Treffi-ilta! Vinkkejä menuuni? + juomapuoli
Eli neljännet treffit tiedossa viikonloppuna ja mies tulossa luokseni. Todella hankala päättää ruoista, mutta nyt olen päätynyt seuraaviin:
Alkupalana kylmä kurkkukeitto (itse tehty)
Pääruokana raikas pierusalaatti (tonnikalasalaatti, mutta salaatti voi hieman pieruttaa :D siksi tuollainen nimi, mutta on todella hyvää)
Jälkiruoaksi ajattelin tehdä banaaniveneen, mies itse kertonut syövänsä sitä lastensa kanssa, joten ajattelin ettei se menisi pieleen.
Juomista en osaa yhtään sanoa, alkoholiton ilta vai ei? Ja mitkä juomat edes sopisi tähän menuun? Muitakin vinkkejä saa antaa iltaan :)
Kommentit (10)
Kurkkukeittoa ja salaattia? Ja vielä salaattia joka pierettää :D tätä menoa ei tule 5 treffejä.
Pääruuaksi kunnon härän sisäfilepihvi, niin mies on sun!
Mitä helvettiä :’D kurkkukeitto, pierusalaatti ja vielä banaanivene kruunaamaan koko komeus? Nyt oli kyllä päivän paras. Kiitos tahattomasta nauruntyrskähdyksestä.
Mä laittasin alkupalaks sinisimpukoita valkoviinikastikkeella. Pääruuaks kans varmaan sisäfilepihvi ja parsaa. Ehkä lisukkeeksi joku salaatti. Jälkiruuaksi jotain kevyttä. Vaikka hedelmiä ja sulatettua suklaata.
Pääruokana RAIKAS pierusalaatti XDXD repesin ääneen, näissä pippaloissa haluisin olla kärpäsenä katossa.
Raikas pierusalaatti :'DD apua
Tsemppiä iltaan!
Kuiva valkoviini, myös olutta tarjolle. Ja jos mies jää yöksi, niin pientä yöpalaa + aamiaista, koska tarjoilusi on aika kevyt.