Mitä mieltä tästä? (24h smoothiella, ja vedellä...)
No ok, en ajatellut huomenna syödä koko päivää tai siis imeskellä vettä, ja smoohtieta siis. Ajatus siis se, et oon täs menos perjantaina elokuviin, ja haluaisin panostaa hyt pari päivää itteeni kunnolla. En oo mitää laihduttamassa, mutta ns. Tyhjentämässä suolta. Oon vähän ylipainonen, ja se on mulle ok. Syön terveellisesti ja normaalisti, herkkuja tosi harvoin, liikun säännöllisesti ja monipuolisesti. Oon aina ollu pienestä asti ylipainonen ja tukeva, mutta se on menny ja tasottunu suht sopivasti mun pituuden kanssa. Mutta ei siitä sen enempää, vaan mennään suoraan aiheeseen.
Oon siis nyt täs tän vikkon aikana kuntoillu joka päivä tälleen:
40 vatsalihas-liikettä vai jomsi niitä sanotaan
10 kyykkyä
25 punnerrusta
Juoksua n. 15min
Ja paikallaan juoksua n. 10 min
Kävelyä ollut noin 1-2h
Oon syöny nyt ihan terveellisesti puoli lautasta kasviksia ja salaattia, sekä toiset puolet ollut muussia tai peruniita muutama sekä vähän kastiketta. Nyt en oo laitaanu edes ketsuppia niitten kanssa, enkä ole ottanut voita leivän kanssa. Sen paremmin syönyt myöskään viikonloppuna tuossa herkkujakaan.
Oon suunnitellu huomiseks, et liikkuisin just tolleen miten äsken just selitin ja söisin/joisin huomisen päivän ajan:
3 smoothie lssillista tai mukillista
Juon n. 2-3 litraa vettä
N. 2-3 sämpylää
2 banaania
Eli hakuan tolla määrällä puhdistaa suoltani, koska tuntuu että oon silti täs kesäloman aikana syöny pikkasen normia enemmän. Ajattelin ylihuomenna jatkaa samaa ja sitten palata pikkuhiljaa normiin. Ikääni en kerro, mutta nuori kuitenkin. En ole aikasemmin tehnyt tätä, mutta olen lukenut aiheesta tarpeeksi ja musta ei tarvitse olla huolissaan. Silti haluan kuulla teidän kokemuksianne, ja vaikka en ole laihduttamassa niin voiko tällä tyylillä pudottaa painoa 1-2 kiloa? Miten yö meni? Saitteko tarpeejsi unta, ja okitteko tämän jälkeen aivan väsyneitä, ja miltä se oikein ruoka 24h jälkeen maistui? Minkä verran aluksi söitte ja liikuitte? Ootteko harkinneet sitä uudetaan? Jos joo tai jos et, niin miks? Ois kiva kuulla teidän mp, jne. Turha tulla valittaa sit, etä sä et pärjää tolla, ja herranen aika miten sä pärjäät tollee. Siis kyl mä tiiän mihin oon ryhtymässä, ja miks, mitä voi aiheuttaa pidemmällä välillä jne. Joten valittajat ja asiasta tietämättömät, hus hus pois!
+ liaä kyssäreitä! Puhdistuuko tosiaan vatsa ja keho tässä kaikesta hyvin, vai ei? Ja tosiaan menikö teillä jotenkin vatsa herkäksi, tai jotain muutosta? Mikä teidän mielialanne oli sitä enne, aikana ja jälkeen? Muuttuiko elämäntapanne jotenkin sen jälkeen, tai ajatus ruuasta, liikunnasta ja mäöristä, jne? Kertokaa ihmeessä! Ja toivon, että tää kesu ei poisteta koska en ihannoi alipainoisia, laihduttamista tällä tavalla liikaa, tms! Ihan haluan vaan asiallista keskustelua tästä aiheesta. Sit vaan keskustellaan!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, onpa kannustavaa porukkaa liikkeellä kun lyttäävät sun hyvän idean alas! Jos teitä ei aloittajan aloitus kiinnosta ja tregferöi teitä se ei ole hönen vikansa. Silloin te voitte olla ystävällisesti vadtailematta ja pitää mölynne mahassa, ellette oikeasti pysty olemaan asiallisesti. Se, että itse käyttäydytte häntä kohtaan negatiivisesti on hänelläsilloin oikeus sanoa teille negatiivisesti. Ihme että aloittaja ei ole tuollaisille pahemmin vielä sanonut! Jos dieetit ja paastot eivät toimi teillä vaikka miten muuntelisitte niitä, ei se tarkoita että toisella olisi niin. Ihmoset ovat erilaiisa, ja sille ei voi mitään. Olisi sekin aika yksitotista. Siltikään se ei oikeuta teidän huonoa pöoväänne sysäämään yhden ainoan ihmisen niskoille, joten pitäkää jatkossa mölynne mahassa ja painukaa palstalta jemma nimiseen piklopaikkaan rllri muuta tekemistä tosiaan ole!
