Ostin juuri käytetyn auton ja pesin moottoritilan painepesurilla
kun moottoritila oli likainen. Nyt auto ei lähde käyntiin! Voinko vaatia myyjäliikkeeltä rahat takaisin?!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ota kaikki liittimet irti ja ECUn kotelo auki ja pese nekin. Siellä on likaa aiheuttamassa konktaktihäiriöitä.
Pese myös akkujen kennot (korkit auki ja pesusuihku sisään).
Polttoaine tankin pesu myös.
Hyviä neuvoja. Täytyypä tehdä tuo iltapäivällä. Etenkin polttoainetankki on sisältä varmaan todella likainen.
Tee moottoritilan alle nuotio, se kuivattaa kastuneet komponentit.
Vierailija kirjoitti:
Tee moottoritilan alle nuotio, se kuivattaa kastuneet komponentit.
En mä nyt mikään tyhmä oo!
Hiustenkuivaajalla koitin kuivatella mutta johto ei ihan yletä keittiön ikkunasta autolle asti. Pitää mennä ostamaan jatkojohto!
Onko Opeli?
Isällä oli aikoinaan Kadet ja se sammui aina jos ajoi suuremman lätäkön yli. Kyllä se siitä sitten kuivattuaan lähti taas käyntiin.
Starttipilottia kaasuttimen aukosta aluksi kunnon suihkaus. Odottelet hetken ja starttaat sitten autosi ihan normaalisti kun lähdet ostamaan sitä jatkojohtoasi.
Kalmanmies kirjoitti:
Starttipilottia kaasuttimen aukosta aluksi kunnon suihkaus. Odottelet hetken ja starttaat sitten autosi ihan normaalisti kun lähdet ostamaan sitä jatkojohtoasi.
En tiedä missä se kaasutin tässä autossa on. Riittääkö jos laitan öljykorkin reiästä? Mitä toi starttipilotti on? Lähinnä tulee mieleen joku Emmerdalen kauden avausjakso? Sori oon vähän blondi näissä jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
1. En tiedä missä se kaasutin tässä autossa on. 2. Riittääkö jos laitan öljykorkin reiästä? 3. Mitä toi starttipilotti on?
1. Kaasutin löytyy moottoritilasta. Tila on yleensä eripäässä autoa kuin tavaratila.
2. Ei riitä.
3. Starttipilottia löytyy hyvin varustetuilta huoltoasemilta, joiden ulkoseinässä lukee "GULF"
Lisäsin pari litraa öljyä kun sitä löytyi autotallista. Ehkä se nyt lähtee. Katsotaan.
Jos autosi on "hyvin" käytetty. Pääset parilla litralla öljyä hyvinkin 100 kilometriä, ilman suurempia ongelmia.
Turvallista matkaa!
Kalmanmies kirjoitti:
Jos autosi on "hyvin" käytetty. Pääset parilla litralla öljyä hyvinkin 100 kilometriä, ilman suurempia ongelmia.
Turvallista matkaa!
Tää on Audi ja myyntimies sanoi että öljyä menee n. 5 litraa / 100 km.
No ei tää lähe käyntiin!!!! Miten voi testata onko akussa virtaa?
Jaha, että pihassa on sentään Audi. Onneksi et ostanut Fordia!
"Vain kaksi vuotta sitten siihen remontoitiin kytkin,
sen takajarru säätyy itsestään
Jos korroosio pelteihin on hieman iskeytynytkin,
ei naftakorkin viereen vähääkään..."
Veikkaan että kysyjä ei osaa keittää kananmunia edes.
Vierailija kirjoitti:
Kalmanmies kirjoitti:
Starttipilottia kaasuttimen aukosta aluksi kunnon suihkaus. Odottelet hetken ja starttaat sitten autosi ihan normaalisti kun lähdet ostamaan sitä jatkojohtoasi.
En tiedä missä se kaasutin tässä autossa on. Riittääkö jos laitan öljykorkin reiästä? Mitä toi starttipilotti on? Lähinnä tulee mieleen joku Emmerdalen kauden avausjakso? Sori oon vähän blondi näissä jutuissa.
Kaasutin on tietysti jarrupolkimen vieressä. (En muista kummalla puolella).
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin pari litraa öljyä kun sitä löytyi autotallista. Ehkä se nyt lähtee. Katsotaan.
Kai ymmärsit lisätä öljyt siitä mittatikun reiästä. Ei se muuten käynnisty.
Vierailija kirjoitti:
No ei tää lähe käyntiin!!!! Miten voi testata onko akussa virtaa?
Kytke jakoavain akun napojen väliin.
Jos jakoavain häviää on akussa virtaa.
Ota kaikki liittimet irti ja ECUn kotelo auki ja pese nekin. Siellä on likaa aiheuttamassa konktaktihäiriöitä.
Pese myös akkujen kennot (korkit auki ja pesusuihku sisään).
Polttoaine tankin pesu myös.