Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä mieheni logiikkaa

Vierailija
10.07.2019 |

En saisi yksin käydä esim terassilla vaikka hän on nähnyt että kun menen baariin, niin rumuuteni ja läskiyteni, ikäni takia yksikään mies ei ole minusta kiinnostunut. Miksi siis tämä asia on hänelle hankala?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti? Oletko varma että olet todellisuudessa niin "ruma" kuin itse sanot? Jos pelkääkin sitä, että sinä kiinnostut muista enemmän kuin sitä että joku sinusta? Siis itse jos ajattelen, ei mua kamalasti haittaisi jos joku mun miehestäni kiinnostuisi, kunhan minun mieheni ei muista eikä lähde mukaan muiden juttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti? Oletko varma että olet todellisuudessa niin "ruma" kuin itse sanot? Jos pelkääkin sitä, että sinä kiinnostut muista enemmän kuin sitä että joku sinusta? Siis itse jos ajattelen, ei mua kamalasti haittaisi jos joku mun miehestäni kiinnostuisi, kunhan minun mieheni ei muista eikä lähde mukaan muiden juttuihin.

Olen täysin varma rumuudestani. Luulisi mieheni yli 10v kokemuksella tietävän etten muiden miesten juttuihin lähde ja baareissa ainoa joka saattaa jotain yrittäö, on joku 70v känninen ukko.

Vierailija
4/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kus'ipää. Siinäpä tähän kysymykseen yksinkertainen vastaus.

Vierailija
5/5 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sinua ajattele, vaan itseään.

Olette erillisiä ihmisiä.

Ehkä tuo ankeuttaja-lannistaja pelkää että löydät jonkun joka näkee hyvyytesi ja kannustaa sinua.