Kerro juntein asia jonka tiedät
Näitä on monia, mutta itse laittaisin kärkeen pieremisen sm kisat!
Porukka jonottamassa siihen pierulaitteeseen ja suoritus arvostellaan🤦
Kommentit (132)
Muodin mukana meneminen. Yleensä kaikki mitä teet tai hankit siksi kun toisetkin.
Autoon asennetut subwooferit. Sitten lähdetään pillurallille torin ympäri. Käsittämätöntä, miten tämä junttikulttuuri vielä pitää pintansa Suomen pikkukaupungeissa.
Ettei erota kuusta männystä, haapaa lepästä tai lehmää sonnista.
Vierailija kirjoitti:
Maanviljely
Maanviljelyssä ei ole mitään junttia. Arvokasta työtä, jotta me suomalaiset saadaan kotimaista ruokaa pöytään. Ja muutenkin, maailma on aika epävakaa. Olisi iso riski olla täysin riippuvainen muualta tulevasta tuotannosta.
Vaikka asun itse kaupungissa, arvostan suuresti niitä jotka vielä jaksavat viljellä maata ja kasvattaa tuotantoeläimiä. Kiitos! Jos täällä palstalla on joku maanviljelijä tai maito tms tilallinen, arvostan! Tosin ei heillä ole aikaa palstalla roikkua, kuten meillä kermapersekaupunkilaisilla.
Paksu kultainen kaulaketju. Keski-ikäisellä, punakalla miehellä.
🤮
Ilkivalta ja roskaaminen julkisilla paikoilla tai luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ilkivalta ja roskaaminen julkisilla paikoilla tai luonnossa.
Toi ei ole junttia. Ainoastaan ärsyttävää ja typerää.
Vierailija kirjoitti:
Eläinten huono/ välinpitämätön kohtelu. Muiden negatiivinen arvostelu.
Ensimäistä olen aivan samaa mieltä. Mutta mitä tarkoitat "muiden negatiivisella arvostelulla"? Joskus toisten arvostelu on ihan paikallaan ja siihen on hyvät syynsä. Ja jos tarkkoja ollaan, teit sitä periaatteessa itsekin viestissäsi. ;)
Se, että kohtelee toista kuin ilmaa. Ei vastaa tervehdykseen, katsoo ohi vaan. Ei edes nyökkäystä. Ei mitään.
Tällaista Pohjanmaan perukoilla.
Leppoisat maalaiset kirjoitti:
Se, että kohtelee toista kuin ilmaa. Ei vastaa tervehdykseen, katsoo ohi vaan. Ei edes nyökkäystä. Ei mitään.
Tällaista Pohjanmaan perukoilla.
Ollaankohan samoilta seuduilta. Jopa keskustelussa saatetaan yhtäkkiä lopettaa kuunteleminen ja jättää vastaamatta.
Alennusbensan jonottaminen tuntitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinten huono/ välinpitämätön kohtelu. Muiden negatiivinen arvostelu.
Ensimäistä olen aivan samaa mieltä. Mutta mitä tarkoitat "muiden negatiivisella arvostelulla"? Joskus toisten arvostelu on ihan paikallaan ja siihen on hyvät syynsä. Ja jos tarkkoja ollaan, teit sitä periaatteessa itsekin viestissäsi. ;)
Voisi kuvitella, että toisten negatiivinen arvostelu koskisi nimenomaan ulkonäön arvostelua... Arvasin, että joku nokkela haluaa tässä nokittaa. Kiva jos sain vähän nostatettua itsetuntoasi:)
Homofobia. Ja se että kieltää sen faktan että miehet ja naiset vaan faktisesti on erilaisia, ja että sukupuoli on olemassa. Se että ruvetaan väkisin tyrkyttämään lapselle sukupuolettomuutta (eli lähes aina ---> pojalle pitkä tukka ja mekko). Kyllä se sitten myöhemmällä iällä tajuaa itse jos haluaa olla eri sukupuolta.
Tosiasioiden kieltäminen ja vääristely. Kuuluu tiettyy junttimeininkiin.
Se, että joku äiti kertoo olevansa itse "leijonaemo".
Näppylänaamainen, huonoryhtinen pojankuvatus ruokailemassa lippis silmillä. Aina tekisi mieli käydä lirvauttamassa lätsä hittoihin.