Aikuinen mies sekaisin.
Tämä on kovin hämmentävää..
Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.
Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.
Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.
Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,
Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...
Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.
En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.
Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!
Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...
Kommentit (354)
Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.
No olisiko kannattanut ajatella sitä alapäätään vähän aiemmin? Koska normaaleihin parisuhteisiin seksi kuuluu olennaisena osana.
Vierailija kirjoitti:
Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.
Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.
Silloin kun kokee olevansa sekaisin, kannattaa kokeilla kylmää suihkua tai terapiaa.
Kuvittele itsesi kimppuun yli 60 v. nainen, kohottaisiko itsetuntoa vai hakisitko lähestymiskieltoa :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä huomionosoituksista tässä tapauksessa?
Itse tapasin juuri suunnilleen ikäisesi miehen ja ajauduimme samaan sänkyyn. Oli hauskaa mutta nyt tulee jatkuvasti viestejä ja on takertunut sekä jatkuvasti varmistamassa että homma jatkuu. En tiedä, onko vaarallista jatkaa mutta toisaalta juuri nyt tahdo elämältä muuta kuin huolettomuutta. Jospa hän ei nyt liikaa odottaisi...
Olen aloituksesi ikäinen nainen.
Silloin tällöin hengailu on hauskaa ajanvietettä mutta kaikki muu on täysin epärealistista.
Sinuna en ryhtyisi mihinkään missään vaiheessa. Tulee vain sekaannuksia ja ahdistusta, kyllä tuo tunteesi menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus
Kiitos kannustuksesta...
Tämä ei ole mitenkään helppoa, jos lääkäri pystyi kirjottamaan tähän reseptilääkkeen, niin minulla olisi kuuri jo meossa. Eihän minulle voi tälläista tapahtua?
Aivan älytöntä mitä omassa pikku kuvitelmissa rakentelen:)
Kohta olen valmis menemään tekemään hölmöyksiä, tuleepahan kunnolla pataan, jos vaikka oppis jotain ja loppuis tämä älyttömyys.
Can’t Get You Out of My Head..
ap
Hullua tuhota liitto tuon takia. Tietysti aikuinen nainenhan tuo jo on, ei mikään tyttönen enään. Ei siinä mitään. Jätä silti väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""
Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta...
Tämä ei ole mitenkään helppoa, jos lääkäri pystyi kirjottamaan tähän reseptilääkkeen, niin minulla olisi kuuri jo meossa. Eihän minulle voi tälläista tapahtua?Aivan älytöntä mitä omassa pikku kuvitelmissa rakentelen:)
Kohta olen valmis menemään tekemään hölmöyksiä, tuleepahan kunnolla pataan, jos vaikka oppis jotain ja loppuis tämä älyttömyys.
Can’t Get You Out of My Head..
ap
Lähemmäs 50 v. joka kuulostaa teiniltä... eikä ymmärrä olevansa jo keski-ikäinen...
En ymmärrä teitä, jotka olette selibaatissa kuukausia ja jopa vuosia avioliitossa. Olen yli 70 ja naimisissa lähes 50 vuotta. Seksi kuuluu suhteeseemme noin 3-5 päivän välein ja näin on jatkunut koko avioliittomme ajan. Ei seksin tarvitse olla eikä se voikkaan olla intohimoista, mutta se on välttämätönsä kohtuullisen suhteen säilyttämiseksi. Mielestäni se on ihan järjellistä toimintaa suhteen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""
Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.
Entä silloin 25 vuotta sitten, kun aloituksen nainen on syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus
"Jutustelin jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen". Siinäkö on se huomionosoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus
"Jutustelin jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen". Siinäkö on se huomionosoitus?
ap:han ihan suoraan kysyy että pitäisikö hänen kertoa ihastuksestaan naiselle. Ja on niin ihastunut että ilmeisesti haluaisi vaikka vaan katsoa tätä naistan silmiin jossain esson baarissa.
Kyllä ihminen voi rakastua mielessään. Minäkin koen olevani "rakastunut" erääseen naiseen ja näin on jatkunut jo noin 10 vuotta. Ei ole ollut minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan eikä ole. Jos tulisi tilanne, että minulla olisi lupa ja oikeus ottaa häneen yhteyttä, niin tekisin sen. Näissä olosuhteissa minulla ei kuitenkaan ole oikeutta pyrkiä edes läheiseen suhteeseen häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus
Lue aloitus kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä silloin 25 vuotta sitten, kun aloituksen nainen on syntynyt?
No joo totta oli silloin. Nykyään ei.
HEI HERÄTYS SE ON vain SEKSINHIMOA JA SE SUN TÄYTYY HYVÄKSYÄ.....Kumpi painaa ns.vaaalla enemmin huoltotytsä vai pitkä ihmissuhde joka seksinkin osalta varmasti vielä korjattavissa on......jos tahtoa riittää ja puhu vaimollesi .....tee hänelle jotain mitä et ole ennen tehnyt kyllä se seksikin taas palaa kuvioihin......noita selipaatti vaiheita kuuluu varmasti jokaiseen pitkään suhteeseen......JA MITÄ JOS SE HUOLTOTYTTÖ olisikin täysi fiasko......eli saa niitä fantasioita olla .......Ne kuuluu elämään.PISTE.