Onko minun edes mahdollista saada kaunis vartalo?
Olen kohta 40-vuotias. Ylipainoa on paljon, ja raskausarpia yms. Katselin tuossa Instagramia ja aloin miettiä, että ei varmaan ole edes mahdollista enää varsinaisesti näyttää hyvältä. Ihailin sen bloggaaja-Xenian vartaloa ja aloin oikeasti itkeä. Että näyttäisi tuolta (vartaloltaan), voiko sitä saavuttaa ikinä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Hämää aina nämä ylipainoa 40 kg, ylipainoa 30 kg. Mistä laskien?
No itse oon laskenut sen siitä, että -30kg ja BMI on normaalipainon ylärajaan. Toki se ei yksistään kerro totuutta, koska lihas painaa enemmän ja oonkin käynyt Inbody:ssä, koska meillä on työnpuolesta mahdollisuus käydä ja seurannut muitakin mittareita (mittanauhaa, viskeraalirasvaa, jne jne). Kaikkien ei tietysti tarvitse ihan näin tiukasti vetää ja elämäntapamuutos on pakko tehdä tai tulos ei oo pysyvä. Mulla itsellä nyt vaan syyskuuhun aikaa, kun on ystäväporukan kanssa sovittu, että meillä on "kisat" lomareissulla ja uidaan 1,5km, pyöräillään 20km ja sitten vielä juostaan 10km.
Kaikkien vartalosta ei tule kaunista vaikka tekisi mitä, mutta yleensä joku osa-alue voi olla kaunis.
Se, onko sinulla mahdollisuus kauniiseen vartaloon, riippuu aika pitkälle geeneistä. Jos sukusi hoikat naiset ovat kaunisvartaloisia, on sinullakin hyvät mahdollisuudet saada kaunis vartalo.
-no en sanois noin... Ehkä jos sun mielestä on joku 1 tyyppi, joka on kaunis, niin ehkä sitten. Mutta esim mun mielestä on monen tyyppisiä kauniita, eri tavalla kauniita, etten ees voi mainita erikseen mitään "kaunisvartaloa" kun niitä on NIIN PALJON ERILAISIA. :DD ja treenillä saa muokattua kenen tahansa kropan uuteen uskoon.... joten ei oo geeneistä niinkään kii.