Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummin päin pidät haarukkaa?

Vierailija
12.07.2019 |

Mikä on mielestäsi oikea tapa perusteluineen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruoka pitää nimenomaan keihästää, eikä kerätä sitä "kuppipuolelle"?

Googlasin tuossa vähän ruokatapoja ja tätä kuppityyliä kuvattiin yhdellä sivustolla osuvasti omituisen näköiseksi ähellykseksi. Kyllähän se koomiselta näyttää. Usein siihen liittyy suun pitäminen isosti ammollaan, jotta koko haarukka mahtuu suuhun.

No on se kamalaa, mutta: ketään ei kiinnosta.

No ap itse kysyi aiheesta ja pyysi perusteluja. Miksi muuten itse avasit ketjun, joka ei kiinnosta? Hahah, oikeasti taitaa kyllä harmittaa, kun tajuaa, että on ikänsä syönyt kuin moukka ja juntti ja muut salaa pyörittelevät silmiään.

Mä tarkoitin, että ketään ei kiinnosta varmasti sun mielipiteesi, koska tuo aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, että jollekin aterimien oikeaoppinen käyttäminen on noin suuri pätemisen asia :) Kaikki muu sitten meneekin pieleen.

Ai mikä muu? Nyt ollaan näköjään pääsemässä ad hominem-asteelle. En muuten liene ainoa, jolle toisten pöytätapojen puute aiheuttaa myötähäpeää. Maiskutellaan suu auki, niistetään ruokaliinaan, käytetään haarukkaa kuin jotain hemmetin lapiota jne. Mutta kukin toki tavallaan, eihän sille mitään mahda, jos ei ole kotona opetettu.

Enpä tiedä, missä seurassa pyörit tai missä yleensä tarkkailet toisten syömistä, mutta itselleni harvoin tulee kyllä kuvaamaasi käytöstä vastaan.

Vierailija
22/22 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tähän samaan tapaan opetettiin minulle kun olin lapsi:

Eipä ole ollut sitä tarvetta muuttaa. Menee niin arkena kuin juhlapäivällisilläkin, työlounaista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla