Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Yksin elävällä lapsettomalla tuloraja on 1 229 euroa kuukaudessa

Vierailija
11.07.2019 |

Köyhyys raja. Olen siis köyhä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomattoman typerää tuijottaa pelkkiä tuloja kun menot vaihtelevat kuin yö ja päivä,kallis vuokra vai velaton talo jne.

Vierailija
2/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ jää puhtaana käteen, niin et elä alle köyhyysrajan. Kuten number 1 sanoi.

Sinccis

Jollakin voi vaikka mies maksaa kaikki kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä myös.

Vierailija
4/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vielä vähän nukkua ;) Yksinelävällä. Mutta joo tosiaan elämäntilanne vaikuttaa .. ;)

Sinccis

Vierailija
5/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tutkimuksissa on se ongelma että rikkaat vaihtuu ja köyhät vaihtuu mutta sitä ei koskaan kerrota, tulee tunne että köyhät on samoja erkkipettereitä aina ja iän kaikkisesti.

Eli vääristelee ja on provosoiva tutkimus taas kerran.

Vierailija
6/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On uskomattoman typerää tuijottaa pelkkiä tuloja kun menot vaihtelevat kuin yö ja päivä,kallis vuokra vai velaton talo jne.

Kallis vuokra ja velaton talo on seurausta aiemmin tehdyistä valinnoista. Ja niitä valintojaan voi tarpeen tai tulojen mukaan korjata elämänsä varrella. Et ole köyhä jos tienaat 3000 netto ja maksat 2500 vuokraa asunnostasi, ainoastaan tyhmä.

Vierailija
7/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä tutkimuksissa on se ongelma että rikkaat vaihtuu ja köyhät vaihtuu mutta sitä ei koskaan kerrota, tulee tunne että köyhät on samoja erkkipettereitä aina ja iän kaikkisesti.

"Köyhät vaihtuu", ehkä opiskelijat pääsevät pois köyhyydestä, mutta muuten se on varsin pysyvä olotila. Ja köyhyys periytyy.

Vierailija
8/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Köyhät vaihtuu", ehkä opiskelijat pääsevät pois köyhyydestä, mutta muuten se on varsin pysyvä olotila. Ja köyhyys periytyy.

Aivan! Koko 50-vuotiaasta elämästäni olen ollut rikas ehkä 8-10 vuotta, muutoin köyhä, ja taaskin köyhä.

Vierailija
9/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin noilla tuloilla kuin rikas. Saan nimittäin asua asunnossani täysin ilmaiseksi.

Vierailija
10/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen köyhä, vaikka olen tehnyt töitä nelkyt vuotta, silti eläke jää tuon alle. Sairauskulut monta sataa kuukaudessa, ja koko ajan lääkemäärä kasvaa. Perunoita ja porkkanoita ja kaurapuuroa syön.

Vierailija
11/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen köyhä, vaikka olen tehnyt töitä nelkyt vuotta, silti eläke jää tuon alle. Sairauskulut monta sataa kuukaudessa, ja koko ajan lääkemäärä kasvaa. Perunoita ja porkkanoita ja kaurapuuroa syön.

Kuulostaa epäuskottavalta.

Vierailija
12/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on takuuelkkeellä, niin saako sen €50 1.1.2020?

Vierailija
13/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asuvat työttömät monet ylittää tuon summan, kun yhteen lasketaan työttömyystuki, asumistuki ja toimeentulotuki. Vuokrat niin korkeita. Nämä toimeentulotuella elävät eivät siis ole köyhiä, koska tulot ylittyy? Menoilla ei väliä?

Vierailija
14/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruhtinaan tulot, mutta valitettavasti Suuriruhtinaan menot

Vierailija
15/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä asuvat työttömät monet ylittää tuon summan, kun yhteen lasketaan työttömyystuki, asumistuki ja toimeentulotuki. Vuokrat niin korkeita. Nämä toimeentulotuella elävät eivät siis ole köyhiä, koska tulot ylittyy? Menoilla ei väliä?

En katsonut tuota linkkiä, mutta yleensähän Helsingissä asuville on laskettu noin 200-300 euroa enemmän kuluiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme