Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isosiskoni suuttui kun en osallistunut hänen tyttärensä valmistujaisiin

Vierailija
12.07.2019 |

lähetteli viestejä, joissa nimitteli minua erilaisilla haukkumasanoilla. Teki hyvin selväksi mitä ajattelee minusta.
Olen tietoisesti ottanut tyypistä etäisyyttä. Hän on ollut aina määräilevä ja tuollainen herkästi oman mielipiteensä kertova.
Nyt on loukkaantunut kun kerroin, etten halua olla hänen kanssaan tekemissä lähitulevaisuudessa. Miksi hän edes haluaisi olla minun kanssa tekemsissä jos ajattele minusta niin rumasti?

Onko teidän mieelstä tällaisessa tilanteessa oikeus ottaa siskoon etäisyyttä? Mun olo on ollut todella vapautunut sen jälkeen kun päätin, etten ole hänen kanssa tekemisissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatte jotenkin samalla laisilta änkkävänköiltä.

Vierailija
2/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kostat hankalan sisarussuhteen viattomalle siskontytölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus ottaa etäisyyttä tietenkin. Pakko ei ole tavata ketään jos ei halua.

Itsekin olen miettinyt tuota haukkumista kun miehen sukulaiset ovat haukkuneet vuoroin minua vuoroin miestä, että miksi ihmeessä ruikutetaan jotain anteeksiantoa ja sopua jos kuitenkin pitävät meitä niin kamalina ihmisinä.

Vierailija
4/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta tuollainen viesteissä haukkuminen. Itse kataisisin välit tuollaiseen öyhääjään. En kerta kaikkiaan voi pitää tuollaisia ihmisiä elämässäni. Sukulaisilla ei ole erioikeuksia tässä.

Vierailija
5/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kuitenkin täti, pitääkö lapselle kostaa huonot välinne?

Vierailija
6/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kostat hankalan sisarussuhteen viattomalle siskontytölle?

Ei ole kysymys kostamisesta. Tuntuu vaan omituiselta mennä sellaisten minua solvaavan ihmisen järjestämiin juhliin. Ja jos ihan rehellisesti ajattelen niin luulen, että sisko vain lapsensa avulla kiristää minua ja yrittää syyllistää. Aiemmin olen ollut lähes kaikissa juhlissa mukana. Jotenkin olen vain ahdistunut siskon seurassa, etten enää jaksa.

Vierailija
7/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on parempi ottaa etäisyyttä. Jos on persoonallisuushäiriöinen ihminen niin sen tulee tajuamaan aikanaan myös tämän ihmisen lapset.

Aika näyttää meille totuuden.

Vierailija
8/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ensisijaisesti kuunneella omaa jaksamistaan. Jos välit siskoon on huonot niin ota vaan reippaasti etäisyyttä, se tekee hyvää.

Itsellä sama kokemus läheisen kanssa, kuuntelin vuosikausia mollaamista ja vähättelyä ja riidan haastamista kunnes tajusin että ei mun tarvitse sietää sellaista. En ole enää tekemisissä.

Vierailija
9/9 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi ottaa etäisyyttä, ja kannattaakin omista rajoista pitää kiinni. Jos siskontyttö kerran on jo valmistujaisikäinen, niin voinet ihan ilman siskoasikin pitää yhteyttä häneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi