Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö ketään muuta Lordin esiintyminen??

Vierailija
26.05.2006 |

Siis nuo kirkon kellojen soittaminen ja siteraattinkoon siinä enkuks raamattua?? Lordin musiikista oon kyllä tykänny mutta tuo menee vähän yli...ja uskossa siis olen..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täällä ylistetään Lordi maasta taivaaseen ja sitten kun nähdään niiden show, niin heti ollaan kääntämässä takkia. Seisoisitte nyt sen takana, mitä niiiiin kovasti puolustittekin. Kuinka moni olisi muka lähtenyt johonkin Tomi Metsäkedon kansanjuhlaan katsomaan ilmeetöntä esitystä? Voi haloo nyt taas.

Eikä Lordi todellakaan ole ainoa bändi, jolla olisi ihan erityinen lavashow. Miksette nyt tule tänne jeesustelemaan muistakin bändeistä? Esimerkiksi se Happoradion jäsen hajotti kitaran. Siitäkö nuorisolle esimerkkiä?

On se kumma, kun aikuiset ihmiset eivät osaa erottaa, mikä on show' ta ja mikä totta. Varmaan uskotte kaiken, minkä näette elokuvissakin. Sitten ihmettelette silmät lautasenkokoisina, että eikö toi näyttelijä ookaan kuollut, kun se siinä elokuvassakin kuoli. Äly hoi, älä jätä!

Edelleenkin: Mitäs tilasitte.

Vierailija
2/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat todella panostaneet esitykseen. Se on sellaista vanhaa kunnon rokkia, mistä tulee hyvä mieli:)

Tietysti nyt alkaa muuten vain kyllästyttämään, kun koko viikko on ollut pelkästään yhtä Lordia. Nyt uutiset voisivat jo vähän vaihtuakin.

Mr. Lordi itse on sanonut, että niiden mörköasujen takana ei ole mitään muuta kuin, että hän haluaa olla ikuinen pikkupoika. Hän on niin lapsenmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tule niistä tykkäämään.

Vierailija
4/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Herätkää pahvit. Toi on sitä hard rockia...

Vierailija
5/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

He ovat todella panostaneet esitykseen. Se on sellaista vanhaa kunnon rokkia, mistä tulee hyvä mieli:)

Tietysti nyt alkaa muuten vain kyllästyttämään, kun koko viikko on ollut pelkästään yhtä Lordia. Nyt uutiset voisivat jo vähän vaihtuakin.

Mr. Lordi itse on sanonut, että niiden mörköasujen takana ei ole mitään muuta kuin, että hän haluaa olla ikuinen pikkupoika. Hän on niin lapsenmielinen.

Vierailija
6/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaista on Hard Rock, jos ei kestä kattoa, niin sieltä tulee tulisuudelmaa ym humppaohjelmia, niissä ei ainakaan ole uskovaisellekkaan mitään pahaa, ellei nyt naimattomia pareja, jotka siellä tanssivat katsota huorintekijöiksi.

Vierailija
7/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pienet lapset katsoo tollasta!

Vierailija
8/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

et pienet lapset katsoo tollasta!

Vierailija
9/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki sellasten aikuisten pitää oikeuttaa tekonsa selittelemällä tota skeidaa!

Vierailija
10/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selittelyjä sun muuta siinä tarvitaan, jos aikuiset ihiset tykkäävät Lordista? Pahoittelen, mutta kaikki eivät huullaannut Sillanpään keinuvista lanteista , eikä Eino Grönin jylisevästä äänestä.

Vierailija:

mutta toki sellasten aikuisten pitää oikeuttaa tekonsa selittelemällä tota skeidaa!

Vierailija
11/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä " juhlasta" katsoin puolitoista biisiä ja se riitti mulle. Ihan rauhassa musta saa ajatella, että olen tiukkapipoinen niuhottaja, mut oikeesti, Lordi is not for me.

Vierailija
12/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARKOTIN ETTÄ SELLASTEN AIKUISTEN JOTKA ANTAVAT OIENTEN LASTENSA KUUNNELLA MOISTA PITÄÄKIN SELITTÄÄ ETTÄ LAPSET YMMÄRTÄVÄT ETTÄ ON TEATTERIA JA NÄIN VANHEMMAT OIKEUTTAVAT TEKONSA SILLE ETTÄ JOPA 2-VUOTIAAT KATSELEE TOLLASTA.

AIKUISET SAA KATSOA JA KUUNNELLA VAIKKA 24h MUTTA PITÄS JOKU JÄRKI OLLA MUKANA!

Vierailija
13/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

TARKOTIN ETTÄ SELLASTEN AIKUISTEN JOTKA ANTAVAT OIENTEN LASTENSA KUUNNELLA MOISTA PITÄÄKIN SELITTÄÄ ETTÄ LAPSET YMMÄRTÄVÄT ETTÄ ON TEATTERIA JA NÄIN VANHEMMAT OIKEUTTAVAT TEKONSA SILLE ETTÄ JOPA 2-VUOTIAAT KATSELEE TOLLASTA.

Vierailija
14/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin glam rockia, jossa ulkonäköja lavashow on isommassa asemasa kuin soittotaito ja hyvät biisit.

Vierailija
15/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette hauku Tervasaaren Kesäteatteria, joka tappaa milloin kenetkin.

Vierailija
16/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ei oikein iske ja nuo kaksi viimeistä olen jo viime kesänä itselleni dcs muodossa hommannut, että ei mikään uusi " huuma"

Vierailija
17/21 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
18/21 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jotenkin kauheen paha olo ku kuuntelin tota alkua toisella korvalla...

T. toinen uskovainen äiti

Vierailija
19/21 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sen kummempia tuntemuksia...

-ap-

Vierailija
20/21 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdasta Rockia parhaimmillaan!