Mutt aloittaja, teet vaan niin kuin parhaaksesi näet. Kannattaa silti banaanit, sämpylät ja smothiet jättää pois koska voi niistä tulla makean himo, ja nälkä. Jos tosiaan sulla on selkeä suunnitelma mitä syöt sen jälkeen ja sitä ennen niin kannattaa nyt jo ruveta siirtymään vähitellen siihen pikku-hiljaa, niin sä ja sun keho pikku-hiljaa totuttelette.
Juuri näin ajattelinkin, kiitos vastauksestasi koska harva täällä on sanonut asiallisesti ja fiksusti yhtään mitään.[/quote
Joo. Ja siis ajattelitko koko 24h paastota 2-3 litralla vedellä, vai ajattelitko välillä ottaa teetä, tms tällästä juotavaa? Kahvia en suosittele, enkä energiajuomia.
Joo vedellä. Ehkä yksi tölkki energiajuomaa, mutta muuten vedellä sitten. Ehkä teetä. En oo varma mutta vedellä varmaan vaan.
Joo. Tekee varmaan hyvää juoda muutakin kuin vaan vettä. Mutt aonnea sinne 24vesi paadtoon, moikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, onpa kannustavaa porukkaa liikkeellä kun lyttäävät sun hyvän idean alas! Jos teitä ei aloittajan aloitus kiinnosta ja tregferöi teitä se ei ole hönen vikansa. Silloin te voitte olla ystävällisesti vadtailematta ja pitää mölynne mahassa, ellette oikeasti pysty olemaan asiallisesti. Se, että itse käyttäydytte häntä kohtaan negatiivisesti on hänelläsilloin oikeus sanoa teille negatiivisesti. Ihme että aloittaja ei ole tuollaisille pahemmin vielä sanonut! Jos dieetit ja paastot eivät toimi teillä vaikka miten muuntelisitte niitä, ei se tarkoita että toisella olisi niin. Ihmoset ovat erilaiisa, ja sille ei voi mitään. Olisi sekin aika yksitotista. Siltikään se ei oikeuta teidän huonoa pöoväänne sysäämään yhden ainoan ihmisen niskoille, joten pitäkää jatkossa mölynne mahassa ja painukaa palstalta jemma nimiseen piklopaikkaan rllri muuta tekemistä tosiaan ole!
Mutt aloittaja, teet vaan niin kuin parhaaksesi näet. Kannattaa silti banaanit, sämpylät ja smothiet jättää pois koska voi niistä tulla makean himo, ja nälkä. Jos tosiaan sulla on selkeä suunnitelma mitä syöt sen jälkeen ja sitä ennen niin kannattaa nyt jo ruveta siirtymään vähitellen siihen pikku-hiljaa, niin sä ja sun keho pikku-hiljaa totuttelette.
Juuri näin ajattelinkin, kiitos vastauksestasi koska harva täällä on sanonut asiallisesti ja fiksusti yhtään mitään.[/quote
Joo. Ja siis ajattelitko koko 24h paastota 2-3 litralla vedellä, vai ajattelitko välillä ottaa teetä, tms tällästä juotavaa? Kahvia en suosittele, enkä energiajuomia.
Joo vedellä. Ehkä yksi tölkki energiajuomaa, mutta muuten vedellä sitten. Ehkä teetä. En oo varma mutta vedellä varmaan vaan.
Joo. Tekee varmaan hyvää juoda muutakin kuin vaan vettä. Mutt aonnea sinne 24vesi paadtoon, moikka.
Siis joo, mut moi ja kiitti.
Ihme teiniangsti päällä aloittajalla, tosin taitaakin olla aika nuori.
Siis eikö tämä nyt ole ihan normi kasvisruokaa. Suolen puhdistamiseksi kannattaisi kyllä vetää pikemminkin vaan enemmän kuituja ja vettä. Vaikka parsa- ja lehtikaalia, mistä saa kuituja. Oikeasti runsaampia kuituja kannattaa lisätä hitaasti ruokavalioon, jos ei ole tottunut. Muuten se suoli todellakin puhdistuu ja tyhjenee vähän paremmin, kun osaat edes unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Ihme teiniangsti päällä aloittajalla, tosin taitaakin olla aika nuori.
