Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä aion viettää lapsivapaata kesälomalla

Vierailija
10.07.2019 |

Vaikka ei saada lasta minnekään yökylään. Mies saa jäädä kaksin lapsen kanssa. Varmaan riitaa tiedossa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "lapsivapaa" on mulle ikuinen arvoitus. Onko lapsi työ, josta pitää ottaa lomaa? Aika outoa.

Joo - kyllä minäkin kävin ulkona ja reissuissa, kun lapset olivat pieniä, mutta ne olivat juuri sitä. Ulkona käymisiä kavereiden kanssa tai pieniä matkoja. En minä siksi lähtenyt, että pääsisin lapsista eroon tai niistä vapaata, vaan ihan muista syistä.

Me emme ole käyneet juuri missään. Keväällä oli yksi karaokeilta kun saatiin lapsi yhdeksi yöksi yökylään. Muuten aina perheenä, kun isovanhempia ei ole eikä kummeja kiinnosta eikä kavereiden vanhemmat lasta yökylään halua a koska heillä kaikilla on lapsille isovanhempia joiden luokse laittaa lapsensa yökylään.

Vierailija
22/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muiden lapsivapaat, kenellä ei ole isovanhempia eikä muitakaan sukulaisia jotka ottaisivat lapsen yökylään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä AP joku kaikkien tuttu vai miten te tiedätte hänen taksimatkoistaan ja yksiöistään? Vai voiko nimimerkittömän kirjoituksen jotenkin stalkata?

Vierailija
24/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä AP joku kaikkien tuttu vai miten te tiedätte hänen taksimatkoistaan ja yksiöistään? Vai voiko nimimerkittömän kirjoituksen jotenkin stalkata?

Ne tuntee mut.

Vierailija
25/25 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tuntee mut.

Miten nimimerkittömästä tekstistä voi tuntea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi