Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns. pahat miehet ovat usein seksuaalisesti kokeneita, ja kiltimmät insinöörityyppiset eivät?

Vierailija
11.07.2019 |

Usein vaikuttaisi menevän näin

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuta heinää. Mitä se kokemus auttaa kun kaikki naiset ovat erilaisia. Mutta siitä on hyötyä, että erikoistuu tyydyttämään oman naisensa. Silloin nainen pysyy tyytyväisenä ja haluaa omalta mieheltään seksiä koko ikänsä. Olin kokematon kun tavattiin mutta vuosikymmenten aikana kokeiltu kaikenlaiset metkut ja jutut millä vienyt naiseni 7 taivaaseen viikosta toiseen. Kuka nainen sellaisesta haluaa erota ei kukaan.

Mistään ei muutenkaan voi tietää millainen peto hiljainen hissukka on sängyssä. Minäkin olen aina ollut kiltti ja joviaali, mutta sängyssä ottanut aina komennon ja vastuun. Välillä ollut rajumpi tarkoituksella jotta varmasti tiennyt saaneensa.

Vierailija
22/38 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuta heinää. Mitä se kokemus auttaa kun kaikki naiset ovat erilaisia. Mutta siitä on hyötyä, että erikoistuu tyydyttämään oman naisensa. Silloin nainen pysyy tyytyväisenä ja haluaa omalta mieheltään seksiä koko ikänsä. Olin kokematon kun tavattiin mutta vuosikymmenten aikana kokeiltu kaikenlaiset metkut ja jutut millä vienyt naiseni 7 taivaaseen viikosta toiseen. Kuka nainen sellaisesta haluaa erota ei kukaan.

Mistään ei muutenkaan voi tietää millainen peto hiljainen hissukka on sängyssä. Minäkin olen aina ollut kiltti ja joviaali, mutta sängyssä ottanut aina komennon ja vastuun. Välillä ollut rajumpi tarkoituksella jotta varmasti tiennyt saaneensa.

En tietysti voi puhua kuin omasta puolesta, mutta kyllä minulla pari positiivista kokemusta mullisti vielä keski-ikäisenä suhtautumisen seksiin ja omiin mahdollisuuksiin. Kun sai luottamuksen, että ”hei, minä pystyn kyllä tyydyttämään tyttöystäväni ainakin suulla” (oivallus oli siis pieni nyanssi suuseksiin), niin kaikki ”suorittaminen” katosi ja pystyi rauhassa keskittymään kokeiluihin miten muuten saisi toiselle tuotettua tyydytystä.

Väittäisin, että kokemuksesta on hyötyä uudenkin kumppanin kanssa. Vaikka jokainen on yksilö, niin kyllä sitä nyt muutamaa perusjuttua voi kokeilla ja tutkia miten ne toimivat ja millaisella variaatiolla. Samaten vaikuttaa varmasti olemiseen ja kokeiluhalukkuuteen. Osaa myös paremmin lukea toisen kehoa ja eleitä ja saada sieltä suoraa palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy edelleen tunnustaa, että mäkin tunnen vetoa vähän taiteellisiin, salaperäisiin, impulsiivisiin ja avoimen seksuaalisiin miehiin. Siinä on oikeasti suuri ero johonkin hakkaajatyyppiin. Sellaisiin, jotka tulee töistä kotiin ruusu hampaissa ja sit se on menoa, lähdetään jonnekin tai rakastellaan eteisen matolla.

Se tunne kiehtoo, kun ei ihan täysin pysty lukemaan toista. Hivelee naiseutta, kun tietää miten se voisi saada melkein kenet vaan, ja se haluu silti mut. Miten se ottaa mut ja saa tuntea sen halun koko vartalolla. Sen kanssa perinteiset asennot ml. lähetyssaarnaaja vie taivaisiin, eikä muita tarvita, vaikka tehdään kaikkea uskaliasta ja estotonta. Rakastellaan yöllä kaupan seinää vasten tai anopin isossa vaatekaapissa samaan aikaan, kun suku on koolla olkkarissa. Tehdään yllätysreissuja ja kyläilyjä. Yksikään päivä ei ole samanlainen, eikä kaavoja ole. Se leikkii lasten kanssa ihan kuin se olisi yksi heistä, mikä on ihan <3

Vierailija
24/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt taas?

Mitä ovat ne pahat pojat? Jotain rikollisiako, joo, ei kiitos.

Millä perusteella insinöörityyppiset ovat "kilttejä"?

Taas näitä järjettömiä kysymyksiä.

Jos tarkoitat, miksi joku tatuoitu, kapakassa notkuva linnakundi on mahdollisesti seksuaalisesti kokeneempi kuin korkeakoulutettu, älykäs mies, jolla on harrastuksia, niin katsopa millaisia naisia linnakundilla on ollut. Pubiruusuja, jotka lähtevät kännissä kenen tahansa matkaan, joka lupaa pullonpohjat jatkoilla.

Nämä ikuiset ulinat palstalla alkavat tympiä pahasti.

Vierailija
25/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan vakavissaan koitan vastata, niin miesten maailmassa kehittyminen tapahtuu eri tahtiin. Nopeinta se on niillä, joille on luonnollisinta kilpailu, jengiytyminen ja jännityksen hakeminen. Heillä ei ole ongelmaa rohkeuden puutteesta, josta he toki hyötyvät tästä paljon varhaisessa parinmuodostamisessa. Mukana on myös saman yhteisön harrastuksen/yhteisön porukkaa, jotka eivät ole yhtä aggressiivisia. Heistä tulee usein menestyjiä.

Sitten osa ei koe näiden BOSS-porukoiden mielivaltaa enää ala-asteen 5-6. luokalla mielekkääksi ja hakeutuu erilaiseen porukkaan tai yksittäiseen harrastukseen ja sitä kautta luovat edellytykset itsetunnon pysymiseen. Viimeinen kuudennes joutuu pahasti koulukiusatuksi ja he tarvitsevat tukea päästäkseen normaalielämään vielä parikymppisenä.

Yläkouluaika sitten lisää tätä polarisaatiota.

Mutta se ei ole aina hyödyksi, että tulilanka on nopeaa ja helposti syttyvää. Tuossa ekasta porukasta kovin moni joutuu jo alle parikymppisenä isoihin ongelmiin vanhempiensa ja virkavallan kanssa. Heillä oli varmasti varhaisessa murrosiässä eniten seksikumppaneita, mutta jotenkin uskon etteivät ne olleet lopulta parhaita kokemuksia elämässä kenellekään. Osa heistä miehistyy ja perustaa vaikka yhden miehen toiminnallisen (jopa menestyvän) yrityksen, mutta iso osa myös lopulta löytää itsensä samasta yhteiskuntaluokasta kuin pahasti kiusaamansa yksilöt.

Toinen porukka oli menestyvät ja rohkeat ja heillä alkaa 14-16v jälkeen olemaan eniten vientiä - varsinkin pari vuotta nuorempien kanssa. Jopa tyttöjen vanhemmat innostuvat kun taustat on kunnossa, vaikka mitään myötäjäisperinnettä ei täällä olekaan. Heillä on useampia hyviä tyttöystäviä ja saattaa siinä ohessa tulla hieman pleijerin vikaa. Tiedossa on häät oikein sopivassa 20-25v iässä, mutta välttämättä ihan rehellistä miestä ei näistä saa, kun veri alkaa vetämään vanhoihin muistoihin.

Parhaat edellytykset pitkään parisuhteeseen on hieman pidättyväisellä, mutta itsestään ja koulutuksestaan huolta pitävällä miehellä. Heillä voi ensimmäinen vakava parisuhde tulla vaikka kolmannen asteen opiskeluaikana, mutta 

koska ovat jo pitäneet huolta itsestään ja asumisestaan yksin, niin elämä tällaisen kanssa on vakaata. Valitettavasti joidenkin naisten mukaan myös tylsää.

Sitten tulee vuoroon ne ujot ja omaa tietä kulkeneet. Heidän itsetunto oman vetovoimaansa on kärsinyt, kunnes ehkä jokin yksittäinen tapahtuma esim. 30v kynnyksellä saattaa lisätä omaa rohkeutta lähestyä kumppania ja tapahtuu myöhäinen kukkaan puhkeaminen. Yhtäkkiä heidän omintakeinen polku muuttuukin kiinnostavaksi tekijäksi ja joskus pakko sanoa, että kaikessa hiljaisuudessa kerätty omavaraisuus ei välttämättä näyttele ihan pientä roolia. Tämän tyypin pitäisikin välttää uuden kierroksen onnenonkijoita ja löytää sopiva vastapari ollakseen loppuelämänsä onnellinen.

Itse olin seksuaalisesti kokematon 20v saakka ja uskoin vanhempien sanomaan. Kaikella tapaa ei mennyt putkeen ja olisi ehkä ollut parempiakin vinkkejä kaivannut aikaisemmin. Sitten kun viimein tuli ns. oma vuoro, niin melko kyltymättömästi nautin niistä ajoista. Jopa niin pitkään, että vähän kyllästyin siihen, että kuinka helppoa lopulta on saada pillua.

Sitten vasta tajusin, että elämän oikea tavoite on saada pitkä parisuhde ja siihen sitten meni yli kolmikymppisenä pari vuotta, että pääsi pysyvään rakkauteen.

Vierailija
26/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on enemmän stereotyyppinen käännös englannista "bad boy" . Mitä mä ymmärrän sillä tarkoitetaan aloitteellisia, rohkeita, uskaliaita, seksuaalisesti erittäin aktiivisia, vähän ryöhkeitä ja enemmän huvituksista nauttivia kuin urakeskeisiä miehiä. Ei mitään ra***aajia tai väkivaltaisia juoppoja. Mikään ei estä etteikö inssi vois olla tuollainen, taas stereotyyppisesti ajateltuna häntä kiinnostaa urakehitys enemmän kuin niinsanottua "pahaa poikaa". Pakko kai kiinnostaa, ei muuten pääse lukemaan jne... ja yleensä sen mukana tulee stressi ja kiire ja sit seksille jää ehkä vähemmän aikaa. Paha poika ei välitä, palvoo vaan tyttöä ja rakastelee. Nuoruudessa mulla oli tuollaisen kanssa kiihkeä suhde. Nää on näitä, kiva kun miehissä on eroja niinkuin naisissa.

Vierailija
27/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joita nykyään sanotaan "pahoiksi pojiksi", ovat kautta historian olleet niitä parhaita sotureita, metsästäjiä ja valloittajia, jotka suojelivat heimoa pedoilta ja vihollisilta. Luonnollisesti he saivat naiset.

Nyky-yhteiskunta ei katso sellaista "barbaarista" toimintaa enää hyvällä, mutta naiset eivät voi mitään biologialleen, joka edelleen vetää heitä näiden uroiden puoleen. Maailma siis muuttuu nopeammin kuin ihmiset.

Häääh?!

Höpöhöpö. Nykyiset pahat pojat ovat niitä lorttoja, jotka oleskelivat kotona piilossa kun olisi pitänyt olla metsästämässä tai sotimassa. Saattoivatpa olla ns. selkäänpuukottajiakin, koska se oli helpompaa kuin vastuunottaminen.

En nyt todellakaan seuraa ajatustasi, että miten joku räkäposkinen panomies olisi joku alfa tai sotilas! :D Kyseessähän ovat puhtaasti hedonistisiin nautintoihin suuntautuneet siitossonnit!455

Vierailija
28/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on enemmän stereotyyppinen käännös englannista "bad boy" . Mitä mä ymmärrän sillä tarkoitetaan aloitteellisia, rohkeita, uskaliaita, seksuaalisesti erittäin aktiivisia, vähän ryöhkeitä ja enemmän huvituksista nauttivia kuin urakeskeisiä miehiä. Ei mitään ra***aajia tai väkivaltaisia juoppoja. Mikään ei estä etteikö inssi vois olla tuollainen, taas stereotyyppisesti ajateltuna häntä kiinnostaa urakehitys enemmän kuin niinsanottua "pahaa poikaa". Pakko kai kiinnostaa, ei muuten pääse lukemaan jne... ja yleensä sen mukana tulee stressi ja kiire ja sit seksille jää ehkä vähemmän aikaa. Paha poika ei välitä, palvoo vaan tyttöä ja rakastelee. Nuoruudessa mulla oli tuollaisen kanssa kiihkeä suhde. Nää on näitä, kiva kun miehissä on eroja niinkuin naisissa.

Olet kyllä ymmärtänyt sanan väärin. Bad boy on tyyppi, joka tekee kaikki mahdolliset virheet, on epäsosiaalinen, epäkohtelias muita paitsi itselleen hyödyllisiä ihmisiä kohtaan, ja siis lyhyesti mulkku. Mutta jostakin syystä juuri tämä heikompien syrjiminen kiinnostaa sitä heikompaa materiaalia kovasti.

Vierailija
29/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täytyy sanoa, että olipa erittäin pitkälle mietitty analyysi. Suorastaan tieteellisesti kirjoitettu. Voin kuvitella, että tällä luokittelulla on ennustevoimaa. Iso peukku.

