Mitä Alkon valikoimista poistunutta tuotetta olet jäänyt kaipaamaan?
Itse kaipaan Marinellaa - se tosin näkyy olevan Ruotsin puolella Systembolagetin valikoimissa.
Kommentit (90)
Johnnie Walker Gold Label ja Green Label
Club House
Toisaalta Alkon viskivalikoima on nykyään niin paljon parempi, että voiton puolella ollaan.
Portin plankki
Erkin pikakivääri
Ja sit oikeasti: Chianti fiasko eli sellainen pyöreässä olkipullossa.
Se sisilialainen Shiraz, älyttömän hyvä varsinkin hintaansa nähden. Paha vain että olen mennyt unohtamaan nimenkin.
yleisesti suomesta on hävinnyt tuborg :(
Vilakka - lakka-arominen viskijuoma vai oliko se viskiarominen lakkaviini. Olisi kiva maistaa menneitä muistellessa olisiko se oikeasti niin hyvää kuin muisti antaa olettaa.
Nicolana. Sitä tuli maisteltua joskus muinoin alaikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Sori Porton plankki.
Meillä se oli Porvoon Lankku.
Minttusuklaa. Oli mukavaa juotavaa talvella, kun pullo oli takin povarissa. :)
2000-luvun alussa oli sellaista hasselpähkinäviinaa. En muista tuotteen nimeä, sanoimme sitä vain Pähkinäksi. Aina juotiin shottilaseista Pähkinää. Kahvin kanssa tai ihan paljaaltaan. Ai että oli hyvää!
Muistaako kukaan?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kyl dynis oli alkon aatelia ja raakana tottakai kyl oli humala taattu kaljakorin ja dynis pullon jäkee 😁
Jormaa. 5 euroa leka. 20 setelillä sai neljä pulloa.
Sorbus ja vinetto. Oli hyvää jäiden kera teininä ja myöhemmin. Nykyään on joku valdemar? yök. Onneks hehkuviinii on vielä. Silti ihmetyttää sorbuksen ja vineton poistuminen valikoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Pöytäviinaa olen etsinyt.
Vaikka ajat ovat nykyisin hitusen epämääräiset, niin ei viinaa tarvitse enää pöydistä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinetto oli oikeasti loistava tuote!
N52
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Siis mitä? Vinetto oli oiva hehkuviini!
Tikkuviina ja tukkihumala. Kyllä pöytäviina oli paljon parempaa kuin Kossu. Hirveä sivumaku kossussa, kun juo raakana niin kuin viinaa kuuluukin.
Taskukokoinen Gambina, eli tuttavallisemmin pikku-G.