Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi Jumalauta! Mies sanoi menevänsä iltavuoroon ja nyt näin sen tv:ssä!!!!

Vierailija
26.05.2006 |

Nyt palo päreet lopullisesti! Todellakin olen 100% varma et mies vilahti äskön ruudussa. Ja mulle sano menevänsä iltavuoroon, oli kuulemma joku hätätapaus! (ihmettelin vähä ku oli 2vkoa sitte jo sovittu että nyt on pitkät vapaat, eli pe-ma.)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ollut kauppatorilla, kuulemma päässyt töistä aikaisemmin

(mitä ei koskaan aiemmin ole tapahtunut) puhelimesta oli akku loppunut ja oli halunnu sitte jäädä kattoon esitystä. En tiedä, jaksanko uskoa mut nyt on suihkussa enkä jaksa kysellä siltä sen enempiä kun tulee.

AP

Vierailija
2/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt vieraissa, varma tieto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli saksalaisen himonussijan viikset?

Vierailija
4/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisu takin ja kengät eikä puhunut mitään, meni vaan jääkaapille. Olin työhuoneessa koneella ja huusin " Moi" , ei vastausta. Aattelin etten piruuttaankaan sano sit mitää jos ei voi edes moita sanoa vaan odottelen mitä ite alkaa puheleen. No en tietenkään kestänyt sitä hiljasuutta kauaa koska asia vaivas mua todella. Kysyin sit et missä olit. Vastaus: " Töissä, miten niin?" Mä: " Missäs muualla?" Se: " Niin joo, kävin mä torilla juhlassa kun pääsin aiemmin. Olisin soittanut et lähdetkö mukaan, mut puhelimesta loppu akku.."

Et eipä olis varmaan puhunut ellen olis kyselly. Eikä varmaan sekään koskaan aatellut et bongaisin sen sieltä melkein 100tuhannen ihmisen seasta..

AP

Vierailija
5/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vähän samantapaisia taipumuksia kuin Justiinalla?

Vierailija
6/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakaan mulla ei olis ollut mitään sitä vastaan vaikka olis mennykki! Mut onko pakko keksiä joku työjuttupaskavale!! Herää vaan epäilykset et kenen kans se sinne on menny!

AP

Vierailija
7/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin meillä on menny tosi huonosti viime aikoina.

AP

Vierailija
8/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että aika säkä on hänet tuolla nähdä, ja toki voi olla että ereshdyin, mutta kyllä se vaan niin pahasti näytti mun mieheltä. Takkikin oli sellainen jota ei joka toisella tule vastaan. Todella toivoisin ettei se olis hän.

AP

Vierailija
9/9 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.