Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi haastateltu selkäni takana,sosiaalista..

Pettynyt
10.07.2019 |

Onko ihan laillista?lapsi on isällään ja loman oli minulla.Tehtiin ls ilmoitus joka oli tosi raju mutta todettiin samalla hetkellä kotonani turhaksi. Toinen työntekijä soittanut lapselle ja isälle.haastateltu äidin luona oloa.Minulle ei puhuttu mitään ennenkuin selvitin ilmoituksen sossusta.lapsi 10v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syytä oli ls-ilmoitukseen? Onko kotona levotonta?

Lastensuojelu ei turhaan käytä arvokasta aikaansa haastatteluihin, ellei siihen ole syytä. Hyvin harvoin kysymys on ilkityöstä/väärästä ilmoituksesta, mikä sekinkuitenkin pitää selvittää.

Vierailija
2/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta kuultu niin, että uskaltaa puhua ilman että aiheuttaa pahaa mieltä äidille. Lapsen parhaaksi ja jos kotona kaikki ok niin miksi edes mietit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolleen ne just toimii. Mun lapsen on tentannut aikoinaan koulun terkka koulun terveystarkastuksessa (!), kun erosin. Nykyisin se terkka on koulukuraattori. Sossuilla on verkostonsa ja hyväsiskorinkinsä. Ja vaikka olis laitonta, ne saa korkeintaan Avista huomautuksen.

En tiedä, auttaisiko rikosilmoitus...

Vierailija
4/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasta kuultu niin, että uskaltaa puhua ilman että aiheuttaa pahaa mieltä äidille. Lapsen parhaaksi ja jos kotona kaikki ok niin miksi edes mietit.

Silloinhan toi just eniten ottaa pähän, kun on ollut aiheettomat Gestapo-kuulustelut syyttä suotta. Jos olis aiheelliset, saisi apua. Nyt saa vaan piinaa ja kiusantekoa.

Ei Ap

Vierailija
5/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus isästä. Kunnianloukkaus ja kyttääminen.

Vierailija
6/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois varmaan vilja eerikakin elossa, jos olisi haastateltu ilman isää.

Vierailija
7/7 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi haastateltu kotikäynnin jälkeen,eri kunnissa asutaan.Oman kunnan työntekijä ilmoittanut ei syytä huoleen...silti lapsi sotkettu.

Turha ilmoitus sairaan ihmisen toimesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi