on vielä luomunaisiakin, jotka eivät meikkaa, sotke itseään tatuoinneilla ja ota lävistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi tatuoinneista vapaa nainen. Juurikin 25v. Missä päin Suomea aloittaja on?
Keski-Suomesta, mut mä taidan olla sulle 10 vuotta liian vanha. Ei jaksa katella mitään wt-jengiä. Täälläkin päin alkaa olla curly girlejä ja tatskoja ihan joka kadunkulmalla.
Onhan se kyllä hirveää että naiset saa tehdä keholleen mitä haluaa.
Tatskaporvoja ei ookaan ollu vähään aikaan.
Mitä, eikö tatuoinnit lähdekään pesussa??? Mä oon aina luullu.
Vierailija kirjoitti:
Saatte tietysti tehdä, mutta ei kannata tehdä mitään tyhmää. Ja tatuointi on ihan s aatanan tyhmää ja rumannäköistä. Pthui!
Onko aloittaja nainen joka ei uskalla ottaa haluamaansa kuvaa?
Pinkki tai turkoosi kuontalo, ylipainoa 20 kg ja ne tatskat. On kamalan näköistä!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hirveää että kaikkien pitää määkiä kuorossa kun joku aloittaa. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-Suomesta, mut mä taidan olla sulle 10 vuotta liian vanha. Ei jaksa katella mitään wt-jengiä. Täälläkin päin alkaa olla curly girlejä ja tatskoja ihan joka kadunkulmalla.
Valitat kun 20-30v naiset ottavat tatuointeja, mutta kun 25v tatuoimaton nainen kommentoi niin olet hänelle liian vanha. Kokeiletko kepillä jäätä vai onko alkuperäinen ikäraja väärin mitoitettu? eri
Me tatuoimattomat nuoret naiset emme katsele tuollaisia vauhkoajia.
N20
Jaahas, taas on mennyt tunteisiin kun kesä on parhaimmillaan ja ihmiset pienissä vaatteissa.
Vinkki: älä lähesty tatuoituja naisia lainkaan, jos menee hermot noin kireälle.
et ole sellaisen naisen arvoinen jolla ei ole tatuointeja
Se on se erottautumisen tarve melkoisen ironinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Aloituksessa marmatat, ettei löydy 20-30 -vuotiaita naisia ilman tatuointeja, mutta sitten kun joku ilmoittautuu, sanotkin, että olet kuitenkin hänelle liian vanha? Eli miksi sinua kiinnostaa 20-30 -vuotiaiden naisten tatuoinnit eikä oman ikäisiesi?
Mitä ne sormissa olevat pisteet, rastit ja ympyrät meinaa?
Kyllä perseessä saa olla tatuointi.