Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiitollinen kaikille vanhemmille naisille, te olette ihania

Vierailija
10.07.2019 |

Te olette oikeasti todella kivoja. Olen itse 25v mies ja ainoat seksikokemukseni (2kpl) ovat olleet 40v+ naisten kanssa. Baareissakin ainoat tuntemattomat naiset joille olen jutellut ovat olleet neli-viiskymppisiä. Kiva, että nuoremmankin miehen seura kelpaa. Omat kohtaamiseni vanhempien naisten kanssa ovat tuoneet helpotusta pahimpaan yksinäisyyteen. Nuoremmat naiset tuntuvat jotenkin niin paljon vaikeammin lähestyttäviltä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä olis hurjasti, sen kyllä huomaa ;)

Vierailija
2/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alentuva sävy sulla. No, vanhemmat naiset ottaa nämä seikkailuina, sulle se on työkokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta näppejäsi.

Vierailija
4/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni vanhemmaksi naiseksi. Olen yhtä epävarma itsestäni kuin 20 v sitten enkä osaa puhua miehille. Ap on luultavasti miljoona kertaa kypsempi kuin minä. Että ole hyvä vaan.

Vierailija
5/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne itseäni vanhemmaksi naiseksi. Olen yhtä epävarma itsestäni kuin 20 v sitten enkä osaa puhua miehille. Ap on luultavasti miljoona kertaa kypsempi kuin minä. Että ole hyvä vaan.

No joo, ehkä aloitus oli hieman liioitteleva. Omat kokemukseni itseäni vanhempien naisten kanssa ovat kuitenkin olleet positiivisia

Vierailija
6/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää ottaa alentuvana?

En oo ihan ap:n vanhempi vaan "vasta" 35, mut nykyään nuoret ja vanhat lähestyy. Luulen et just siksi, että oon nykyään kykenevä ottaan positiivisen vastaan ja toisaalta ystävällisesti kiittämään, jos ja kun ei ollut mun kuppi teetä.

Tsemppiä ap, hyvin se menee :).

Vierailija
7/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, ehkä aloitus oli hieman liioitteleva. Omat kokemukseni itseäni vanhempien naisten kanssa ovat kuitenkin olleet positiivisia

Kyllä minustakin toki olisi kivaa jos joku vanhempi mies tai nainen opettaisi minulle (ei seksuaalisesti) miten eletään, ongelmana se että nämä vanhemmat ovatkin ikäisiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan