Pohjaan asti?
Mies, jääkö tuntuma jotenkin vajaaksi, jos ei paina menemään niin syvälle kun pystyy?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
”10cm vierestä syvemmälle” ei edelleenkään osu kohtuun vaan venyttää vatsanpeitteitä.
M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Tajusin kommenttini tyhmyyden kun painoin lähetä. Turpoavaan ja venyvää kudostahan siinä on. Tuli vaan joku kiputrauma idiootista miehestä joka tietoisuus oli et on reikä johon kalu menee ja sit vaan paukuttaa.
Voisin lähteä nukkumaan.
Hellikää naisianne. Ja naiset miehiänne.
Bye,bye!
PS: kuinka ulkonevat häpyhuulesi ovat?
M46
Ei tietenkään venytä vatsanpeitteitä! 😂 Anna mun kaikki kestää.
Silloinhan penis olisi tulossa vatsasta ulos.
Vatsanpeitteet ovat ihon ja rasvan alla, vatsalihasten päällä.
Onko joku nähnyt kun peniksenpää näkyy vatsasta läpi, niin kuin vauva potkisi? No ei.
Voi luoja, aikuisia ihmisiä eikä tuon vertaa tietoa naisen anatomiasta.
Vierailija kirjoitti:
Bye,bye!
PS: kuinka ulkonevat häpyhuulesi ovat?
M46
Sori oon viivapillu. En voi auttaa.
....katson kyl tässä edellen omaa alapäätäni ja mietin et jos kalu menee 10cm ohi nipukan niin se on lonkassa. Tai navassa. Kun siellä sisällä on kuitenkin myös suolisto, munasarjat, kohtu ja virtsarakko.
Tämä 35h valvominen on kyl yhtä hyvä kuin reilun promillen humala.
Vatsakalvo on vaginan l. emättimen ja peräsuolen välissäkin, tietenkin. Se ympäröi kauttaaltaan sisäelimiä.
Ei se ole pelkästään vatsanahan alla.
M46
Ja jos kirjoitin vatsanpeitteet - tarkoitin tietenkin vatsakalvo.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä tyttö ja viivapimppi ^
Älä tytöttele aikuista naista. Ja pimmppi on sellainen kun on, en minä sitä saanut päättää.
Ja tunnustan. Olen karjatilallinen, ollut jo 25v ja keinosiemennän lehmät ja kun niitä värkkejä pohtii ( jotka on samanlaiset kuin ihmisen, vain huomattavasti isommat) niin mua edelleen hämmentää noi mittasuhteet mitä setämies selittää.
Itsellä miehenä homma menee sillai, että kun alakerran ”kiehuminen” on ohi, sen siis miedosti tuntee, että sielä jossain jotain tapahtuu. Oletettavasti lasti valmistuu. Alkaa tulla se orgasmivaihe. Tuosta voi kuitenkin mennä jonkin aikaa, ennenkuin lasti irtoaa. Siinä tulee monia pieniä huippuja ennen varsinaista tärähdystä. Ennen irtoamista tahti usein kiihtyy ja tulee hieman rajummaksi, jotta sen lastin siis saa irtoamaan. Tyttis osaa puskea kivasti vastaan, joten kyllä se on ihan täydellinen kiihottava antautuminen. Tässä vaiheessa kaikkinainen keskeyttäminen tuntuu kyllä ilkeältä. Eli ei siinä mitään enää ajattele. Vaikuttaisi kuitenkin ihan luonnolliselta, että päänuppi menee pikkusen sekasin ja pyrkii saamaan ne sukusolut lähelle kohdetta. Niin siinä käy. Orgasmin vaiheilla, kyllä se nuppi niin syvällä on kuin sen saa ja tyttiksen kanssa ollaan ihan yhtä niin pitkään kunnes ruiskasut ja nykimiset on loppu.
Yletän sormella juuri ja juuri n.9cm päässä olevaan nipukkaan. Kun kaluni ei kohtuunkaan mene menee se nipukan ohi kymmenkunta senttiä. Ahdasta on, kun kohtukin on vielä taaksepäin kallellaan jolloin menee väkisinkin etupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä miehenä homma menee sillai, että kun alakerran ”kiehuminen” on ohi, sen siis miedosti tuntee, että sielä jossain jotain tapahtuu. Oletettavasti lasti valmistuu. Alkaa tulla se orgasmivaihe. Tuosta voi kuitenkin mennä jonkin aikaa, ennenkuin lasti irtoaa. Siinä tulee monia pieniä huippuja ennen varsinaista tärähdystä. Ennen irtoamista tahti usein kiihtyy ja tulee hieman rajummaksi, jotta sen lastin siis saa irtoamaan. Tyttis osaa puskea kivasti vastaan, joten kyllä se on ihan täydellinen kiihottava antautuminen. Tässä vaiheessa kaikkinainen keskeyttäminen tuntuu kyllä ilkeältä. Eli ei siinä mitään enää ajattele. Vaikuttaisi kuitenkin ihan luonnolliselta, että päänuppi menee pikkusen sekasin ja pyrkii saamaan ne sukusolut lähelle kohdetta. Niin siinä käy. Orgasmin vaiheilla, kyllä se nuppi niin syvällä on kuin sen saa ja tyttiksen kanssa ollaan ihan yhtä niin pitkään kunnes ruiskasut ja nykimiset on loppu.
Samantyylistähän on naisen orgasmi (vaikkei eritteet lennä). Tulee sellainen kutkuttava tunne, tiedät et orgasmi kutittelee. Itsellä alkaa varpaita kihelmöimään ja keho tekee tahattomia nykäyksiä. Sit hiljalleen lämpö ja kihelmöinti tuntuu reisissä ja lantiossa kunnes päästään huippuun ja lantio nytkähtelee supistusten mukaan.
Meillä kun on käytössä kumi niin kovin pitään kalua ei voi sisällä pitää tulon jälkeen.
Mikä nyt on taas, ettei kirjoitusta julkaista. Mitään ihmeellistä eikä loukkaavaa ketään kohtaan?? Ihme juttu taas. Menee harkintaan ja aina jää julkaisematta??
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt on taas, ettei kirjoitusta julkaista. Mitään ihmeellistä eikä loukkaavaa ketään kohtaan?? Ihme juttu taas. Menee harkintaan ja aina jää julkaisematta??
Mä epäilen et joku sana autofiltteröi eikä niitä kukaan jaksa tarkista eli ei julkaista. Siksi epäilemänsä sanat pitää krijottaa vähän sinnepäin.
Jep, kokeilin. tkse kääntyvä. Naisellani tila sittenkin alapuolella kuten kuvassakin.
Vierailija kirjoitti:
10cm vierestä syvemmälle kyl kuulostaa siltä että on jo kohdusta läpi.
Silloin molemmat tietää saavansa.
Itselläni ainakin itse emättimen pohjukka on pidemmällä / syvemmällä. Kohdunsuu, se napukka, ei ole siellä perällä vaan hiukan vinosti matkan varrella. Taivaan kiitos. Niin pahalta tuntuisi jos kohdunsuu olisi suoraan emättimen pohjalla ja siihen osuisi yhdynnässä. Ei voisi naida kovaa ja pohjaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jää. Hitaasti aloittaen ja tunnustellen voi painaa pohjaan asti. Siitä voi jatkaa rytmikkäästi loppuun ja huipennus pohjalle tietysti. Se tuntuu parhaimmalta.
Pyrin aina löytämään parhaan työntökulman mahdollisimman syvään kokemukseen erityisesti huipun lähestyessä koska se tuntuu niin parhaalta. Jostain syystä mulla on lähärissä kaikkein paras tuntuma, kulma ja voima työntelyyn ja tyttöystävä näyttää siinä niin kiihottavalta. Olen varmasti outo mutta kun näen kauniiden kasvojen lisäksi ne hoikat jalat sivulla, ja voi luoja kun hän levittää niitä lisää ja kohottaa ylemmäs, silloin tulee viimeistään tarve päästä syvemmälle ja syvemmälle. Nousen hänen päällään ylöspäin vaakasuunnassa ja jatkan siitä syvään lyhyitä, napakoita työntöjä, tyttö laukeaa joka kerta, ja itse saan siinä yhtäaikaa. Uskomaton asento vaikka onkin se perinteinen ja tunne tulla samaan aikaan.
Kyllä. Tuntuu taivaalliselta olla niin sanotusti 'balls deep' sisällä ja tehdä pientä nopeaa liikettä niin ettei vetädy melki ollenkaan ulospäin. Tekee ihanaa naisellekin.
Kyllä mä olen paukuttanut aina pohjaan saakka ja loppuun asti ja vasta sitten kun kuti on loppu jäänyt siihen syvälle pitämään. Mä en varmaan osaisi saada edes niin että lopettaisin työntelyn ja pitäisin vaan pohjassa.
”10cm vierestä syvemmälle” ei edelleenkään osu kohtuun vaan venyttää vatsanpeitteitä.
M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä