Emme toistaiseksi pysty perinteiseen yhdyntään joten olen ottanut mieheltä suihin. Hän kokee seksin sen myötä nykyään hankalaksi.
Olen raskaana (laskettuaika on lokakuussa) ja kasvaneen mahan ja liitoskipujen takia perinteinen yhdyntä (hän päällä tai minä päällä) on hankalaa ja vähän sattuu, mutta sormetus on vielä ok:ta. Olen jo ennen raskautta ottanut mieheltäni suihin ja se on yleensä ollut osa esileikkiä.
Nyt raskauden takia olen siis keskittynyt suihinottoon ja hän on samalla vähän räplännyt minua. Näin on menty pari viikkoa muutaman kerran viikossa. Tänään mies avautui että hän kokee seksimme hankalaksi. Kaipaan minäkin perinteistä yhdyntää mutta miehen seksimäärä/tulemiset ei ole vähentyneet suuleikin myötä, mulla on ehkä vähän itsellä seksin laatu kärsinyt kun ei pysty joka asennossa olemaan. Silti kuitenkin nautin siitä mitä teemme ja olen tyytyväinen ettei tarvitse olla raskauden takia ilman.
Olenko tässä väärässä kun minusta tämä on tähän (toivottavasti) väliaikaiseen tilanteeseen nähden että meillä on edes jotain seksiä?
Kommentit (18)
Olet aivan ihana puoliso kun ylläpidät seksielämää vaikka normi yhdyntä ei tällä hetkellä onnistukaan. Miehelläsi ei pitäisi olla mitään valittamista, päinvastoin.
En ainakaan itse jaksaisi kauaa pelkkää suuseksiä, vaan tulisi pian pakottava tarve myös yhdyntään joten ymmärrän miestäsi.
Kyllä ihmisellä on tarve ensisijaisesti yhtyä.
Meillä oli vaimon raskauksien aikana ahkerassa käytössä kaksi asentoa, lusikka ja takaapäin. Raskauden aiheuttama lisäliukkaus antoi molemmille extranautintoa, vieläkin muistelen sitä kiimaa. Toki piti hieman varovammin yhtyä, mutta joka raskaudessa naitiin molempien halusta lähes synnytykseen saakka. Kadehdin kyllä miestäsi hieman, kun itselle jääneet suuhoidolla pussientyhjennykset todella harvinaisiksi koko liiton ajan, toisaalta meillä naidaan kyllä hyvinkin usein edelleen ja harvoin yli 3 päivän taukoja, joten en valittamaan käy ;)
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse jaksaisi kauaa pelkkää suuseksiä, vaan tulisi pian pakottava tarve myös yhdyntään joten ymmärrän miestäsi.
Niin koska miesmiesmiesmies ja vain miehen halut ja tarpeet. Viis naisesta ja vauvasta.
Ymmärtääkön APn mies että synnytyksen jälkeen menee hetki, että paikat on parantuneet ennenkuin voi taas yhdyntää suorittaa? Tästä varmaan kannattais myös keskustella ettei kotona vastasyntyneen kanssa ole myös mököttävä mies, jolle ei kukaan kertonut ettei pääse heti pukille kun sairaalasta kotiudut?
1/4:ltä haluaisin vastauksen, että kuinka se bakteeririski on suurempi vasta loppuvaiheessa? Kyllä se riski on aina sama kun kakkoseen laittaa.
Meillä oli kolme raskautta, joiden aikana + toipumisaikana sain vaimoltani pelkkiä käsihoitoja, koska yhdynnät olivat hänestä epämukavia (ja itse asiassa minustakin). Ei ole mitään valittamista, jos tuollaista ei mies oman lapsen odotuksen aikana ruikuttamatta kestä, niin jo on kumma!
Miehesi vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Jos seksielämänne on hänestä nyt "hankalaa", minkälaiset odotukset hänellä mahtaa olla pikkulapsiajasta? Jos ei halua hankalaa ja rajoittunutta seksielämää, ei kannata laittaa naista paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Jos seksielämänne on hänestä nyt "hankalaa", minkälaiset odotukset hänellä mahtaa olla pikkulapsiajasta? Jos ei halua hankalaa ja rajoittunutta seksielämää, ei kannata laittaa naista paksuksi.
Ai kun huvittaa nämä kommentit, että pikkulapsiaikana ei olisi mahdollisuutta harrastaa seksiä :D
Kyllähän se on omien korvien välissä, jos ei lapsen nukkuessa pysty nautiskelemaan seksistä ja läheisyydestä. Pikkuvauva ei siitä rikki mene jos äippä ja iskä pitää toisiaan hyvänä, vaikka nukkuisi samassa huoneessa (kunhan nyt ei mitään SM seksiä tms harrasteta). Isommat taas nukkuu luonnollisesti omissa huoneissaan ja oven saa kiinni..
Vaikka olisi murkkuikäisiäkin perheessä, voi vanhemmat tehdä omia taikojaan keskenään, kunhan nyt ei tarvii alkaa kovin ääntä pitämään seksin aikana ja pitää huolen siitä että ovi on ja pysyy kiinni.
Kertoisitko mitkä OIKEAT syyt muka rajoittaa seksiä, kun lapset on pieniä? Tekosyitähän toki löytyy, mutta veikkaan, että tähän et pysty antamaan uskottavaa selitystä. Väsymyskin on aika huono selittely, kun kuitenkin suurelle osalle väestöstä seksi antaa virtaa/tyydytystä/rentoutusta.
No jos ukolla ei ota eteen, jos vaimo on synnyttänyt, se on sitten miehen oma klikki ja olkoot hän sitten puutteessa, sääliksi käy nainen joka tässä tilanteessa jää puutteessa kitumaan.
Vierailija
</p>
<p>Kertoisitko mitkä OIKEAT syyt muka rajoittaa seksiä, kun lapset on pieniä.[/quote kirjoitti:Ei aavistustakaan. Kakaroiden hankkiminen kiinnostaa kuin kasa paskaa. Kuitenkin on kiistatonta, että lasten ollessa pieniä pariskunnat harrastavat paljon vähemmän seksiä kuin ennen esikoisen syntymää. Syysuhde on hyvin selvä, kelpuutit sinä syyt oikeiksi syiksi tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
</p>
<p>Kertoisitko mitkä OIKEAT syyt muka rajoittaa seksiä, kun lapset on pieniä.[/quote kirjoitti:Ei aavistustakaan. Kakaroiden hankkiminen kiinnostaa kuin kasa paskaa. Kuitenkin on kiistatonta, että lasten ollessa pieniä pariskunnat harrastavat paljon vähemmän seksiä kuin ennen esikoisen syntymää. Syysuhde on hyvin selvä, kelpuutit sinä syyt oikeiksi syiksi tai et.
Väsymys joka tulee vauvan kanssa valvomisesta.
Kun olet ollut useita kuukausia muutaman tunnin vuorokausi unilla ,
Siinä ei seksi tule ensimmäisenä mieleen
Minä rakastan miestäni haluisin yhdyntää ,
Mutta fyysisesti en pysty,
Laitan käden.patjalle mies työntelee nyrkkini sisään.
Jos olen e n:o ergisempi sanon hänelle että ole selällään minä hoitelen sinut loppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
</p>
Meillä ei seksi ole juurikaan vähentynyt yhdenkään raskauden aikana tai sen jälkeen, ei edes vieläkään vaikka oltu jo 25 vuotta naimisissakin, aina se on yhtä kiehtovaa naiskennella ja antaa toiselle orgasmeja. Ilmeisesti ollaan sitten poikkeuksellisia, jos kerran joku "valtavirta" jättää seksin väliin lapsen synnyttyä ja naisen alakerran palauduttua..
Ehkäpä meillä on vaikuttanut sekin, että miehenä hoidin lapsia tasapuolisesti ja pyrin antamaan naiselleni omaakin aikaa silloin, kun lapset oli pieniä ja en ollut töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei seksi tule ensimmäisenä mieleenMeillä kyllä molemmat hoiti yöheräilyjä tasapuolisesti (esim. nainen hoiti imetyksen ja mä vaippapolitiikan) ja toisaalta esim. töistä tullessani hoidin lapsia niin, että nainen sai omaa aikaa, käyttipä sitä päikkäreihin tai muuhun rentouttavaan. Seksi hoiti illalla molempien rentoutuksen ja yöuni oli hyvinkin levollista, sen aikaa mitä pystyi aina nukkumaan kerrallaan.
No joo, kaikki miehet ei ehkä ole yhtä huomaavaisia kuin mä ja silloin jäävät ihan aiheesta ilman seksiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei seksi tule ensimmäisenä mieleenMeillä kyllä molemmat hoiti yöheräilyjä tasapuolisesti (esim. nainen hoiti imetyksen ja mä vaippapolitiikan) ja toisaalta esim. töistä tullessani hoidin lapsia niin, että nainen sai omaa aikaa, käyttipä sitä päikkäreihin tai muuhun rentouttavaan. Seksi hoiti illalla molempien rentoutuksen ja yöuni oli hyvinkin levollista, sen aikaa mitä pystyi aina nukkumaan kerrallaan.
No joo, kaikki miehet ei ehkä ole yhtä huomaavaisia kuin mä ja silloin jäävät ihan aiheesta ilman seksiä..
yö työ ottaa osansa vauvan hoidossa.
Mulla jos nainen ottaisi aina suihin ja loppuun saakka, en taitaisi sitä yhdyntää kaivata ihan hetkeen. Tekis sen edes joskus ni olisin jo siitä varsin pitkään tyytyväinen. Aloittajan mies ei kyllä taida pöristellä ihan täysillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koska miesmiesmiesmies ja vain miehen halut ja tarpeet. Viis naisesta ja vauvasta.
Ymmärtääkön APn mies että synnytyksen jälkeen menee hetki, että paikat on parantuneet ennenkuin voi taas yhdyntää suorittaa? Tästä varmaan kannattais myös keskustella ettei kotona vastasyntyneen kanssa ole myös mököttävä mies, jolle ei kukaan kertonut ettei pääse heti pukille kun sairaalasta kotiudut?
1/4:ltä haluaisin vastauksen, että kuinka se bakteeririski on suurempi vasta loppuvaiheessa? Kyllä se riski on aina sama kun kakkoseen laittaa.
Käsittääkseni ihan lopussa kohtua suojaava limatulppa irtoaa ja silloin ei enää kannata peppua rassata. Toki tiedän ettei pepusta kannata pimpsaan viedä mitään pesemättä muulloinkaan.
M41
Itse olisin kyllä tyytyväinen, jos puoliso ottaisi loppuun saakka suihin. Tai vielä jos saisin panna suuhun. Olisiko se ratkaisu? Tai tissien väliin pano? Siihenkin voi yhdistää laukeamisen suuhun lisäkiihokkeeksi.
M41
Voisitteko harkita peppuseksiä? Meillä ainakin puolison raskauksien loppuvaiheessa peppuyhdyntä onnistui paremmin kuin pimpsaan, juuri asentojen ja muun hankalan olon vuoksi. Toki ihan lopussa ei peppuun, kun bakteerien leviämisriski on iso. Puoliso tosin halusi oikeastaan ekan kolmanneksen jälkeen
minua lähinnä peppuunsa molempia lapsia odottaessaan.
M41