miten se velvollisuusseksi onnistuu
jos miehellä ei seiso eikä nainen kostu + turpoa?
Kommentit (18)
Mielestäni on henkisesti vaurioittavaa joutua harrastamaan seksiä vasten tahtoaan. Olipa tilanne mikä tahansa.
Suihin voi ottaa velvollisuudestakin. Ei pitäisi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa kenellekään.
Molemmat laihduttaa. Miehen erektio-ongelmat johtuu naisen ylipainosta/alipainosta ja naisen kuivuus miehen nalle/iskävartalosta (lue: LÄSKI).
Vierailija kirjoitti:
Molemmat laihduttaa. Miehen erektio-ongelmat johtuu naisen ylipainosta/alipainosta ja naisen kuivuus miehen nalle/iskävartalosta (lue: LÄSKI).
Väärin. Miehen iskävartalo kiihottaa.
Joka prismahan myy liukkaria, joten ei tarvitse itse kostua.
Liukkari auttaa. Mä kyllä sytyn aina hommiin kun vaan päästään vauhtiin.
Jos aviomies ei millään jaksa panna, niin vähintään nuolee mulle orgasmin.
Meille seksi on tosi tärkeää.
Yhdessä 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ukolle sinistä pilleriä suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Miehen iskävartalo kiihottaa.
Ehkä naisia, joilla on ylipainoa tai ei vaan pysty saada tasokasta itsestään huolta pitävää miestä.
Mutta eihän liukkari valmista naista yhdyntään. Eihän se emätin ole mikään aina valmis putki. Liukkari mahdollistaa sen, että peniksen saa sisään, mutta eihän se hyvältä tunnu, tuntuu jopa pahalta ilman, kun ei ole paikat turvonneet ja valmiit yhdyntään ja se tuolla tavoin keinotekoisesti pakotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Liukkari auttaa. Mä kyllä sytyn aina hommiin kun vaan päästään vauhtiin.
Jos aviomies ei millään jaksa panna, niin vähintään nuolee mulle orgasmin.
Meille seksi on tosi tärkeää.
Yhdessä 10 vuotta.
Miksi naisen pitää antaa yhdyntää mutta mies vain jotain lutkutusta?
Entä jos nainen ei tyydyty muuten kuin yhdynnällä?
Vierailija kirjoitti:
Suihin voi ottaa velvollisuudestakin. Ei pitäisi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa kenellekään.
Juu. Ota aivan itse itseltäsi. Kenenkään muun velvollisuus se ei ole.
No mies nuolee kunnolla. Sitten nainen voi kiittää ja jatkaa päiväänsä. Hyvin toimii.
Miksi on pakko harrastaa, jos kumpikaan ei halua? Kuka velvoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukolle sinistä pilleriä suuhun.
Mitäs se auttaa, jos ei miestä haluta...
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän liukkari valmista naista yhdyntään. Eihän se emätin ole mikään aina valmis putki. Liukkari mahdollistaa sen, että peniksen saa sisään, mutta eihän se hyvältä tunnu, tuntuu jopa pahalta ilman, kun ei ole paikat turvonneet ja valmiit yhdyntään ja se tuolla tavoin keinotekoisesti pakotetaan.
No ei varmaan tunnukaan, mutta jos on valmis jotain velvollisuusseksiä (?) harrastamaan, ei kai sen voi olettaakaan tuntuvan samalla tavalla hyvältä kuin tavallinen seksi.
Itseäni ei aina huvita, mutta kun vaimoni haluaa, olen aikalailla aina valmis. Useinkaan en itse tule, mutta loppujen lopuksi saan suurta nautintoa itse kun pystyn antamaan sitä nautintoa vaimolleni.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei aina huvita, mutta kun vaimoni haluaa, olen aikalailla aina valmis. Useinkaan en itse tule, mutta loppujen lopuksi saan suurta nautintoa itse kun pystyn antamaan sitä nautintoa vaimolleni.
Miten saat erektion, jos ei ole haluja?
Ajatuskin etoo. Jos ei huvita, ei huvita ja se on aikuisen ihmisen hyväksyttävä ja kestettävä.