Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laulat kissallesi?

Vierailija
12.07.2019 |

Mitä laulua laulat kissallesi ja oletko muuttanut sanoitusta jotenkin?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuos prinssini vaan ja Levonhetki nyt lyö.

Vierailija
42/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella vain voi silmät niin loistaa, lintuja kun hän katsella saa..

Ja: Etsien käy lapsonen vain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauleskelen ihan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Usein sanoitan itse. Viimeisin oli "puikkopaskantaja". Kissa oli vääntänyt vatiin yhden ohuen kakkapuikon, joka törötti pystyssä sieltä :D. 

"Puikkopaskantaja-aa, paskoo puikkoja vaan, ei jaksa peittää, puikkojaan kissa tää...". 

Ei meidänkään paskantaja jaksa peittää. Roiskii kyllä hiekkaa sinne tänne, mutta kakka on täysin hiekkasta kontaminoimaton.

Minäkin improvisoin tilanteen mukaan lauluja.

Vierailija
44/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus hyräilen biisejä, sanat kun aina unohtuu kakkossäkeistöön tultaessa. Joskus kisi yhtyy kuoroon tai hiippailee toiseen huoneeseen. Silloin kun pusketaan toisiamme, myös lauleskelen jotain. Nää on tällaisia 'inside' juttuja, ei näitä muut tajua =D  Tiesittekö muuten, että hyräily resonoi sellaisia mielihyväkeskuskuksia ihmisessä ja alkaa dopamiinit virrata. Johtunee lapsuudensta kai, ehkä äidit kun hyräilleet vauvalleen ..sieltäpä.

Vierailija
45/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan omistajat ovat selvästi äärimmäisen luovaa porukkaa, näitä on hauska lukea! Veikkaan että tuo puikkopaskannus-juttu tulee mieleeni joskus juuri sellaisella hetkellä jolloin ei saisi nauraa.

Vierailija
46/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen hirmuinen Nuppu ja minulla on hännässä tuppu" Rölli sävelellä tietysti. Ja tää ei ole edes vitsi :D

Vierailija
47/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssittu koskaan ei ***häitä

Maailma houkutti pois suuu-ulhon

Vanhojapiikoja viiksekkäitä

*** ja *** kumpikin on.

(Siis minä ja kissa.)

Vierailija
48/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuppaa välillä soimaan päässä ja kissat saa sit kuulla. Edesmennyt kissa rakasti tätä hoilantaa, nykyiset eivät pahemmin välitä. :P

Vierailija
49/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa Pakarisen Lentävä kalakukko on meidän kummankin suosikki.

Vierailija
50/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eldankajärven jää, on taakse jäänyttä elämää..... En yleensä ehdi pidemmälle, kun kissa pakenee. Tietää, että nyt mammalle iski hellyyspuuska. 

Vierailija
51/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampaakin laulua. Yleensä silloin kun harjaan kissaa (se rakastaa sitä, laulustani en ole niin varma, mutta se taas ilahduttaa minua). Vaihtelevasti:

- What's New Pussycat

- kertosäettä laulusta "Hetken tie on kevyt"

"Kun yössä yksin vaeltaa

Voi kaltaisensa kohdata

Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea

Ei etäisyys, ei vuodetkaan

Ei mikään meitä erota

Kun hetken vain sut pitää saan

Ja unohtaa"

Paitsi että vaihdan "unohtaa" sanaan "rakastaa".

Ja sitten laulan vahan pioneerilaulun kertosäettä:

"Paistaa aurinko aina, taivas kirkas on aina, elää saa [kissan nimi tähän] aina, elää saan minä myös."

Tämä on ihana . Tuli jotenkin surullisen haikea olo . Suloiset kissamme ovat vain hetken meillä.

Vierailija
52/52 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smelly Cat, Smelly Cat,

What are they feeding you?

Smelly Cat, Smelly Cat,

It's not your fault

Soft kitty, warm kitty

Little ball of fur

Happy kitty, sleepy kitty

Purr, purr, purr

Noita kahta lähinnä, laulan myös koiralle. Ja sitten sekavan määrän omia rallatuksiani. Mussa on pikkasen kotimuusikon vikaa. Tuommoista kuten Phoebessa, mutta älyän pysyä kotona.

Ah, kaksi lempisarjaani, Frendit ja Rillit Huurussa. Sheldon on niin sulonen kun haluaa aina kipeänä kuulla tuota Soft kittyä..😻 Jos mulla olisi kisu, laulaisin sille sitä ehdottomasti! Toivottavasti ei tarttis laulaa Smelly cattiä...😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme