Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia tuulimunaraskaudesta?

Vierailija
10.07.2019 |

Tai voiko vielä löytyä sikiö? Ultrassa näkyi vain sikiöpussi. Viikkoja pitäis olla 9-10.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vuoto noin viikolla 9 ja löytyi tyhjä sikiöpussi. Kaavinta ja kotiin surkuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vuosia sitten tuulimunaraskaus. Varhaisultrassa rv 7 näkyi vain se mikälie pussi, ei sikiötä. Tuosta parin viikon päähän sain ajan kättärin polille tarkistukseen, jossa ei edelleenkään näkynyt mitään ->tyhjennys/kaavinta. Mutta tuosta parin kk:n päästä plussasin uudestaan! Tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla n. 9-10 viikoilla ei näkynyt sykettä neuvolan ultrassa (ei ollut kovin tarkka tuohon aikaan). 2 viikon kuluttua uusintatarkastus, ja ei edelleenkään sykettä. Sain lähetteen naistentautien polille, jossa ultrattiin tarkemmalla laitteella, ja sikiöä ei näkynyt. Sain valita joko kaavinnan tai lääkkeellisen tyhjennyksen. Valitsin kaavinnan.

Rankka kokemus oli, mutta siitä on jo niin kauan, että olen päässyt siitä yli.

Vierailija
5/8 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi vuoto n. viikolla 9, ultrassa näkyi tyhjä pussi. Yritin ensin saada tyhjentymään itsestään, sitten lääkkeillä, mutta lopulta jouduin nukutettuna kaavintaan. Lääkärit sanoivat, että seuraava raskaus todennäköisesti onnistuu, mutta emme enää yrittäneet. Meillä oli jo lapsia ja tuo oli aika pitkäkestoinen ja rankka kokemus. Jos ei olisi ollut lapsia entuudestaan, olisimme varmasti yrittäneet vielä.

Vierailija
6/8 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! 💖

Ap

Vierailija
7/8 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tk lääkärin 8 raskausviikolla julistama tuulimuna oli viikon päästä vaatimassani uusinta ultrassa sikiö jolla sydänsykki. Nyt mun tuulimuna on 9v. Voimia sinulle!

Vierailija
8/8 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tk lääkärin 8 raskausviikolla julistama tuulimuna oli viikon päästä vaatimassani uusinta ultrassa sikiö jolla sydänsykki. Nyt mun tuulimuna on 9v. Voimia sinulle!

Oi, ihanaa! 💖 Tämä antoi edes vähän toivoa. Odottelen aikaa keskussairaalaan. Toivottavasti käy yhtä hyvin. 💖 Tosin en elättele liikoja toiveita, etten sitten pety vielä pahemmin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän