Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennella työpäivänä opitte hommat? Jos ei ole kyse oman alan hommista?

Vierailija
11.07.2019 |

Huomenna alkaa kolmannes työpäivä. Eka päivä oli ihan sähellystä, toinen päivä oli asioiden opettelua ulkoa.

Ahistaa että oon ihan urpo kun en vielkää muista asioita, pitäskö luovuttaa.. oon tyhmä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sählään vielä kolmen kuukaudenkin jälkeen joten huoli pois ja rennosti vaan! 

Vierailija
2/3 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen on ympäripyöreä kysymys koska palstalla on ihmisiä laidasta laidaan erilaisissa töissä ja toisen homman voi oppia viikossa kun toisen opettelu vielä useammana kuukauden.

Minä en voi sanoa oppineeni erästä (ihan oman alankaan) hommaa 4 kuukauden aikana, koska ei ollut minkäänlaista perehdytystä. Työ oli tosi vaativa ja yritin kovasti imeä joka tuutista mallia ja oppia, mutta ei niin ei. Ja vieläpä piti hoitaa ihmisten tärkeitä asioita.

Sitä seuraavassa työssä oltiin enemmän tekemisissä ihmisten asioitten ja papereiden kanssa ja siellä annettiin heti 1-2kk perehdytys eikä odotettukaan aloittavalta mitään ihmeellisyyksiä. Ensin oli hommia jotka oppi parissa päivässä, sitten opeteltiin lisää ja taas vähän lisää.

Sulla taitaa olla meneillään hieman ympäripyöreä perehdytys? Jotkut eivät osaa asettua aloittavan nahkoihin vaan opettavat hommaa omasta näkökulmastaan. Jos kuukauden päästä sulla on edelleen yhtä urpo tunne olla uudessa paikassa niin silloin voit alkaa miettiä luovuttamista. Hommien hahmottaminen ja kokonaisuuden rakentumisen sun päässä vie aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotta olen työelämässä ollut ja joka päivää opin uutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi