Mitä laulat kissallesi?
Mitä laulua laulat kissallesi ja oletko muuttanut sanoitusta jotenkin?
Kommentit (52)
Lapsella vain voi silmät niin loistaa, lintuja kun hän katsella saa..
Ja: Etsien käy lapsonen vain...
Vierailija kirjoitti:
Lauleskelen ihan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Usein sanoitan itse. Viimeisin oli "puikkopaskantaja". Kissa oli vääntänyt vatiin yhden ohuen kakkapuikon, joka törötti pystyssä sieltä :D.
"Puikkopaskantaja-aa, paskoo puikkoja vaan, ei jaksa peittää, puikkojaan kissa tää...".
Ei meidänkään paskantaja jaksa peittää. Roiskii kyllä hiekkaa sinne tänne, mutta kakka on täysin hiekkasta kontaminoimaton.
Minäkin improvisoin tilanteen mukaan lauluja.
Minä joskus hyräilen biisejä, sanat kun aina unohtuu kakkossäkeistöön tultaessa. Joskus kisi yhtyy kuoroon tai hiippailee toiseen huoneeseen. Silloin kun pusketaan toisiamme, myös lauleskelen jotain. Nää on tällaisia 'inside' juttuja, ei näitä muut tajua =D Tiesittekö muuten, että hyräily resonoi sellaisia mielihyväkeskuskuksia ihmisessä ja alkaa dopamiinit virrata. Johtunee lapsuudensta kai, ehkä äidit kun hyräilleet vauvalleen ..sieltäpä.
Kissan omistajat ovat selvästi äärimmäisen luovaa porukkaa, näitä on hauska lukea! Veikkaan että tuo puikkopaskannus-juttu tulee mieleeni joskus juuri sellaisella hetkellä jolloin ei saisi nauraa.
"Minä olen hirmuinen Nuppu ja minulla on hännässä tuppu" Rölli sävelellä tietysti. Ja tää ei ole edes vitsi :D
Tanssittu koskaan ei ***häitä
Maailma houkutti pois suuu-ulhon
Vanhojapiikoja viiksekkäitä
*** ja *** kumpikin on.
(Siis minä ja kissa.)
Tämä tuppaa välillä soimaan päässä ja kissat saa sit kuulla. Edesmennyt kissa rakasti tätä hoilantaa, nykyiset eivät pahemmin välitä. :P
Esa Pakarisen Lentävä kalakukko on meidän kummankin suosikki.
Eldankajärven jää, on taakse jäänyttä elämää..... En yleensä ehdi pidemmälle, kun kissa pakenee. Tietää, että nyt mammalle iski hellyyspuuska.
Vierailija kirjoitti:
Useampaakin laulua. Yleensä silloin kun harjaan kissaa (se rakastaa sitä, laulustani en ole niin varma, mutta se taas ilahduttaa minua). Vaihtelevasti:
- What's New Pussycat
- kertosäettä laulusta "Hetken tie on kevyt"
"Kun yössä yksin vaeltaa
Voi kaltaisensa kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Kun hetken vain sut pitää saan
Ja unohtaa"Paitsi että vaihdan "unohtaa" sanaan "rakastaa".
Ja sitten laulan vahan pioneerilaulun kertosäettä:
"Paistaa aurinko aina, taivas kirkas on aina, elää saa [kissan nimi tähän] aina, elää saan minä myös."
Tämä on ihana . Tuli jotenkin surullisen haikea olo . Suloiset kissamme ovat vain hetken meillä.
Vierailija kirjoitti:
Smelly Cat, Smelly Cat,
What are they feeding you?
Smelly Cat, Smelly Cat,
It's not your faultSoft kitty, warm kitty
Little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty
Purr, purr, purrNoita kahta lähinnä, laulan myös koiralle. Ja sitten sekavan määrän omia rallatuksiani. Mussa on pikkasen kotimuusikon vikaa. Tuommoista kuten Phoebessa, mutta älyän pysyä kotona.
Ah, kaksi lempisarjaani, Frendit ja Rillit Huurussa. Sheldon on niin sulonen kun haluaa aina kipeänä kuulla tuota Soft kittyä..😻 Jos mulla olisi kisu, laulaisin sille sitä ehdottomasti! Toivottavasti ei tarttis laulaa Smelly cattiä...😂
Nukkuos prinssini vaan ja Levonhetki nyt lyö.