Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remontteja ja muita pieniä hommia

remppariitta
10.07.2019 |

Onko kukaan käyttänyt kodinremontit.fi sivustoa löytääkseen tekijän pienille remppakohteille, maalaustöille tai muille palveluille esim. kuljetuspalvelut? Olen löytänyt tuolta useamman kerran hyvät tekijät mutta nyt sivusto on suljettu :( Mikä parasta tuolta pystyi katsomaan tehdyt tarjoukset ja saamaan vähän arviota paljonko oma teetettävä työ/palvelu tulee maksamaan. Todella vaikea löytää pieniä firmoja.

Vinkkejä mistä etsiä eri palveluntarjoajia? Mulla on vanha kirjahylly (Lundia) ja sisäovia jotka haluaisin maalauttaa. Miltään isolta firmalta on turha kysellä tarjouksia näillä tarpeilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla tekee. Kaipaisin loman ajaksi jotain pientä remonttia.

Vierailija
2/2 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Kiitos tarjouksesta, nyt vaan oli hakusessa lopetettua saittia vastaava paikka josta löytyisi rahaa vastaan tekijöitä erilaisille töille / palveluntarjoajia. Googlettamalla löytyy saitteja joilla voi hakea tarjouksia mutta niissä ei ole ihmisten kokemuksia jne. Tekijätkin taitaa olla järjestäen isoja firmoja joita en halua käyttää. Esimerkkinä huonekalun kuljetus pikkufirmalla muun kuorman ohessa 50e (kun ajavat väliä muutenkin), isolla menis rahtina noin 390e+alv.

Eikö kukaan ole käyttänyt tota tai vastaavia alustoja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi