Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät ole tarvinneet uimataitoa mihinkään?

Vierailija
12.07.2019 |

Osaan uida mutten ikinä käy uimassa, risteilyt ei kiinnosta enkä omista edes uikkareita. Lapsi on vielä mahassa mutta saa mennä uimakouluun aikanaan jos haluaa tai sitten oppii koulussa. Vauvauintiin en mene. Sinänsä hyvä taito silti että voi pelastaa jonkun muun hukkumasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itsekään en varsinaisesti tarvitse uimataitoa mihinkään, mutta nautin uimisesta todella paljon, erityisesti kesäisissä luonnonvesissä.

Vierailija
2/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sano että suoranaisesti tarvitsisin, mutta kyllä monet kaveritapaamiset ja uimareissut lasten kanssa olisivat jääneet laimeiksi jos en osaisi.

Kai sitä ilman tietokoneen käyttötaitoakin tai ajokorttia pärjää, jos niin elämänsä suunnittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan uimista ja nautin etenkin luonnonvedessä uimisesta. Mutta kyllä kaikkien täytyy jonkin verran osata uida ihan jo turvallisuussyistä.

Vierailija
4/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 32v enkä ole uinut peruskoulun jälkeen. Sama hiihdon ja luistelun kanssa

Vierailija
5/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 32v enkä ole uinut peruskoulun jälkeen. Sama hiihdon ja luistelun kanssa

Kouluhiihto ja -luistelu on kyllä jokseenkin traumatisoivinta.

Vierailija
6/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap: minulla on vakuutuksiakin, joita en ole tarvinnut käyttää, turhia siis?

Vierailija
7/7 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uimataitoa varsinaisesti mihinkään tarvinnut mutta olen tyytyväinen että osaan uida.

Ja vinkiksi, älä jätä tulevan lapsesi uimaopetusta koulun harteille vaan laita uimakouluun ennen kouluikää. Koulun uimaopetus on vähäistä, ei kannata jättää sen varaan plus suurin osa kouluun tulijoista osaa uida, ei lapsen ole kiva olla se ainoa luokasta joka ei osaa.