Olen kuule ihan täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tämä nyt ole ihan normi kasvisruokaa. Suolen puhdistamiseksi kannattaisi kyllä vetää pikemminkin vaan enemmän kuituja ja vettä. Vaikka parsa- ja lehtikaalia, mistä saa kuituja. Oikeasti runsaampia kuituja kannattaa lisätä hitaasti ruokavalioon, jos ei ole tottunut. Muuten se suoli todellakin puhdistuu ja tyhjenee vähän paremmin, kun osaat edes unelmoida.
Ei paadtoaminen vedellä 24h oo kasvisruokaa! Sitä paitsi mitä enemmän vedät kuituja, sitä tukkeemmaksi suoli menee. Mun maha ei kestä kuitua, ja liian paljon maitotuotetta sisältävää tuotetta. Hetkessä voi mennä ihan sekaisin. Mä pidän 24h vesipaadton. Varmaa ainakin on, että suoli tyhjenee.
Ap keskustelee täällä itsesnsä kanssa, kirjoitusvirheetkin jo sen paljastavat.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokasedta kirjoitusvirheestä syytettäisiin vain yhtä ihmistä, se olisi harhaluulo, koska jokaiselle sattuu kirjoitusvirheitä eikä ditä voitaisi loppupeileissä todistaa että se olisi vian se yksi ja sama ihminen jolle niitä sattuu. Ja sen lisäksi, se joka mulle antaa oikeaa apua, tietoa, neuvontaa en ole mä. En voi jakautua kahtia tai olla toisessa paikassa samaan aikaan, sen lisäksi että mulla ei ole moneen älylaitteeseen varaan. Jos joku nyt tulee kysymään, että mihin tulokseen pästiin niin päästiin siihen tulokseen, että en keskustele itseni kanssa vaan keskustelen toisen osapuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokasedta kirjoitusvirheestä syytettäisiin vain yhtä ihmistä, se olisi harhaluulo, koska jokaiselle sattuu kirjoitusvirheitä eikä ditä voitaisi loppupeileissä todistaa että se olisi vian se yksi ja sama ihminen jolle niitä sattuu. Ja sen lisäksi, se joka mulle antaa oikeaa apua, tietoa, neuvontaa en ole mä. En voi jakautua kahtia tai olla toisessa paikassa samaan aikaan, sen lisäksi että mulla ei ole moneen älylaitteeseen varaan. Jos joku nyt tulee kysymään, että mihin tulokseen pästiin niin päästiin siihen tulokseen, että en keskustele itseni kanssa vaan keskustelen toisen osapuolen kanssa.
No juuri näin! Näin mäkin olin juuri vastaamassa, mutta sä aloittaja kerkesit vastaamaan ja hyvä että joku osaa olla sentäään järjen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri näin! Näin mäkin olin juuri vastaamassa, mutta sä aloittaja kerkesit vastaamaan ja hyvä että joku osaa olla sentäään järjen ääni.
Pakko se on olla, ku moni ei tämne asiallisesti näköjään osaa vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on olla, ku moni ei tämne asiallisesti näköjään osaa vastata.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paadtoaminen vedellä 24h oo kasvisruokaa! Sitä paitsi mitä enemmän vedät kuituja, sitä tukkeemmaksi suoli menee. Mun maha ei kestä kuitua, ja liian paljon maitotuotetta sisältävää tuotetta. Hetkessä voi mennä ihan sekaisin. Mä pidän 24h vesipaadton. Varmaa ainakin on, että suoli tyhjenee.
Joo et ole lukenut aloitusta etkä kommenttia, jota lähdit kritisoimaan. Vedä huviksesi kilo parsakaalia, ja lupaan, että peräreikä roiskuu pitkin katuja, eikä ole tukoksista tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo et ole lukenut aloitusta etkä kommenttia, jota lähdit kritisoimaan. Vedä huviksesi kilo parsakaalia, ja lupaan, että peräreikä roiskuu pitkin katuja, eikä ole tukoksista tietoakaan.
Olen aloittaja! Pakko oli vaan teille vastailla, kun itse kritisoitte aloitustani ihan huvin vuomsi tahallanne tuolla tavalla! Vedä itse sitä sun l*tkuasi ja vetele tuolla kavereittes luona vaikka miten ja sattuu p*******kä pitkänä!