Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi naiseutesi esti sinua tekemästä asioita?

Vierailija
10.07.2019 |

Mä en päässyt tänään töihin, kun niin kamala PMS etten saanut ovea auki.
Lisäksi vedin itseäni D-kupin tisseilläni leukaan treenatessa ja taju lähti kankaalle.

Kertokaa omat pahimmat kokemuksenne, tarvitsen vertaistukea!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle suosittelen kunnon treeniliivejä jatkossa, itsekin olen meinannut pari kertaa epähuomiossa vetää itseäni samalla tavalla turpaan....

Vierailija
2/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Pelkään käyttää sirkkeliä tai mikä katkaisusaha tuo onkaan. Paneelia laitetaan ulkoseiniin. Enkä jaksa kannatella tuota vanhaa neulapyssyäkään.

Ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian turvoksissa menkkojen takia ja housut eivät menneet päälle joten jäin kotiin.

Vierailija
4/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yltänyt ylähyllylle johon mieheni oli järjestänyt pastat, joten ruoka jäi tekemättä. Nakerran nyt nälkääni tätä läppärinreunaa :(

Vierailija
5/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kertoa lääkärille, että haluan tehdä itsemurhan, koska pelkään, ettei kukaan ota tosissani mt-ongelmia silloin kun kyseessä on nainen.

Vierailija
6/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin kovin halunnut pissata porttikongissa talon seinää vasten eilen, mutten millään keksinyt, miten tuon saisi tehtyä. Vieläkin harmittaa :(.

Vierailija
7/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurin pölysäiliö täyttyi enkä kuolemaksenikaan pysty epäloogisilla naisenaivoillani mitä sille täytyisi seuraavaksi tehdä. Imurointi jää siihen hetkeen kun paikalle osuu miespuolinen henkilö ja opastaa.

Vierailija
8/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit estivät nauttimasta hieronnasta kun ne oli koko ajan huonosti kun makasi mahallaan. Pimpillisyys esti käymästä puskapissalla, tai en minä tiedä estikö mutta ei mahdollistanut niissä olosuhteissa, vaikka tarvetta olisi ollut. Molemmat tällä viikolla.

Vierailija
9/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovenkahva jäi käteen ja nyt seison keskellä huonetta tuijottaen sitä epäuskoisesti. Aion jatkaa tätä vielä muutaman tunnin verran.

Pakostakin, koska ovihan ei nyt aukene.

Vierailija
10/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseus ei periaatteessa ole estänyt mua tekemästä. Vaan se etten osaa. Viimeksi auto simahti ja lankomies sai sen käyntiin. Hän tietää moottoreista, minä en.

Vierailija
11/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit estivät nauttimasta hieronnasta kun ne oli koko ajan huonosti kun makasi mahallaan. Pimpillisyys esti käymästä puskapissalla, tai en minä tiedä estikö mutta ei mahdollistanut niissä olosuhteissa, vaikka tarvetta olisi ollut. Molemmat tällä viikolla.

Aina kun makaa vatsallaan tai kyljellään niin tissit ovat huonosti. Joka kerta.

Mutta kyllähän puskapissalla voi käydä, kunhan kyykkii. Omasta motivaatiosta se on kiinni.

Vierailija
12/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yltänyt ylähyllylle johon mieheni oli järjestänyt pastat, joten ruoka jäi tekemättä. Nakerran nyt nälkääni tätä läppärinreunaa :(

Nää taitaa olla provoja, mutta on se hyvä, ettei nainen voi olla pitkä eikä mies lyhyt.

Vierailija
13/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseus ei periaatteessa ole estänyt mua tekemästä. Vaan se etten osaa. Viimeksi auto simahti ja lankomies sai sen käyntiin. Hän tietää moottoreista, minä en.

Toisaalta kännykänkin käyttö on melko vaativaa, älyllisesti, jos pitäisi soittaa huoltoon. Harva siihen pystyy. Onneksi sulla oli se lankomies!

Vierailija
14/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllähän puskapissalla voi käydä, kunhan kyykkii. Omasta motivaatiosta se on kiinni.

No tässä oli sellainen näkyvyystilanne, että ei oikein voinut, kun taas sepalus auki letkusta liritellen ehkä olisikin (ja jotenkin se on miehille hyväksyttävämpääkin).

15/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS.issä oon jämähtänyt tähän sohvalle ja enkä pysty liikkumaan tästä vaan tuijotan jakso jakson perään jotain häämekko-ohjelmaa itken onnesta, kun se oikea mekko löytyy ja sit itken, kun en saa itse enää kokea sitä kutkuttavaa tunnetta, koska ollaan jo naimisissa. Ajoittain haluun vaan kuolla, mutta onneksi tiedän sen oireen kestävän vaan päivän. Vaakaan en voi mennä, koska oon lahdutuskuurilla ja menkkojen aikana turpoon sen 4kg, joten sit ei loppu itku millään.

Kaiken tän kruunaa se tieto, että se päättyy siihen, että pi**u vuotaa kuusi päivää ja sattuu kunnolla. Sehän tietenkin osuu sille päivälle, kun pitäisi mennä poolpartyihin

Vierailija
16/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä oli sellainen näkyvyystilanne, että ei oikein voinut, kun taas sepalus auki letkusta liritellen ehkä olisikin (ja jotenkin se on miehille hyväksyttävämpääkin).

Mutta taas jos ei penis yltä sepaluksesta, on 1000 kertaa hyväksyttävämpää lorotella kyykyssä, jos olet nainen.

Vierailija
17/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisia voi kyllä siirtää ja kipuihin on lääkkeitä, mutta voihan sitä uhriutuakin.

Vierailija
18/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen liikkumasta yksin yöllä.

Vierailija
19/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisia voi kyllä siirtää ja kipuihin on lääkkeitä, mutta voihan sitä uhriutuakin.

Älä huolestu, 95% näistä on saman miehen kirjoittamia, eli ongelma ei ole suuren suuri.

20/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on edessä joka tapauksessa joku päivä ja se päivä on ihan yhtä sopimaton, koska ikinä ei oo hyvä hetki sille, että menkat on. Parempi vaan, että hoitaa homman pois alta. Eikä noi vahvat kipulääkkeetkään mitä kivoja oo. Uhriutuminen sun oma visios, kun itse ainakin pidän näitä fiiliksiä hommaan kuuluvina oireina. Sen verran monta kertaa on kokemusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän