Kerro juntein asia jonka tiedät
Näitä on monia, mutta itse laittaisin kärkeen pieremisen sm kisat!
Porukka jonottamassa siihen pierulaitteeseen ja suoritus arvostellaan🤦
Kommentit (132)
"Tubettaminen" eli ihan turhien videoiden teko youtubeen.
Vierailija kirjoitti:
Se, että jaksaa vihata ja inhota oikein tunteen palolla jotain laulajaa, bloggaajaa tms. ja käyttää elämästään tuntikausia siihen, että lukee hänestä ja kirjoittelee nettiin pitkästi mielipiteitään, joissa yksityiskohtaisesti ruotii hänen musiikkiaan tai ulkonäköään.
Todellakin! Minua ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä miten AV:lla jaksetaan ruotia esim. sen WTD-bloggaaja Nata Mikälien parisuhdetta ym.
Lähiöpubi tänään. Formulaa ja siihen liittyvä huutoa, punottavia äijiä hokemassa n*****i ja v***u (viiskymppiset sedät), sitten lähdetään viiden tuopin jälkeen ajamaan kotiin.
(Jos ihmettelet miksi olin siellä, niin kaveri pyysi. Kiva sisustus, hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu)
Minä olen erittäin juntti mutta silti pidän tractor pullingia liian junttina itselleni.
Toinen junttiuden huipentuma on Evijärven nuorisoseuran ysäribileet.
Lapsiperheet ja niiden farmariautot
Suurin osa Keskisen asiakkaista, ja Keskinen itse.
Eksäni meni päivystykseen ja vaati saada hoitoa krapulaansa, oli muka paniikkikohtaus päällä. Sitten vielä kehtasi valittaa, kun flunssaiset lapset pääsivät lääkärin vastaanotolle häntä ennen.
Oli kyllä melkoinen wt-tilanne se. V*ttu että hävetti.
Ilmaisten sateenvarjojen jonottaminen, ilmaisten ämpärien jonottaminen, "halvan" bensan JONOTTAMINEN.
Suviseurat, kristinusko ja lestadiolaisuus, iskelmä "musiikki", cheekin fanittaminen, Lauri tähkä, Ed Sheeran jne.
Tamperelaisuus ja sen lieveilmiöt, kuten murre, Popeda, autontuunaus-bensalenkkarit ja Tappara.
Iltalehden kommentoijat.
Persujen Hakkarainen.
Nykäs-fanit, jotka loukkaantuvat tämän puolesta vaikka sankari on haudassa.
Mökkeily on aika junttia ja mökkijuhannus sukumökillä kruunaa junttiuden.
Se kun haukutaan toisten ulkonäköä. "Hyi helvetti" "Helvetin ruma" jne.
Vierailija kirjoitti:
Persuöyhötys
Mä sanoisin öyhötys yli päätään. Ihan sama kenen suusta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisten sateenvarjojen jonottaminen, ilmaisten ämpärien jonottaminen, "halvan" bensan JONOTTAMINEN.
Suviseurat, kristinusko ja lestadiolaisuus, iskelmä "musiikki", cheekin fanittaminen, Lauri tähkä, Ed Sheeran jne.
Ensimmäisen lauseen kanssa olen samaa mieltä. Olen ihmetellyt tuota turhaa jonottamista, että kuka viitsii jonottaa ämpäriä...
En pidä junttina toista osioa kokonaan... puolensa ja puolensa. Hyvää ja huonoa, eikä junttia.
Halppiskalja - erityisesti saksalaiskaupan lätkäolut...!
Se, että jaksaa vihata ja inhota oikein tunteen palolla jotain laulajaa, bloggaajaa tms. ja käyttää elämästään tuntikausia siihen, että lukee hänestä ja kirjoittelee nettiin pitkästi mielipiteitään, joissa yksityiskohtaisesti ruotii hänen musiikkiaan tai ulkonäköään.
Ylipäänsä toisten ihmisten täysin aiheeton haukkuminen ja nimittely on moukkamaisuuden huippu.