Anoppi tunkeutui mökillemme
vihaan sitä.
Kommentit (31)
Kaksi parasta anoppi tyyppiä on ettei ole ollenkaan tai mullan alla, ainakin suomessa ja vauva palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko baretti päässä ja maastopuku päällä?
Mikä lie hellehattupelle. ap.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi parasta anoppi tyyppiä on ettei ole ollenkaan tai mullan alla, ainakin suomessa ja vauva palstalla.
Valitettavasti joidenkin anoppi on oikeesti ihana, niinku mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti joidenkin anoppi on oikeesti ihana, niinku mun.
Kateeks käy. ap.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille et lähtee kotiin. Et taida uskaltaa...
Niinpä. Jospa uskaltaisinkin. Lapsetkin kärsii, koska hän ei ole "mummotyyppiä" ollenkaan. ap.
Lähde itse. Älä selitä mitään. Ota vain lapset ja lähde kotiin. Anna miehen miettiä, missä mennään ja miten tästä eteenpäin.
Me olemme aika usein yhdessä mökillä: minä, mieheni, lapset ja anoppi. Meillä on oikein mukavaa keskenämme.
Ehkä salaisuus on siinä, että syömme joka aamu kunnon aamiaisen. Minä syön graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta laittaa siihen palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria. Anoppini pilkkoo puuroonsa mansikoita. Lapsilla ei ole vielä vakiintuneita tapoja, he syövät puuronsa milloin mitenkin.
Maittavan ja ravitsevan aamiaisen jälkeen on energinen olo ja hyvä mieli pitkälle iltapäivään ja yhdessäolo sujuu kuin tanssi !
Nykysuomalaiselle yhteisöllisyys ja yhteys sukuun on jotain kammottavaa.
Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:
Me olemme aika usein yhdessä mökillä: minä, mieheni, lapset ja anoppi. Meillä on oikein mukavaa keskenämme.
Ehkä salaisuus on siinä, että syömme joka aamu kunnon aamiaisen. Minä syön graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta laittaa siihen palan voita ja ripottelee päälle ruokosokeria. Anoppini pilkkoo puuroonsa mansikoita. Lapsilla ei ole vielä vakiintuneita tapoja, he syövät puuronsa milloin mitenkin.
Maittavan ja ravitsevan aamiaisen jälkeen on energinen olo ja hyvä mieli pitkälle iltapäivään ja yhdessäolo sujuu kuin tanssi !
Voi pientä.
Vierailija kirjoitti:
Lähde itse. Älä selitä mitään. Ota vain lapset ja lähde kotiin. Anna miehen miettiä, missä mennään ja miten tästä eteenpäin.
Näin!
Eli ap;n pitää tarjota anopille puuroa.... Ja anoppi muuttuu kuin toiseksi ihmiseksi, simsalabim.
Miesnäkökulmaa, avokkini ja äitinsä kuvittelevat olevansa yksi ja sama henkilö, roikkuvat kiinni toisissaan kaikkialla, hermo menee...
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulmaa, avokkini ja äitinsä kuvittelevat olevansa yksi ja sama henkilö, roikkuvat kiinni toisissaan kaikkialla, hermo menee...
Olet siis kahden naisen loukussa? Tiedän tällaisia naisia, et mahdu kauaa joukkoon ja tuskin haluatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kahden naisen loukussa? Tiedän tällaisia naisia, et mahdu kauaa joukkoon ja tuskin haluatkaan.
Jotkut "nuorekkaat" äidit kuvittelee olevansa tyttäriensä parhaita kavereita.
Pilaten näin tyttärensä ihmissuhteet!
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt teidän mökille päätti yhtäkkiä tulla?
Se tekee mitä se haluaa. Mutta me lähdetään lasten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Nykysuomalaiselle yhteisöllisyys ja yhteys sukuun on jotain kammottavaa.
Valitettavasti moneen sukuun mahtuu myös persoonallisuushäiriöisiä ja muita mukavuuksia. Kyllä se vähän yhteisöllisyyttä syö.
Oliko baretti päässä ja maastopuku päällä?