Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gigantti ei julkaise negatiivisia tuotearvioita sivuillaan

Vierailija
10.07.2019 |

En ymmärrä miksi edes on sitten tämmöinen mahdollisuus antaa palautetta jos kaikki palaute pitää olla hyvää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään saa asioista keskustella.

Vierailija
2/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina ihmetellyt miksi tuotteiden arvosteluja ei näy juuri ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on tätä nykymaailmaa. kaikki tuotteet ovat 4-5 tähtiä.. jos jotain tuotevertailuja googlaa niin mahdollisimman paljon vältetään sanomasta mitään kovin huonoa mistään.. kaikki kännykätkin nykyisin ovat yksi parhaimmista kännyköistä hinta laatu suhteeltaan tällä hetkellä tms.

Vierailija
4/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna huonoa palautetta Gigantille. Joudut pääkonttorin henkilökunnan vainon kohteeksi. Saat osaksesi epäasillista kielenkäyttöä kun "et mistään mitään ymmärrä".

Vierailija
5/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Gigantista sysipaskan kahvinvalmistuslaitteen, uuden version vanhasta hyväksi havaitusta ja vuosia käyttämästäni laitteesta.

Laitteen puhdistaminen oli hankalaa ja sillä valmistettu kahvi liian kylmää.

Lähetin negatiivisen arvostelun gigantin sivuille mutta eivät koskaan julkaisseet sitä.

Vierailija
6/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä oma, kriittinen arviointini meni aikanaan läpi ja silloin ainakin ihan näkyi sivuillakin. En tiedä, onko siellä enää, kun aikaa on jo vuosia. Mutta ihan kävin antamassa 2 tähteä ja kerroin, että mikroaaltouuni on tehoton ja sisätilaltaan pieni, mutta periaatteessa toimiva ja mahtuu pieneen tilaan, eikä toki siihen hintaan huippumikroa voi odottakaan. Ja kyllä siellä mielestäni on aina niitä 1-2 tähden arvioitakin näkynyt sekä toisinaan myös krittiisiä, sanallisia palautteita. Olisiko tässäkin tapauksessa kyse siitä, miten kirjoittaa, eikä siitä, mitä kirjoittaa. Se, mikä sinusta on asiallista, negatiivista palautetta, on ehkä jonkun muun mielestä kaikkea muuta kuin asiallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko vain "sysipaska" vai avasitko miksi on sysipaska? Tietysti neutraaliin sävyyn ilman kirosanoja.

Vierailija
8/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät samaa moderointisapluunaa kuin täälläkin.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun kirjoittamat negatiivisetkin arvostelut on kyllä julkaistu.

Kannattaa toki välttää kirosanoja ja muita alatyylisiä ilmaisuja. Ne varmasti johtavatkin hylkyyn.

Vierailija
10/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa mitään palautetta vaan kova kovaa vastaan, jos tuote ei vastaa sitä mitä sovittiin. Hakekoot romunsa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata antaa mitään palautetta vaan kova kovaa vastaan, jos tuote ei vastaa sitä mitä sovittiin. Hakekoot romunsa pois.

Tuota eikös Gigantissa ole ainakin 30 päivän (tai jopa pidempi) palautusoikeus eikä tarvitse mitään selitellä kun palauttaa?

Vierailija
12/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisevat vain asiaaliset kommentit, myös negatiiviset. Ei tyyliin "v.ttu, mitä paskaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että täällä on monopoli Gigantilla ja Powerilla, joilla sama omistaja. Ei ole paljon vaihtoehtoja mistä ostaa.

Vierailija
14/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että täällä on monopoli Gigantilla ja Powerilla, joilla sama omistaja. Ei ole paljon vaihtoehtoja mistä ostaa.

Ootko sellaisista kuullu ku Verkkokauppa.com?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuotteilla on melkein 5 tähteä. Sitten kun menet tällaista tuotetta ostamaan, myyjä alkaa jankkaamaan, kuinka huono tuote on ja että siitä on tullut pelkkiä valituksia. Ja alkaa tuputtamaan 3 kertaa kalliimpaa tuotetta tilalle.

Koko kauppaketju perustuu todella kieroon myyntitekniikkaan. Suosittelen välttämään.

Vierailija
16/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos arvostelu on täyttä haukkumista, niin eihän sitä julkaista. Mutta jos arvostelussa mainitaan hyviä ja huonoja puolia suht tasaisesti, niin saatetaan jopa julkaista. Ei kai kukaan halua että haukkuarvostelut laskisi tuotteiden myyntiä.

Vierailija
17/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun kirjoittamat negatiivisetkin arvostelut on kyllä julkaistu.

Kannattaa toki välttää kirosanoja ja muita alatyylisiä ilmaisuja. Ne varmasti johtavatkin hylkyyn.

Tuosta  voi olla perää. Jos arvostelu täynnä vain v:n sitä ja v:n tätä kuten jotkut sivistymättämät ihmiset tuntuvat puhevan, niin ei tarvitse ihmetellä miksi palautetta ei julkaista.

Vierailija
18/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ne räätälöivät arvosteluiden julkaisuja tuotteen mukaan. Halvat sisäänhoukutustuotteet saavat aina 5 tähteä, vaikka myyjien mukaan ne ovat sysipaskoja, eikä niitä kannata ostaa.

Vierailija
19/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että täällä on monopoli Gigantilla ja Powerilla, joilla sama omistaja. Ei ole paljon vaihtoehtoja mistä ostaa.

Ootko sellaisista kuullu ku Verkkokauppa.com?

Ei ole kilpailukykyiset hinnat.

Vierailija
20/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että täällä on monopoli Gigantilla ja Powerilla, joilla sama omistaja. Ei ole paljon vaihtoehtoja mistä ostaa.

Onko sama omistaja