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan vakavissaan koitan vastata, niin miesten maailmassa kehittyminen tapahtuu eri tahtiin. Nopeinta se on niillä, joille on luonnollisinta kilpailu, jengiytyminen ja jännityksen hakeminen. Heillä ei ole ongelmaa rohkeuden puutteesta, josta he toki hyötyvät tästä paljon varhaisessa parinmuodostamisessa. Mukana on myös saman yhteisön harrastuksen/yhteisön porukkaa, jotka eivät ole yhtä aggressiivisia. Heistä tulee usein menestyjiä.

Sitten osa ei koe näiden BOSS-porukoiden mielivaltaa enää ala-asteen 5-6. luokalla mielekkääksi ja hakeutuu erilaiseen porukkaan tai yksittäiseen harrastukseen ja sitä kautta luovat edellytykset itsetunnon pysymiseen. Viimeinen kuudennes joutuu pahasti koulukiusatuksi ja he tarvitsevat tukea päästäkseen normaalielämään vielä parikymppisenä.

Yläkouluaika sitten lisää tätä polarisaatiota.

Mutta se ei ole aina hyödyksi, että tulilanka on nopeaa ja helposti syttyvää. Tuossa ekasta porukasta kovin moni joutuu jo alle parikymppisenä isoihin ongelmiin vanhempiensa ja virkavallan kanssa. Heillä oli varmasti varhaisessa murrosiässä eniten seksikumppaneita, mutta jotenkin uskon etteivät ne olleet lopulta parhaita kokemuksia elämässä kenellekään. Osa heistä miehistyy ja perustaa vaikka yhden miehen toiminnallisen (jopa menestyvän) yrityksen, mutta iso osa myös lopulta löytää itsensä samasta yhteiskuntaluokasta kuin pahasti kiusaamansa yksilöt.

Toinen porukka oli menestyvät ja rohkeat ja heillä alkaa 14-16v jälkeen olemaan eniten vientiä - varsinkin pari vuotta nuorempien kanssa. Jopa tyttöjen vanhemmat innostuvat kun taustat on kunnossa, vaikka mitään myötäjäisperinnettä ei täällä olekaan. Heillä on useampia hyviä tyttöystäviä ja saattaa siinä ohessa tulla hieman pleijerin vikaa. Tiedossa on häät oikein sopivassa 20-25v iässä, mutta välttämättä ihan rehellistä miestä ei näistä saa, kun veri alkaa vetämään vanhoihin muistoihin.

Parhaat edellytykset pitkään parisuhteeseen on hieman pidättyväisellä, mutta itsestään ja koulutuksestaan huolta pitävällä miehellä. Heillä voi ensimmäinen vakava parisuhde tulla vaikka kolmannen asteen opiskeluaikana, mutta 

koska ovat jo pitäneet huolta itsestään ja asumisestaan yksin, niin elämä tällaisen kanssa on vakaata. Valitettavasti joidenkin naisten mukaan myös tylsää.

Sitten tulee vuoroon ne ujot ja omaa tietä kulkeneet. Heidän itsetunto oman vetovoimaansa on kärsinyt, kunnes ehkä jokin yksittäinen tapahtuma esim. 30v kynnyksellä saattaa lisätä omaa rohkeutta lähestyä kumppania ja tapahtuu myöhäinen kukkaan puhkeaminen. Yhtäkkiä heidän omintakeinen polku muuttuukin kiinnostavaksi tekijäksi ja joskus pakko sanoa, että kaikessa hiljaisuudessa kerätty omavaraisuus ei välttämättä näyttele ihan pientä roolia. Tämän tyypin pitäisikin välttää uuden kierroksen onnenonkijoita ja löytää sopiva vastapari ollakseen loppuelämänsä onnellinen.

Itse olin seksuaalisesti kokematon 20v saakka ja uskoin vanhempien sanomaan. Kaikella tapaa ei mennyt putkeen ja olisi ehkä ollut parempiakin vinkkejä kaivannut aikaisemmin. Sitten kun viimein tuli ns. oma vuoro, niin melko kyltymättömästi nautin niistä ajoista. Jopa niin pitkään, että vähän kyllästyin siihen, että kuinka helppoa lopulta on saada pillua.

Sitten vasta tajusin, että elämän oikea tavoite on saada pitkä parisuhde ja siihen sitten meni yli kolmikymppisenä pari vuotta, että pääsi pysyvään rakkauteen.

Vierailija
30/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa.

Vierailija
31/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ap luulee tietävänsä, ketkä miehistä on kovinkin kokeneita ja ketkä eivät? Olisiko kuitenkin niin, että hänen otoksensa on tasan yksi kappale?

En ymmärrä miten juuri insinöörit olisivat kilttejä. Miten, miksi? Mikä on "kiltti"? Tarkoittaako se niinkuin tällä palstalla niin usein katkeraa, saamatonta, asperger-tyyppistä, sosiaalisesti lahjatonta, yksiössään piileskelevää miestä vai mitä? Ei se luonteeseen ainakaan liity, siitä olen varma!

Katsos, minun käsitykseni kiltistä = ystävällinen ihminen, joka haluaa ja tekee muille hyvää. Aika kaukana palstakiltistä.

Ei ole ap sitten kuullut insinööriopiskelijoiden illanvietoistakaan? Kun kesken illan käydään vessassa naimassa ja lähdetään vielä ihan toisen kanssa kämpille? Aivan perussettiä siellä.

Vierailija
32/38 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat on panneet kaikkea tikspuista naapurin koiraan. Kokemusta siis löytyy.

Vierailija
33/38 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha poika ei välitä, palvoo vaan tyttöä ja rakastelee. Nuoruudessa mulla oli tuollaisen kanssa kiihkeä suhde. Nää on näitä, kiva kun miehissä on eroja niinkuin naisissa.

Mun eksä oli just tollanen klassinen 'bad boy'. Ei tosissaankaan mikään hakkaaja tai dokaaja mut vastustamattoman kiihkeä varsinkin mitä seksiin tulee. Ihaninta oli just kun hän halusi aina olla niin lähekkäin kun rakasteltiin.

Vierailija
34/38 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "renttu" vaikka vaan kaikki sanoo että hän on. Mun suku on aika konservatiivista ja niille se koulutustaso on jotenkin jumalasta seuraava. Hän ei oo ollut koskaan hyvä koulussa eikä stressaa mistään, tekee paljon käytännön hommia tosta vaan. Vaihtaa autoon jarrulevyt tai rakentaa kummitytölle leikkimökkiä. Oikeasti tosi kultainen ja välittävä, se suojeluvietti hänellä on mikä joskus huvittaa. Kun lähden iltalenkille ja hän on töissä soittaa mulle että oon päässyt kotiin myöhemmällä jos viipyy. Käyttäytyy sillai vähän omistavasti muutenki, mikä on musta ihanaa, tuntee itsensä haluttavaksi jotenkin. Seksi on upeaa, sitä on usein ja tyydyttää mut huolella, haluaa ja ottaa omansa kun rakastellaan.... tyyliin kellistää mut keittiönpöydälle.... Ollaan kai vähänkun teinipari vaikka 30 lähestyy :D  

Vierailija
35/38 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tätä olen itse ihmetellyt. Nuorempana ehkä vähän ujona ja omasta mielestäni myös kilttinä insinöörimiehenä katsoin sivusta kun "pahis" kaverit biletti ja "vei" "kaikki" naiset.

Nyt reilu nelikymppisenä, hyväkuntoisena, korkeakoulutettuna, hyvätuloisena, mutta edelleen vähän ujona sinkkuna poimin parhaat päältä ja katson kun turvonneet ja alkoholiongelmansa kanssa painivat "pahikset" pokaavat "kuusmiikkoja".

Sitä "kokemusta" voi kerätä missä vaiheessa elämää tahansa.

M1975

Vierailija
36/38 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinöörityyppiset niittävät satoa vasta noin 40-vuotiaina eronsa jälkeen. Etenkin jos ovat kuntoilleet.

Tämä on muuten aivan totta! Eron jälkeen kyllä vientiä ollut.

t: 40v, kuntoileva, itsestään huolta pitävä, eronnut insinöörimies.

Niin, mutta kenen keskuudessa on vientiä?

Sen naisen, joka on jo törmännyt seinään, joka ei enää kelpaa komeimmille.

Vierailija
37/38 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tätä olen itse ihmetellyt. Nuorempana ehkä vähän ujona ja omasta mielestäni myös kilttinä insinöörimiehenä katsoin sivusta kun "pahis" kaverit biletti ja "vei" "kaikki" naiset.

Nyt reilu nelikymppisenä, hyväkuntoisena, korkeakoulutettuna, hyvätuloisena, mutta edelleen vähän ujona sinkkuna poimin parhaat päältä ja katson kun turvonneet ja alkoholiongelmansa kanssa painivat "pahikset" pokaavat "kuusmiikkoja".

Sitä "kokemusta" voi kerätä missä vaiheessa elämää tahansa.

M1975

Sinä poimit parikymppisiä? 

Vierailija
38/38 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat siis muuttua pahikseksi vähitellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme